Waar erger je je aan? #11

Wat een cuties! :pleading_face:

3 likes

Kan je niet vragen of je wel die afspraak in januari kan laten staan maar dat ze iets doen met facturatie voor de afspraak die je eigenlijk vandaag zou hebben? In ieder geval je dilemma even voorleggen, misschien hebben ze een oplossing.

1 like

Ik heb een heel irritante hoest die maar niet weggaat en ik weet ook dat elke keer als ik hoest het weer langer duurt voor het voorbij is.

Maar echt ik word er 's nachts wakker van en soms kan ik niet eens ademen.

En dan ook nog iedereen die je raar aankijkt (logisch), terwijl het van het klussen komt.

Ik heb er zo’n teringhekel aan dat je tegenwoordig voor alles een app nodig hebt! Ik heb niet eens ruimte op m’n telefoon om ook weer apps te gaan installeren om alleen iets te retourneren

19 likes

@monkeyslut Je zou mocht het nu niet door kunnen gaan ook nog kunnen vragen of ze je willen bellen als ze deze maand nog een uitvaller hebben. Door Corona komt dit nu heel vaak voor, daardoor ben ik eerder dit jaar ook eens een stuk eerder kunnen komen.

3 likes

Tuurlijk is het mega zuur als je door je netjes aan de coronamaatregelen te houden en thuis te blijven bij klachteb niet gebruik maakt van je tandartsdekking terwijl je er wel het hele jaar voor betaald hebt maar een verkeerde behandeldatum doorgeven is gewoon fraude

4 likes

Ooh dit is zo irritant. De volgende producten zijn niet leverbaar … En dan inderdaad net de producten die je nodig hebt bij een maaltijd. Als het iets van chips ofzo is, ja zonder die zak kan ik ook wel mijn dagen doorkomen. In maart hebben wij als gezin corona gehad en juist die 2 weken konden ze een aantal essentiële producten niet leveren van de maaltijden die ik had bedacht voor een week. Echt kut.

2 likes

Helemaal eens met dit. Ik zit op het moment in een hotel en moest een app installeren om de deuren te kunnen openen. Wacht nu al op het moment dat ik met 1% batterij door de straten ren om nog binnen te kunnen komen. Geef gewoon een pasje man

11 likes

Ik heb de laatste tijd vooral dat ik wel betaal maar ze er gewoon niet in zitten? Ik wil bijv. gewoon diepvriespizza’s om op voorraad te hebben maar daar heb ik nu al twee keer voor betaald zonder ze te krijgen :upside_down_face: vraag het geld steeds wel terug voor alles dat mist maar als dit de volgende keer niet beter is, ga ik ergens anders bestellen

2 likes

Dat is inderdaad nog irritanter want dan moet je weer een extra handeling doen om het geld weer terug te krijgen. Dit kost je extra tijd, moeite en je moet alsnog zelf naar de winkel.
Zoals jij nu denkt om dan ergens anders te gaan bestellen dat heb ik ook een keer gedaan. Ben toen bij de AH gaan bestellen maar daar is het precies hetzelfde. Picnic heb ik nog nooit geprobeerd. Ben uiteindelijk toch weer terug gegaan omdat ik vond dat het bij de Jumbo toch het beste geregeld is met reserveren van momenten enz.

2 likes

Jaaa die heb ik. Sorry heb je echt niets aan maar ze zijn zo leuk :heart_eyes:

2 likes

Wij halen het op, werkt bij ons beter qua verdeling en mijn vriend rijdt er toch langs. Dat kan alleen bij de Jumbo hier dus stap ook liever niet over. Volgende keer neemt hij gewoon een lijst mee om te checken in de winkel zelf.
Ik vind het concept top, vroeger was de uitvoering ook prima maar nu is het steeds gezeik :sob: en ik quarantaine is het echt kut als je niet alles hebt!

1 like

Ja je hebt gelijk! Ik vind dit soort dingen gewoon altijd zo zuur aan zorgverzekering etc

1 like

Waarom is het in Nederland zo normaal om altijd alle lampen mee te nemen als je verhuist. En dat er niet gewoon standaard lampen in hangen zodat je in ieder geval licht hebt.
We hebben nog geen tijd gehad om onze lampen op te hangen dus nu hebben we amper licht in huis. Volgens mij is het in veel andere landen ook helemaal niet gebruikelijk en heb je standaard lampen die je eventueel kunt vervangen.
Maar sowieso, deze mensen hadden allemaal cheapy Ikea lampen dus het is niet alsof ze hun mooie design lampen nu mee hebben. Voor mij zou het de moeite niet waard zijn in ieder geval.

TL;DR IK WIL LICHT

13 likes

Stalamp in een stopcontact? Zo hebben wij het de eerste weken ook gedaan tot we tijd hadden om iets op te hangen.

Ja we hebben geen stalampen maar wel wat tafellampen en een extra bouwlamp (niet zo’n floodlight haha gewoon een peertje) en ik heb alvast wat verhuisfittingen erin gedaan. Maar ideaal is het niet.
Gelukkig heb ik dit weekend wel tijd maar vooral nu het om 4 uur al donker begint te worden is het zo deprimerend haha.

2 likes

Ik heb twee weken geleden bij letterlijk elke winkel een emailalert ingesteld voor als ze er weer zijn en heb van 0 winkels een mail gehad

Ik had hier deels geluk mee. De vorige bewoner had gevraagd of hij ze mocht achterlaten. Maar ik zal mijn luxe slaapkamerlamp nooit achterlaten.

1 like

Nee ik heb nu ook wat mooie nieuwe lampen gekocht die ik mee zou nemen. Maar mijn goedkope IKEA-lampen laat ik bij de verhuizing ooit gewoon hangen hoor.

Sowieso dat in Nederland huizen/kamers vaak zo leeg worden opgeleverd. Zeker bij studentenkamers, vind het echt bizar dat je daar vaak de vloer/gordijnen/lampen allemaal eruit moet halen, wordt denk ik ook zo veel door weggegooid. Volgens mij is het in bijv. de UK echt ondenkbaar dat je een huis huurt zonder vloerbedekking haha.

4 likes