Waar erger je je aan? #11

Met terugwerkende kracht kan ik echt chagrijnig worden van een klant die vanmiddag terugbelde voor mij, en een collega die vervolgens een notitie voor me maakt alsof ik dingen niet duidelijk heb uitgelegd terwijl ik precies de info heb gegeven waar de klant om vroeg :roll_eyes::roll_eyes: alsof ik de boel onnodig ingewikkeld zit te maken

Ik heb vanavond besteld via Thuisbezorgd en schijnbaar doen ze aan “december traktaties” en die van mij is 25% korting bij ASOS haha ik moest meteen aan deze post denken die ik net gelezen had

Ik moet alleen de bijbehorende mail nog ontvangen dus er zullen wel weer allemaal voorwaarden en een minimaal bestelbedrag bij zitten maar ik kan je een bericht sturen als ik daar meer over weet?

Hahah neee echt, wat een mooi toeval zou dat zijn! En dat je aan deze post moest denken :joy: :clap: Tenzij je hem zelf wil gebruiken natuurlijk haha

oh nee zeker niet, ik bestel daar nooit dus je mag m zo hebben, als je er iets aan zou hebben dus haha maar ik laat morgen wel weten wat de voorwaarden zijn!

Heel chill!

Ik kreeg idd vorige week ook 25 procent korting van asos. Ik kan hem je nu doorsturen als je wilt?

1 like

Bol.com-medewerkers in de chat die allemaal wat anders zeggen, echt vreselijk irritant. :angry:

2 likes

Ik heb ook nog 25% korting bij Asos. Dus mocht je hem nog kunnen gebruiken, stuur me maar even een berichtje.

1 like

Ik heb 25% via th.uisbe.zorgd, kan ik naar je sturen als je wil?

Edit: haha, niet de enige. Als iemand m wil, hit me up!

1 like

Minimaal bestelbedrag weet ik niet zeker maar ik zag wel dat de code niet werkt op items die afgeprijsd/in de sale zijn :-1:

Ja herkenbaar!
Een enkeling kan dit wel goed, sarcastisch maar de meesten doen het heel verongelijkt irritant

Dat ik niet in Amsterdam woon en niet naar de cooc.h clinic kan gaan voor een lekkere vanicure

5 likes

Haha dat doet me eraan denken dat wij van onze groothandel een keer een courgette kregen als vervangend product voor een komkommer. Echt bedankt.

4 likes

Lekker rauwe courgette, jummie
Echt zo’n actie van een 16 jarige die zelf nog nooit gekookt heeft en denkt: “hm ziet er praktisch hetzelfde uit, kan vast wel”

3 likes

Ik heb laatst een salade met rauwe courgette gegeten, viel me best mee! Maar totaal niet te vergelijken idd :joy: Misschien door een computer gekozen, algoritme op basis van foto’s :stuck_out_tongue:
Het is irritant dat AH niet eens een voorstel doet voor een vervangend product

Nou ik vind het niet zo gek. Waarmee zou jij het dan vervangen?

Je kan een courgette gewoon rauw eten en in sliertjes raspen en in een salade doen gebeurt heel vaak.

1 like

Ik zou zelf niet snel courgette rauw eten, tot een paar jaar geleden lustte ik überhaupt geen courgette, maar ik vind het niet echt een groente om rauw te eten. Als je een salade maakt met sla, tomaatjes, komkommer ed, dan vind ik dat niet te vervangen door stukjes courgette. Ik weet niet, er is niet echt een vervanger voor komkommer

4 likes

Oh ik vind het rauw best lekker, of heel kort echt 3 minuutjes in de pan (als je van die sliertjes hebt). Ik vind ook dat er niet echt een vervanger is voor komkommer maar als je móet kiezen dan vind ik courgette niet zo heel gek :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Haha, dat wordt leuk als wij ooit gaan meeten, want ik beweeg tijdens het praten mijn handen echt veel. :joy:

1 like

J-wow-gag-gif1
Vanicure wtf

6 likes