Waar erger je je aan? #11

Ik kan ineens niet meer achteraf betalen met Klarna en er is gewoon geen verklaring voor. Ik wilde voor de kids van alles shoppen in de sale maar ga niet alles voorschieten omdat Klarna kut loopt te doen. Vet irritant. Ben echt geïrriteerd.

1 like

Ik kon op mijn oude postcode ook niet achteraf betalen met Klarna, heb dat toen eens opgezocht en dat kwam omdat er in het postcodegebied te veel wanbetalers waren en dus een te hoog risico. Als je in het verleden regelmatig te laat hebt betaald kan het ook zijn dat ze geen achteraf betalen meer aanbieden. Ze hebben daar een FAQ over, oa Waarom kan ik niet meer betalen met Klarna? | Klarna Nederland

Maar bij mij lag het dus echt aan postcode. Bij bol.com kan je sommige producten (zoals parfum) of boven bepaald bedrag niet altijd achteraf betalen, misschien is het zoiets?

Mensen zien liever een shiny kipfiletje, dat weinig wegheeft van het geslachte dier en meer lijkt op een borstprothese, dan een varkenskop, zoals die werd gepresenteerd op een markt in Spanje. (Ik was toen met enkele vrouwen op vakantie en die vonden dat echt te belachelijk voor woorden dat je dat zo open en bloot kon zien. Maar dan wel die avond nog lekker veel vlees naar binnen werken. :’)

We staan te ver van de natuur.

10 likes

Hoop serieus dat hun vingers in de lucht meevliegen. Zo leren ze het wel af :triumph:

2 likes

Is dit door die slager gedaan? Of juist als protest tegen de vee-industrie? Dit zijn niet eens vleeskoeien namelijk. Dus als je al slager zijnde dan nog op zo’n manier wil marketen, doe het dan bij vleeskoeien :upside_down_face:

5 likes

Ik heb zometeen een kerstlunch van werk en had stiekem gehoopt dat die niet door ging :sob: Maar nu voel ik me verplicht om toch te gaan en hoewel het best gezellig zal zijn vind ik het vrij kut om op een vrije dag naar mijn werk te moeten gaan.

2 likes

Gerelateerd hieraan: ik ben er vorige week achter gekomen dat je bij Klarna je emailadres niet kunt wijzigen :exploding_head: Ik ben door omstandigheden van emailadres gewisseld en volgens de klantenservice is de enige oplossing om gewoon een volledig nieuw account aan te maken. Reden: ze zijn een bank en dus aan strenge regels gebonden. Ik zei nog dat het bij mijn eigen bank anders geen enkel probleem was om mijn mailadres te wijzigen, maar daar kon ze niks mee. Kan me toch voorstellen dat het wel prettig is om je klanten per email te kunnen bereiken en dat bevorder je hier echt niet mee. Oh ja, als je per ongeluk een typfout maakt in je emailadres bij het aanmaken van je account kunnen ze het wel wijzigen. Echt wat een onzin.
Oh ja en er staat op het klantenservice gedeelte van hun website ook gewoon dat je het kunt laten wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice, maar dat klopt dus gewoon helemaal niet.

Harde bruine broodjes waar dan rozijnen in zitten?! Waarom.

3 likes

Oh ik had met ze gechat, wist niet dat je ook kon bellen. Ben benieuwd wat ze tegen jou zeggen, wil je dat laten weten als je contact hebt gehad?

op mijn werk hadden mijn collega’s het erover dat ze vlees wilden kopen van de biologische slagerij op de bilt ofzo, maar iemand zn vrouw wou dat niet meer want dan zie je blijkbaar de koeien staan die voor jou geslacht worden dus nu halen ze weer bij de supermarkt.
en m’n andere collega wl ALTIJD praten over orgaanvlees want dat is wel beter toch alles van het dier!!! en ik vind die gesprekken zo vermoeiend en goor en dom.
je bent gewoon dom als je vlees eet en niet wil beseffen dat het van een dier komt.

3 likes

Mezelf en mijn woede uitbarstingen. Ben vanochtend echt een feeks geweest tegenover mijn vriend. Ik haat het dat ik zoveel moeite heb met mezelf beheersen. Er is geen enkel excuus goed genoeg voor mijn gedrag.

Ik slik medicatie in een dosering van 225mg per dag
Er zijn capsules van 37.5mg, 75mg en 150mg
Dus dan kun je 150mg + 75mg voorschrijven (2 capsules)
Of als je geen verwarring wilt met verschillende doseringen eventueel 3 capsules van 75mg, ook prima.

Maar dat zou natuurlijk te voor de hand liggend zijn, dus mijn arts heeft 6 capsules van 37.5mg per dag voorgeschreven :thumbsup:

4 likes

Zes pillen op een dag? Hopelijk zijn het geen joekels

2 likes

Oh echt? Dit was inderdaad door de slager gedaan :woman_shrugging:

1 like

Nee zijn gelukkig kleine capsules, dus geen grote ramp! Moet wel zeggen dat m’n apotheek dit normaal zelf wel zou veranderen naar logischere doseringen maar het recept klopte ook niet helemaal dus voor de zekerheid toch maar zo gedaan.

Maarja, m’n weekdoos zit gelijk goed vol :joy:

3 likes

Wat een schattige capsules!!

4 likes

Lijken net salmiak snoepjes

2 likes

Ik laat net een hele doos doperwtjes (die blijkbaar open was) leegstromen in de diepvrieslade omdat ik er te hard aan moest trekken vanwege al het ijs in de vriezer (helaas niet de eetbare soort) en vloekte toen heel hard terwijl mijn man in een online vergadering zat :confounded:

Godverdmm, ook echt mijn twee lievelingsbroeken op precies dezelfde plek. Bedankt, rechterbovenbeen. Ff fixen dan maar :sob:

1 like

Haha thanks! Goed punt.

2 likes