Waar erger je je aan? #11

Als ik een boek lees heb ik die denk ik 3 x zo snel uit. Geen geduld voor zo’n sloom verhaal. Ooit 1 blz geprobeerd te luisteren en was er meteen klaar mee :sweat_smile:

2 likes

Ik luister standaard op 1.5/1.75/2.0/2.5 snelheid, afhankelijk van het audioboek, meestal op 2. Veeeel prettiger!

2 likes

Inderdaad.

Ik werd voorheen maar een twee of drie keer per jaar ongesteld. Nu ik mijn levenstijl heb aangepast, word ik ineens regelmatig ongesteld. Mooi hoe een lichaam herstelt, maar dit is dan wel weer een beetje jammer (want ook heul heftig ongesteld nu).

2 likes

Aan Buddy Vedder elke keer als ik langs dat Deal or No Deal programma zap. Wat een irritant, uitbundig, fake en ongemakkelijk ventje.

23 likes

De Videoland app. Hoevaak die wel niet werkt of blijft hangen.

5 likes

Mijn ervaring is dat dat soms echt wel 24u kan duren als het druk is, maar heb ze tot nu toe wel altijd gekregen

1 like

Ja hier hetzelfde, wat een ellende. Wil gewoon slapen om beter te worden. Beterschap!

1 like

De mensen (over het algemeen kinderen) die zoomen tijdens de top2000 en de raarste capriolen uithalen :woozy_face: wordt er zooo ongemakkelijk van

8 likes

Uch door die post hierboven bedenk ik me dat ik mijn pil ben vergeten (thnx) maar ik lig net in mijn holletje met elektrische deken

@clairdelune @Puzzelmeiske ik heb de code laat in de avond nog binnen gekregen gelukkig!

2 likes

Ik woon op de verdieping waar ook de fitnessruimte is en nu zijn er mensen aan het sporten met muziek aan, ja hallo heel leuk bedacht en vet chill voor jullie maar mensen wonen hier gewoon en ik ben aan het werk en m’n buurjongen slaapt want die komt uit z’n nachtdienst :face_with_monocle: Beetje nadenken hoor

2 likes

Mijn vriend hangt een rolgordijn op en volgens mij lukt het niet helemaal. Wat een geluid komt daar af zeg. En ik mocht niet helpen want hij kon dit zelf wel nadat we gisteren samen een andere hebben opgehangen.

Ik snap niet hoe ze dat zouden moeten bedenken? Om 12:15 sporten in een ruimte die daarvoor bedoeld is met muziek aan is vrij normaal toch?

12 likes

Ik vind het wel een verschil als je letterlijk een meter verder mensen hun voordeur hebt? Je staat niet in de sportschool zegmaar, het is gewoon een fitnessruimte op een verdieping waar mensen wonen en dus ook thuiswerken

4 likes

Dan kun je toch heel even daar binnenlopen en vragen of het wat zachter kan?

2 likes

Ik zou er dan van uit gaan dat de ruimte iets van geluidsdicht is. Zou denk ik niet doorhebben dat jij het hoort.

9 likes

Nee want ik hoorde ze nog het raam naar de gang openzetten :woman_shrugging: Ik zat net in een zoom dus was gewoon ff irritant

Vergeet de schuifdeur, de nisjes overal en dat Arte-behang. Alle huizen lijken zo op elkaar.

8 likes

Ik dacht lekker op tijd eten te bestellen maar nu is de geschatte bezorgtijd ineens 1,5 uur later
:fu: :slightly_smiling_face: :fu:

4 likes

Ik wacht al een uur op m’n sushi 😵‍💫

1 like