Ik heb last van de manflu en denk niet dat ik ooit nog van deze verkoudheid af ga komen 
Ik 
Haha zo herkenbaar. Ik doe lopend boodschappen, woon heel dichtbij de supermarkt, maar alsnog kan ik niet teveel tegelijk meesjouwen. En ik woon alleen, heb een mini vriesvakje dus kan sommige dingen ook gewoon niet op tijd opmakenā¦dan maar de duurdere variant of gewoon iets totaal anders haha.
Maar ook met niet-etensdingen, laatst ook maar een veel te duur pak wcpapier gekocht want no way dat ik met 2 megapakken ga sjouwen omdat die 1+1 zijn 
En moest net zoān nieuw wcblok hebben, zijn ze 4 voor 5 euro? Wtf moet ik er nou met 4? Waar laat ik die shit allemaal? Dan maar een ander merk 

Vijf deodorants werd mij ook een keer te veel bij de kruidvat.
Ik heb maar 2 oksels.
Zij wordt sowieso ook nat want in een regenjas zweet je je altijd helemaal de tering alsof je een tropisch oerwoud hebt aangetrokken
Mijn grootste verbouwergernis is dat je iets neerlegt op de standaardplek (sleutels in een bakje op de schoenenkast) en je een uur later beneden komt, al de deur uit had moeten zijn en dat hele schoenenkastje onvindbaar is. Inclusief je sleutels. Inmiddels zijn we sleutelset 3 kwijt geraakt in de puinzooi en ben ik benieuwd wat ik allemaal nog meer terugvind bij het opruimen.
Nieuw sportshirt schijnt door en nu dus met vest aan sporten want bijna alleen maar mannen en bh zit slecht en contrasterende kleur met het shirt.
Dus je ziet het en ze echt zitten.
Ik zit er zelf aan te denken een Instagram voor mijn voeten te maken in de hoop dat ik daar dan nog lekker op kan verdienen door voet fetisjisten.
Allemaal opdrachten van voeten ingezeept, voeten in rode sokken, veertjes over voeten.
Lijkt me best lachen
Het feit dat wasmachines altijd liegen over de tijd.
Mān wasmachine zou nu klaar moeten zijn met het programma dat ik aangezet heb maar t ding moet nog zeker een kwartier ineens. Ik wil gewoon naar bedā¦!!
Ja dat is echt zo!!
Ik heb een gedeelde wasmachine en dan staat er: 30 minuten dus dan zet ik een timer op mijn telefoon. En als ik dan ga checken na 30 minuten staat er opeens nog 7 minuten 
Echt stom hĆØ? Ik heb mijn was nu net opgehangen en lig nu in bed. Volgende keer toch maar even wat ruimer tellen als ik een lang programma draai. (3,5 uur voor handdoeken en ondergoed vind ik sowieso lang?)
Mn vriend die wilt gaan sporten maar zān wekker 5x snoozed vanaf 4:00 waardoor ik nu klaar wakker ben en meneer zich omgedraaid heeft om nog verder te slapen 
Had slaapmedicatie ingenomen om eens een nacht door te kunnen slapen want anders val ik pas om 5 uur in slaap.
Maakt mijn vriend me een half uur geleden wakker omdat ik snurk. Ja dat doe ik iedere dag. En nu kan ik niet meer slapen en heb ik gewoon weer geen hele nacht doorgeslapen 
Gaat hij maar op de bank slapen dan hoort hij jouw gesnurk niet
Jemig. Tijd voor een logeerbed
Kleine ergernis dit, maar ik erger me aan die clownen overal. Iedereen lijkt ineens op iedereen te reageren met clownemojis of clownmemes. Waar komen die ineens vandaan joh?
Aan de aft op mijn gehemelte, dat eten een beetje pijnlijk is en dat ik als ontbijt alleen grote cereals heb die niet soggy worden
Had ik laatst ook met een giftcard en die wilde ze eenmalig nog wel een keer activeren! Hopelijk bij jou ook!
De facebook reacties op dit artikel
Facebook is echt het afvoerputje van de samenleving 
Haha hier moest ik om lachen. Is idd net Russische roulette ofzo