Daarom trim ik het in sommige periodes ipv scheren, dan heb ik er geen last van.
Omg echt blessed
Het staat in de eerste twee regels
Maar hopelijk krijg je snel je tandenborstel.
Dat ik twee giftcards vind, een van 100, en van 50 euro die beiden niet meer geldig zijn. Zo zonde
Die laatste was ook maar een jaar geldig, dat is toch krap?
Ik dacht ook dat die niet meer mochten verlopen, omdat het gezien wordt als gewoon geld.
Edit: het mag blijkbaar toch wel, alleen niet korter dan een jaar.
Staat hier in ieder geval.
ja precies, dat had ik ook gevonden. Nouja, ik bel ze wel even, misschien kan ik corona nog als argument gebruiken.
Ja, hopelijk willen ze een beetje met je meedenken. Gaat om veel geld.
Bij mij ook een maand ofzo!
Heb ook echt vaak aan opgeven gedacht als ik weer naar de wc moest omdat de jeuk te bizar was 
Ja naar is dat he? Heb het ook een tijd gehad dat ik net sliep en dan wakker werd en idd niet wist waar ik was. Geen idee eigenlijk waar dat door komt. Het is bij mij wel weer over gegaan
Mijn baby hangt de hele dag (en nacht) aan mij. Daarnaast is mijn kat superclingy en wil ook de hele dag op me zitten. Ik wil wat me-time!
Wat een raar mens
Ik ben te egoïstisch om op te letten of iemand een jas draagt ja of nee. Tenzij jij in je onderbroek met shampoo in de hand over straat loopt, let ik echt niet op. Ik ben te druk bezig met mezelf zielig vinden, omdat ik door dit pisweer moet.
Het zegt wel wat over je, wildvreemde belachelijk maken. Zoek een leven
Ik snap dat mensen steeds minder contant betalen maar ik heb net een uur door de regen moeten lopen om een pin automaat te vinden waar ik kon pinnen.
De eerste die ik tegen kwam kon ik geen €50 pinnen, ik dacht ik loop door naar de volgende die bleek ineens verdwenen. Uiteindelijk nog 2 tegen gekomen waar ik ook geen €50 kon pinnen. Op de terug weg naar huis pas een automaat gevonden waar het wel kon. Nog nooit zoveel moeite moeten doen om mijn eigen geld in handen te kunnen hebben.
Same. Wilde vandaag iets via marktplaats kopen. Gewoon iedere automaat in een straal van 5 km is buiten werking.
Gelukkig wilde de beste man me een tikkie sturen. Wat een ellende dit.
Ja is toch bizar. Zijn volgens mij genoeg mensen die nog wel cash gebruiken. Ik vond ook helemaal prima als ik geen briefje van 50 had gehad maar in al die automaten zit blijkbaar ook geen €10 meer. En het kwam totaal niet handig uit om €60 te pinnen aangezien ik dan weer random ergens iets moest gaan kopen wat ik niet nodig had om de €20 te kunnen wisselen.
Ze willen er ook vanaf dat men veel geld opneemt geloof ik? Dat je niet meer dan 1000 kan pinnen ofzo? Niet dat ik dat dagelijks doe, maar om het zwarte geld /mensen zwart te betalen te omzeilen ofzo.
Vind het ook nog steeds heel irritant dat je geen briefjes van 5 kunt pinnen ofzo.
Zeker als je veel tweedehands koopt, is contant geld wel fijn. Of muntgeld, daar kom je helemaal niet meer aan, of je moet bewust vragen om te wisselen(wat ze meestal niet zomaar doen, winkels zitten ook om kleingeld verlegen en dan moeten ze de kassa opendoen voor niks) of überhaupt al iets contant betalen in een winkel wat ik nooit doe.
Dat je soms raar wordt aangekeken in Nederland als je iets dat gratis is niet wilt hebben. Laatst kocht ik bij een winkel iets en dan kon je in het kader van klantenblabla een gratis ronde geurkaars o.i.d. krijgen en toen heb ik daar vriendelijk voor bedankt en dat vond men raar. En ik was nog wel netjes "Nee bedankt, ik heb liever dat jullie iemand daarmee blij maken die het zal gebruiken.’ Terwijl ik intern dacht ‘ik hoef die troep niet’. En soms als er iemand achter mij staat vraag ik eerst of die persoon het wil hebben voordat ik het afwijs.
Ook vorig jaar met een mok bij de Kruidvat. Ik krijg het al benauwd van het idee spullen aan te moeten nemen en gebruiken die ik nooit zal gebruiken. En ik ben geen minimalist, absoluut niet, maar ongewenste meuk wil ik niet. Ik vier niet voor niets mijn verjaardag niet.
Dat soort dingen vind ik niet gek. Maar vind t altijd heel vreemd als er een aanbieding 2+1 is en mensen hebben er al 2 en dan die derde niet hoeven als je t tegen ze zegt. Een extra onderbroek kan nooit kwaad toch 
Ik heb dat soms dus wel bij de AH. Dat ik expres een ander, vaak duurder product koop omdat ik niet zit te wachten op x aantal dagen hetzelfde moeten eten of invriezen. Maar tegen een extra onderbroek zou ik geen nee zeggen, aangezien goede exemplaren zeldzaam zijn. 
Ik heb een nicht die zo vaak foto’s van haar voeten op Facebook plaatst
Echt whyyyy. Je kunt je tuin of hond of je moeder ook laten zien zonder je poten er op