Dat ik me altijd zo zwak en nep voel als ik me ziekmeld. Maar ben echt ziek en vannacht was echt horror. Ik houd nog steeds niks binnen / durf niet echt te eten. En heb max 2 uur geslapen.
Dit soort shitty chickblait. Ik dacht dat ze terminaal ziek was maar ze heeft een burn out gehad (ook heftig natuurlijk maar bij āernstig ziekā denk ik aan iets anders)
Ik vond het best gek dat ze zelf ook bekend is en aangeduid wordt als partner van ipv haar naam.
Ja idd ook heel vreemd
Wat zat er tussen? Ik leef met je mee, het leven is te kort om dingen te eten die niet lekker zijn.
Een klein beetje aan een vriendin. Ik vraag of ze zin heeft Oud en nieuw bij mij te vieren met haar kinderen. Zegt ze āoh wat een leuk idee, ik zal het aan ze vragen want ze zijn bang voor vuurwerkā Vervelend dat ze bang zijn voor vuurwerk want ze moeten ook nog naar huis natuurlijk maar ik denk dan die kinderen zijn 5 en 6 dat ga je toch niet aan hen vragen maar zoiets doe je dan gewoon (of niet als je zelf geen zin hebt).
Aan een vriend van mijn vriend. Mijn vriend was daar vrijdag even voor een borreltje, zegt die vriend net dat hij vrijdagmiddag een positieve coronatest had maar dat niet wilde zeggen omdat hij zijn vrienden zo graag wilde zien echt wtf is mis met je. Nu gaan wij dus het hele test/quarantaine-gezeik in vanwege zijn egoĆÆstische gedrag. Lekker dan, met Kerst voor de deur
Glitterbom sturen!
Nou jaaaa zeg
Dat zou meteen geen vriend meer van me zijn. Hij heeft schijt aan de gezondheid van mensen die langskomen en met wie zij in aanraking komen en zet potentieel zelts levens op het spel. Dan ben je gewoon een fucked up persoon en is er geen plaats meer voor je in mijn leven hoor.
Wat erg! Ik weet ook niet of ik zoān iemand nog wel een vriend zou willen noemen eigenlijk.
Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Ja volledig eens. Ik zie hem zelf gelukkig amper, mijn vriend ook steeds minder omdat hij wel vaker vreemde acties heeft maar dit was voor hem ook wel de druppel. Hij is alleen iets te vergevingsgezind dus ik ben benieuwd hoe lang hij dit gaat volhouden. Mijn vriend gaat woensdag testen, dan is het 5 dagen na contact. Hopelijk negatief
Wat de fuck is diegene wel helemaal lekker?
Ik heb behoorlijke wappie anti-vaxxers in mijn omgeving, maar geen van hen die dit in hun hoofd zou halen⦠belachelijk.
Dat mn werkgever me waarschijnlijk niet laat werken, ik eigenlijk gewoon recht op mn loon heb maar geen zin heb de strijd aan te gaan. Heb vorig jaar de hele sluiting ook niets gehad. En t is dat ik niet weet waar mn contract is (heb m al 13 jaar) dus weet niet hoeveel zin t heeft verder t juridisch loket te berichten. Maar ik wil die strijd niet aan. Maar ze naaien me het hele jaar al dus vind gewoon dat t moet. Uiteraard wil ik ook gewoon werken, er wordt ten slotte gewerkt. Ik kan alleen niet alle werkzaamheden dus ben bang dat ze me daarop naaien.
Als ik morgen niks gehoord heb bel ik wel ff mn fm.
De kraan in mān aanrecht lekt sinds kort en nu de douche ook??? Wat is dit. En ik woon in een studio dus ik hoor het ās nachts
Sinds wanneer begint de Zara sale nu al haha? Ik ken het alleen van eerste kerstdag, maar koop niet meer bij Zara haha
Ik zou in ieder geval schriftelijk aangeven dat je graag wil werken. Mocht t toch ooit ergens op uitlopen dan heb je zwart op wit dat je om werk gevraagd hebt.
Mijn man is een beetje verkouden en loopt hoestend en kreunend door het huis alsof hij met één been in het graf staat. Ondertussen heb ik met mijn dikke zwangere reet de kinderen in bad gedaan, alles opgeruimd, gekookt, boodschappen gedaan, de was gedaan en de kinderen in bed gelegd. En denk maar niet dat hij aanbiedt om iets uit handen te nemen. Ik kan het wel vragen en dan doet hij dat ook wel, maar waarom moet ik het vragen?? Gisteren had hij zijn spijkerbroek bovenop de berg die wij een wasmand noemen gelegd, niet dat hij dan denkt: goh die mand is wel erg vol, laat ik hem even naar zolder dragen en een machine inzetten. Nee hoor, dat mag ik dan weer doen terwijl het al moeite kost om überhaupt een trap op te komen. Overigens heb ik hem dat wel gevraagd en dan zegt hij oh ja doe ik zo, en 4 uur later staat dat ding er nog.