Waar erger je je aan? #11

Mijn ex-vriend (nu flatgenoot) heeft op één verpakking na álle hapjes opgemaakt terwijl hij weet dat ik morgen Kerst vier met mijn familie en zelf mijn vegetarische snacks meebreng.

Goede reminder waarom we uit elkaar zijn.

(Hij voelt zich wel schuldig en gaat morgenochtend op snackjacht)

13 likes

@Applepie iew… kan je je baby niet in de hal laten bijvoorbeeld? Lijkt me zo zielig voor die longetjes
@RubyBlue ja vooral als ze luid en duidelijk “het leuke gezin” uithangen. Fuck off met je show ik ben geen publiek en ik ben niet onder de indruk van je ouderschap en je kind
@Junebug85 jeetje ik ergerde me al aan het stukje, laat staan meerdere dagen!! Zou er helemaal kriegel van worden. Doet ze dat pas sinds je uit huis bent?

2 likes

Mijn moeder is ook zo. Voel je irritatie. Aangeven is enige wat je kan en herhalen en dan langzaam wordt het iets minder maar niet veel.
Mijn moeder besteld ook vaak hetzelfde als we ergens gaan eten ofzo, heel irritant. Laat haar nu expres eerst bestellen en zeg dan pas wat ik neem.
Het is irritant omdat zij bijv. wel vlees eet en ik niet en ik daarna dan hoor, ja had eigenlijk x gewild.

1 like

Haha echt typisch maar wat je zegt over dat bestellen heb ik indd ook precies zo altijd met haar. En ik zeg ook nooit wat ik ga bestellen

2 likes

Dat kattenkrabpalen zo lelijk zijn.

9 likes

Dat ik een duur masker op mn gezicht heb gepleurd en ik zie nu dat ie 20 tot 30 min. Moet intrekken en moet over 15 minuten de deur uit. :woozy_face:

Ik had dit gekocht in de domme veronderstelling dat het een bounty was

Maar het is dus dit :cry::

15 likes

Ik heb zo’n gruwelijke hekel aan mensen die te laat komen. Nu op iemand aan het wachten die pas vertrokken is op het tijdstip dat ie er al had moeten zijn. Echt zo’n dikke middelvinger naar mij en mijn tijd, aangezien ik wel gewoon op de afgesproken tijd klaar stond en nu dus een halfuur moet gaan zitten wachten

35 likes

Dit vind ik ook vreselijk en heb vriendinnen die dit dus standaard doen. Dat snap ik zelf gewoon echt niet, op deze leeftijd heb je toch wel enige time management skills? Die mensen moeten blijkbaar nog vanalles doen voordat ze de deur uit gaan terwijl je al de hele dag weet dat je op tijdstip X ergens moet zijn. Ik pas daar dan mijn planning op aan maar andere mensen blijkbaar niet

4 likes

Mijn schoonouders die me naar the Streamers laten kijken en zodoende ook aan Maan

2 likes

Hou vol hou vast

5 likes

Mijn man is ziek sinds vanavond. En hij is echt flink ziek, maar het theatrale geluid wat daarmee gepaard gaat. Man, man, man. Ik zit beneden op de bank (voorkant huis), hij ligt boven in bed/badkamer (beiden achterkant huis) en ik kan alles horen. Doe gewoon ff met iets minder theatraal gedoe lijden :sweat_smile: en eigenlijk erger ik me ook aan mezelf dat ik me hieraan erger, want hij is gewoon echt ziek.

Oh en aan dat ik al een week roep we moeten de logeerkamer op orde maken, want mijn moeder blijft as woensdag slapen. Logeerkamer en bed staat vol met verhuisdozen, beddengoed zit ook ergens in 1 van die dozen en moet ook nog gewassen worden. Hebben we dus nog niet opgeruimd/gewassen, dus nu kan ik zelf op de bank slapen :sweat_smile:

@MakeFezHappen ik heb een vriendin die een uur verderop ging wonen en na 6 jaar nog niet doorheeft dat het zonder verkeer een uur rijden is. En dat als je om 5u vertrekt je er dus zelfs zonder files niet om 17.45u bent snapt ze na 6 jaar ook nog niet. Echt hoe dan?! Inmiddels zeggen we dus tegen haar “app maar als je vertrekt” en dan weten wij ook hoe laat er moeten vertrekken als we elders afspreken :joy:

2 likes

Ik kan ook echt heel slecht tegen zieke mensen, dus snap je ergernis helemaal :see_no_evil: ik kan dan ook nooit fijn mijn eigen ding doen, vooral als iemand gaat uitzieken op de bank ofzo.

2 likes

Haha dat theatrale geluid herken ik helaas. Ik erger me er vooral aan als ik ook ziek ben.

Normaal als ik moet werken ben ik elke dag kapot als de wekker gaat. Vandaag ben ik vrij en wie is er nu klaar wakker?!

Mijn vriend ligt ook nog diep in slaap naast mij, dus die zie ik voorlopig ook niet wakker worden.

3 likes

Ik lees vaak mee op Reddit in de ouders/moeders-subreddits en er zijn zoveel vrouwen die echt een kind als partner hebben. Mannen die niks doen maar wel klagen, mannen die de hele dag zitten te gamen terwijl ze net een nieuwe baby hebben, mannen die na een dag werken op de bank ploffen en niks meer doen. En het zijn ook allemaal huisvrouwen die eigenlijk willen werken. Ik vraag me af of het iets Amerikaans is maar Jezus, ik zou liever alleenstaande moeder zijn dan met zo’n sukkel samen ouders zijn.

31 likes

Heel goed!

Ik lees daar vaak van vrouwen dat ze hopen dat hun partner wel verandert als de baby eenmaal geboren is. Good luck. Maar balen dat het bij jou juist precies andersom was.

1 like

Welke??

1 like

Newparents, Mommit, Parenting, Beyondthebump

3 likes

Mezelf en nagelbijten. Kan me beheersen tot thuis en met handen wassen, dus zou denken dat het helemaal wel lukt

1 like