Mijn man is ziek sinds vanavond. En hij is echt flink ziek, maar het theatrale geluid wat daarmee gepaard gaat. Man, man, man. Ik zit beneden op de bank (voorkant huis), hij ligt boven in bed/badkamer (beiden achterkant huis) en ik kan alles horen. Doe gewoon ff met iets minder theatraal gedoe lijden
en eigenlijk erger ik me ook aan mezelf dat ik me hieraan erger, want hij is gewoon echt ziek.
Oh en aan dat ik al een week roep we moeten de logeerkamer op orde maken, want mijn moeder blijft as woensdag slapen. Logeerkamer en bed staat vol met verhuisdozen, beddengoed zit ook ergens in 1 van die dozen en moet ook nog gewassen worden. Hebben we dus nog niet opgeruimd/gewassen, dus nu kan ik zelf op de bank slapen 
@MakeFezHappen ik heb een vriendin die een uur verderop ging wonen en na 6 jaar nog niet doorheeft dat het zonder verkeer een uur rijden is. En dat als je om 5u vertrekt je er dus zelfs zonder files niet om 17.45u bent snapt ze na 6 jaar ook nog niet. Echt hoe dan?! Inmiddels zeggen we dus tegen haar “app maar als je vertrekt” en dan weten wij ook hoe laat er moeten vertrekken als we elders afspreken