Waar erger je je aan? #11

Ik ben te egoïstisch om op te letten of iemand een jas draagt ja of nee. Tenzij jij in je onderbroek met shampoo in de hand over straat loopt, let ik echt niet op. Ik ben te druk bezig met mezelf zielig vinden, omdat ik door dit pisweer moet.

Het zegt wel wat over je, wildvreemde belachelijk maken. Zoek een leven

3 likes

Ik snap dat mensen steeds minder contant betalen maar ik heb net een uur door de regen moeten lopen om een pin automaat te vinden waar ik kon pinnen.
De eerste die ik tegen kwam kon ik geen €50 pinnen, ik dacht ik loop door naar de volgende die bleek ineens verdwenen. Uiteindelijk nog 2 tegen gekomen waar ik ook geen €50 kon pinnen. Op de terug weg naar huis pas een automaat gevonden waar het wel kon. Nog nooit zoveel moeite moeten doen om mijn eigen geld in handen te kunnen hebben.

4 likes

Same. Wilde vandaag iets via marktplaats kopen. Gewoon iedere automaat in een straal van 5 km is buiten werking. :+1: Gelukkig wilde de beste man me een tikkie sturen. Wat een ellende dit.

2 likes

Ja is toch bizar. Zijn volgens mij genoeg mensen die nog wel cash gebruiken. Ik vond ook helemaal prima als ik geen briefje van 50 had gehad maar in al die automaten zit blijkbaar ook geen €10 meer. En het kwam totaal niet handig uit om €60 te pinnen aangezien ik dan weer random ergens iets moest gaan kopen wat ik niet nodig had om de €20 te kunnen wisselen.

Ze willen er ook vanaf dat men veel geld opneemt geloof ik? Dat je niet meer dan 1000 kan pinnen ofzo? Niet dat ik dat dagelijks doe, maar om het zwarte geld /mensen zwart te betalen te omzeilen ofzo.

Vind het ook nog steeds heel irritant dat je geen briefjes van 5 kunt pinnen ofzo.
Zeker als je veel tweedehands koopt, is contant geld wel fijn. Of muntgeld, daar kom je helemaal niet meer aan, of je moet bewust vragen om te wisselen(wat ze meestal niet zomaar doen, winkels zitten ook om kleingeld verlegen en dan moeten ze de kassa opendoen voor niks) of überhaupt al iets contant betalen in een winkel wat ik nooit doe.

1 like

Dat je soms raar wordt aangekeken in Nederland als je iets dat gratis is niet wilt hebben. Laatst kocht ik bij een winkel iets en dan kon je in het kader van klantenblabla een gratis ronde geurkaars o.i.d. krijgen en toen heb ik daar vriendelijk voor bedankt en dat vond men raar. En ik was nog wel netjes "Nee bedankt, ik heb liever dat jullie iemand daarmee blij maken die het zal gebruiken.’ Terwijl ik intern dacht ‘ik hoef die troep niet’. En soms als er iemand achter mij staat vraag ik eerst of die persoon het wil hebben voordat ik het afwijs.

Ook vorig jaar met een mok bij de Kruidvat. Ik krijg het al benauwd van het idee spullen aan te moeten nemen en gebruiken die ik nooit zal gebruiken. En ik ben geen minimalist, absoluut niet, maar ongewenste meuk wil ik niet. Ik vier niet voor niets mijn verjaardag niet.

24 likes

Dat soort dingen vind ik niet gek. Maar vind t altijd heel vreemd als er een aanbieding 2+1 is en mensen hebben er al 2 en dan die derde niet hoeven als je t tegen ze zegt. Een extra onderbroek kan nooit kwaad toch :joy:

4 likes

Ik heb dat soms dus wel bij de AH. Dat ik expres een ander, vaak duurder product koop omdat ik niet zit te wachten op x aantal dagen hetzelfde moeten eten of invriezen. Maar tegen een extra onderbroek zou ik geen nee zeggen, aangezien goede exemplaren zeldzaam zijn. :joy:

2 likes

Ik heb een nicht die zo vaak foto’s van haar voeten op Facebook plaatst :nauseated_face: Echt whyyyy. Je kunt je tuin of hond of je moeder ook laten zien zonder je poten er op

6 likes

Ik lig even uit te buiken op de bank en mijn vriend is pleurismuziek aan het draaien wat gedraaid gaat worden op Snakepit. Echt… schiet mij maar lek. :expressionless:

Ik heb last van de manflu en denk niet dat ik ooit nog van deze verkoudheid af ga komen :cry:

3 likes

Ik :sweat_smile:

10 likes

Haha zo herkenbaar. Ik doe lopend boodschappen, woon heel dichtbij de supermarkt, maar alsnog kan ik niet teveel tegelijk meesjouwen. En ik woon alleen, heb een mini vriesvakje dus kan sommige dingen ook gewoon niet op tijd opmaken…dan maar de duurdere variant of gewoon iets totaal anders haha.

Maar ook met niet-etensdingen, laatst ook maar een veel te duur pak wcpapier gekocht want no way dat ik met 2 megapakken ga sjouwen omdat die 1+1 zijn :sweat_smile:

En moest net zo’n nieuw wcblok hebben, zijn ze 4 voor 5 euro? Wtf moet ik er nou met 4? Waar laat ik die shit allemaal? Dan maar een ander merk :grimacing:

1 like

:toilet:

Vijf deodorants werd mij ook een keer te veel bij de kruidvat.
Ik heb maar 2 oksels.

5 likes

Zij wordt sowieso ook nat want in een regenjas zweet je je altijd helemaal de tering alsof je een tropisch oerwoud hebt aangetrokken

10 likes

Mijn grootste verbouwergernis is dat je iets neerlegt op de standaardplek (sleutels in een bakje op de schoenenkast) en je een uur later beneden komt, al de deur uit had moeten zijn en dat hele schoenenkastje onvindbaar is. Inclusief je sleutels. Inmiddels zijn we sleutelset 3 kwijt geraakt in de puinzooi en ben ik benieuwd wat ik allemaal nog meer terugvind bij het opruimen.

9 likes

Nieuw sportshirt schijnt door en nu dus met vest aan sporten want bijna alleen maar mannen en bh zit slecht en contrasterende kleur met het shirt.
Dus je ziet het en ze echt zitten.

Ik heb dit met foto’s op vinted. Hoe vaak staan er voeten op die foto’s !! Je ziet dat toch als je die upload.

Ik zit er zelf aan te denken een Instagram voor mijn voeten te maken in de hoop dat ik daar dan nog lekker op kan verdienen door voet fetisjisten.
Allemaal opdrachten van voeten ingezeept, voeten in rode sokken, veertjes over voeten.
Lijkt me best lachen

16 likes

Het feit dat wasmachines altijd liegen over de tijd.

M’n wasmachine zou nu klaar moeten zijn met het programma dat ik aangezet heb maar t ding moet nog zeker een kwartier ineens. Ik wil gewoon naar bed…!!

11 likes