Waar erger je je aan? #11

Ja idd, wtf? Ik had ook op maat gemaakte goede gordijnen in mijn studentencomplex, maar omdat er nog geen bewoner voor was gevonden toen ik weg ging heb ik die eruit moeten halen?? Echt zonde. En ik heb ook nog in mijn eentje de vloer er uit moeten halen, wat was dat een rotklus(waren tapijttegels die mega goed waren vastgelijmd) toen ik er achter kwam dat er nog een vloer onder zat. :grimacing:

Zo zonde.

Ja inderdaad, mijn man staat ook elke keer weer versteld en mijn schoonouders: THEY TOOK THE LIGHT FITTINGS??

En ja dat je de vloer moet meenemen vind ik ook vaak zo vreemd.

5 likes

Ja klopt dat dat vaak mag, maar zoals @Sjern zegt, vaak loopt dat niet zo soepel. Dan is er bijv. nog niemand nieuw, of mogen ze geen contactgegevens doorgeven, of krijg je die pas als je zelf al lang en breed verhuisd bent een keertje :") Ik ken echt zoveel verhalen bij wie dit mis is gegaan. Gelukkig ging het bij mijn laatste verhuizing wel goed en heb ik inderdaad gordijnen en vloer over kunnen laten nemen. Is misschien ook anders als je ergens echt lang woont, maar in studentenwoningen waar de doorloop vrij hoog is vind ik elke keer die vloer naar de stort echt superzonde

1 like

Ja dit vind ik ook echt belachelijk. Ik verhuisde op een gegeven moment naar een nieuw gebouwde studentenstudio en ik moest de muren verven en een vloer leggen. Ik ben voor de goedkoopste opties gegaan maar ik was alsnog een paar honderd euro kwijt en ik vind dat echt héél veel geld voor een student.

Al is het in Duitsland volgens mij niet eens zo gek om je keuken mee te nemen als je verhuist dus het kan nog erger haha.

2 likes

Oh ja ik bedoelde vloerbedekking in de breedste zin van het woord haha - dus niet alleen tapijt. Hoewel, bij de britten was het meestal wel tapijt ( :face_vomiting: inderdaad)

3 likes

Ik hoorde dat je in Berlijn (misschien heel Duitsland, dunno?) een huis huurt ZONDER KEUKEN. Dat moet je dan zelf meenemen :sob:

7 likes

Hoe dan, ik vond het al irritant dat sommige huurhuizen geen koelkast/fornuis hadden. Laat staan dat je geen keukenkastjes hebt :sob:

2 likes

Helemaal prima als bouwvakker van de buren ff chillt op ons bankje in de voortuin, maar die rooklucht :sob:

nuud wel eens geprobeerd? Ik vind dat spul zo chill, oksels stinken echt nooit meer! Echt iedereen die het gebruikt is hooked in mijn omgeving. Heb er geen belangen bij trouwens, oprecht enthousiast.

sorry ongevraagd advies

10 likes

ja het is echt mega chill spul! Geen zweetgeur meer, geen gele vlekken in kleding, en ik hoef het amper te gebruiken (eens in de vier dagen ofzo). Mijn vriend moet het helaas wel dagelijks gebruiken, maar ook van hem hem ik nooit meer zweetgeur geroken (en dat was eerst echt regelmatig). Ik zweet wel nog steeds, het is geen anti perspirant, maar dat vind ik zelf niet erg.

2 likes

Ik wil na 8 jaar ofzo denk ik haha, weer eens wat bestellen op asos. Maar omg dat ga ik uit principe niet zonder kortingscode doen hoor :joy:, ik dacht dat die altijd wel wat van een kortingscode hadden joh omdat ik er altijd mee werd doodgemaild. maar nope nu natuurlijk net niet (behalve die studenten en nieuwe leden)

Hoe heet dit model? Leuk zijn ze!

Ik gebruik zelf deoleen of odorex extra dry depper.
Heb ook nuud gebruikt en ben eigk enthousiaster over deze andere 2 (zweetgeur blijft langer weg en betaalbaarder, deoleen is ook vegan, odorex weet ik niet).
@Baron ik gebruik dus alleen zo’n geurloos ding en geen andere deodorant erbij.

4 likes

Ugg Neumel Platform!
Success met zoeken :+1:t2:

2 likes

Zo jammer, heb 5 verschillende deo’s zonder aluminium geprobeerd en niks werkte. Toen Nuud als laatste optie geprobeerd en ook dat werkte niet bij me.

Dus nu maar weer deo met aluminium erin.

2 likes

Nee, ik gebruik geen andere deo meer! Dus ook chill icm vakanties enzo @Oprah ahh hoezo? Is dat slecht voor je? @ZusjevanJoost ahh dat is jammer! Toch niet helemaal een holy grail dus

2 likes

Er was nog eentje vorige week. Ik kan hier eens delen als ze het opnieuw doen?

1 like

Bij Picnic heb ik heel af en toe (eens in de paar maanden) een keer dat iets er niet is, als het kort van tevoren is sturen ze je een mail dat ze een vervangend product in je bestelling stoppen, en je krijgt ook nog het geld terug.
Dus dan heb je krenten ipv rozijnen, of trostomaten ipv vleestomaten, meestal geen onoverkomelijke vervangers.

3 likes

Ohja dat is net lastig!
Ik had laatst een verspakket zalmrisotto, maar daar miste 1 onderdeel uit (makkelijk op te lossen), toen kreeg ik de week erop een nieuw pakket zalmrisotto gratis in mijn mandje, wie heeft er nou zin om 4 keer in 2 weken zalmrisotto te eten :stuck_out_tongue:

Je kan de vervanger niet weigeren bij picnic, maar je kan wel bij de deur aangeven dat je de vervanger niet wil hebben. Dan neemt de bezorger het mee terug en gaat het naar de voedselbank.
Ik kreeg een paar keer achter elkaar een vegetarische vleesvervanger ipv veganistisch, dus ik wilde dat niet en dat kreeg ik toen zo uitgelegd.

5 likes