Ik ben de haren op mijn bikinilijn aan het laten groeien maar het jeukt zoo erg (nu een week niet geschoren )
Hoe lang moeten die haartjes zijn voor het stopt met jeuken? Of is dit nu voor altijd? Want in dat geval ga ik wel weer scheren hoor.
Bij mij blijft het jeuken⦠wordt wel iets minder maar blijft bij mij heel geïrriteerd
Bij mij jeukt het nooit dus zo zie je maar hoe dat kan verschillen per mens
Haha waarom? Ik bedacht me door die storing dat dit zo iemand is waarvan je het bestaan vergeet als je niet op insta zit
Hij is zooo irritant bij radio538
Op mijn bikinilijn heb ik dat ook niet maar wel met bv groeiende stoppels op mijn schaamlippen, dat het dan kriebelt. Heb je dat ook niet?
Een maandje bij mij.
Jeetje, dat is echt nog lang wachten :(.
Mijn hele bikinilijn is ook echt rood en bultjes, maar dat heb ik altijd als ik 't even laat groeien.
Nouja we zien het nog wel even aan, ik ben wel een stuk sneller klaar met douchen nu.
Nee, nooit last van #blessed
Daarom trim ik het in sommige periodes ipv scheren, dan heb ik er geen last van.
Omg echt blessed
Het staat in de eerste twee regels Maar hopelijk krijg je snel je tandenborstel.
Dat ik twee giftcards vind, een van 100, en van 50 euro die beiden niet meer geldig zijn. Zo zonde Die laatste was ook maar een jaar geldig, dat is toch krap?
Ik dacht ook dat die niet meer mochten verlopen, omdat het gezien wordt als gewoon geld.
Edit: het mag blijkbaar toch wel, alleen niet korter dan een jaar.
Staat hier in ieder geval.
ja precies, dat had ik ook gevonden. Nouja, ik bel ze wel even, misschien kan ik corona nog als argument gebruiken.
Ja, hopelijk willen ze een beetje met je meedenken. Gaat om veel geld.
Bij mij ook een maand ofzo!
Heb ook echt vaak aan opgeven gedacht als ik weer naar de wc moest omdat de jeuk te bizar was
Ja naar is dat he? Heb het ook een tijd gehad dat ik net sliep en dan wakker werd en idd niet wist waar ik was. Geen idee eigenlijk waar dat door komt. Het is bij mij wel weer over gegaan
Mijn baby hangt de hele dag (en nacht) aan mij. Daarnaast is mijn kat superclingy en wil ook de hele dag op me zitten. Ik wil wat me-time!
Wat een raar mens