Waar erger je je aan? #11

Gaat jullie kind nog wel naar hem toe of dan eigenlijk naar oma

Wat verdrietig dat iemand dan zo verandert, niet hoe je het voor je ziet natuurlijk. Maar bevestigt wel je keuze, also eens; liever je energie als alleenstaande moeder in jezelf en je kind dan ook nog energie in zo iemand steken

3 likes

Ik ben echt een afschuwelijk jaloers persoon, en erger me steeds weer aan deze vreselijke eigenschap van mezelf.

6 likes

Mijn vriend is bezig met de keuken en daardoor kan ik al 2 dagen niet afwassen. Er staat een enorme vaat op de eettafel, alle glazen zijn inmiddels gebruikt en alles in de keuken is ook goor van het klusstof.

Verder is het een enorme teringbende en kan ik dus nog niks doen omdat hij nog bezig is met de keuken. Het zou deze ochtend klaar zijn maar een kraanslangetje klopt niet en dat moet dus weer gehaald worden :sob:.

Ik kan dit niet meer aan deze zooi en wil zo graag gaan opruimen en het huis aan kant maken.

En oja net ging ik poepen en toen ik naar boven ging om mijn handen te wassen had hij het water eraf gehaald :+1:t2:

2 likes

Ik vind het echt enorm sterk en knap van je dat je voor jezelf en je kindje koos. Dat lijkt me echt niet een van de makkelijkste keuzes (of misschien wel) , maar echt knap!

5 likes

Ik erger me KAPOT aan mijn zusje.
Onze band was al niet geweldig door het feit dat ze met de grootste dwaas ooit getrouwd is, maar met ons samenzijn van gistermiddag is een nieuw dieptepunt bereikt.

Ze heeft 2 kinderen die elk ruim 50! cadeaus kregen (grootste meuk bedenkbaar)
De oudste van 8 jaar heeft autisme en wordt enorm getriggerd door de hoeveelheid meuk en alle drukte die het met zich mee brengt.

Ik zat erbij en heb er met verbazing naar gekeken. Mijn zusje vind het ondertussen ge-wel-dig en denkt niet na over eventuele gevolgen voor de toekomst.
De dwaas waar ze mee getrouwd is heeft haar meerdere keren aangesproken op haar koopgedrag maar ze lijkt het allemaal prima te vinden :disappointed:
En dat terwijl ze zijn geld uit geeft want werken ho maar…

Sorry voor de rant. Moest het even van me af schrijven. over en uit

3 likes

Heb ze geteld. :confounded: (Ook vanwege het feit dat het vorig jaar precies zo ging)

1 like

wow en daar zit je dan 2 uur naar te kijken ofzo, terwijl er 100 cadeaus worden uitgepakt? Bizar zeg.

———————————————————————

Ik erger mij zo erg aan die veel te felle koplampen van veel auto’s tegenwoordig. Hoezo is het nodig om andere weggebruikers compleet te verblinden?

35 likes

Ja dit valt me inderdaad ook heel erg op! Ik raak er ook echt verblind door :woozy_face:

1 like

Dat de huisartsenpost waarschijnlijk laatste de info naar mijn vorige huisarts heeft gestuurd. Ik ben daar al 3 jaar weg dus niet meer verwacht dat de HAP eventueel nog oude gegevens heeft. Is ook niet naar gevraagd toen ik daar was.

M’n vriend, hij is chag en dat is helemaal oké want dat ben ik 24/7 :smiley: . Maar hij uit dat in gezucht, gesteun, gekreun, deuren harder dicht doen, koffiekopje harder weg zetten. Ik reageer nietttttttttttt geen zin in.

2 likes

Is mij ook opgevallen.
En er zijn nu ook auto’s die niet 2 losse lampen hebben, maar 1 baan over de voor- en/of achterkant van de auto. Die soort ufo’s vind ik juist helemaal niet goed zichtbaar

3 likes

Huis is meestal een grote bende.

Maar dat is niet zo verrassend gezien het feit dat mijn zusje koopziek blijkt.

Ouders hebben haar er meermaals op aangesproken, tevergeefs.

(Als ze mijn kind was geweest had ik haar wellicht de deur gewezen)

Ik kreeg zelf ook het èèn en ander. Maar 7 stuks vind ik een normale hoeveelheid.

Tja…

Kinderbijslag en spaarrekening worden zelfs geplunderd om cadeaus te kunnen kopen.

Mijn zusje heeft een enorm probleem maar wil het niet inzien. Meermaals op het punt gestaan om hulp in te schakelen. Echter is onze band al niet goed en voel ik me geenszins verantwoordelijk voor haar acties en gedrag.

Het gaat om oa. Spellen, Lego, knuffels, kleding… wat niet. Stapels :persevere:

Waarom koopt ze niet 1 doos lego of zo en pakt ze elk blokje apart in. :joy:

Toen wij vroeger soms met familie Sinterklaas vierden, was er ook een vet groot verschil qua aantal cadeaus etc. Wij kregen dan met z’n 3en een Nintendo 64 en wat kleine dingen (chocoladeletter, pyjama, stiften) en mijn neefjes een berg spullen die hoger was dan die jongens zelf. En een half jaar later was een deel van het speelgoed dat ze gekregen hadden nog onaangebroken. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer stikjaloers was en daarna vond ik het wel best zo. Zou het nu ook gewoon beklemmend vinden en een kind weet dan ook nooit waar hij/zij mee moet spelen.

Weken van te voren met een vriendin afgesproken en toen bleef ze maar een uur, want ze had ook nog afgesproken met haar vriend :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Oh ik haat dat zo! Ik ging een keer met 2 vriendinnen cocktails drinken in de stad, beetje op tijd afgesproken. Zegt 1 vriendin ik moet om 20.00 uur thuis zijn dus ga rond 19.45 weg want mijn vriend heeft ook nog met iemand afgesproken (ze hebben kinderen samen dus er moet iemand thuis zijn)

Toen heb ik later wel gezegd dat als ik met haar afspreek in dan in principe verwacht dat dat gewoon voor de hele avond is en dat ik het niet fijn vond hoe dat toen is gegaan. Daarna heeft ze dat niet meer gedaan, gelukkig.

Dan moet je een andere avond afspreken en niet dezelfde avond als dat je vriend ook weg gaat.

Maar bij jou was het ook nog eens om gewoon naar haar vriend toe te gaan? Wat ontzettend lullig. Heb je daar wat van gezegd?

9 likes

Een klein stukje bij de koffie/thee, doet toch niet zoveel kwaad? En anders geef je die chocolade weg (:raising_hand_woman:t2:)

3 likes

Nee precies ik had gewoon een middag samen verwacht, vooral als je het zo moet inplannen.
Maar ik kreeg net nadat ik dit had gepost een berichtje van: sorry dat ik zo weinig tijd had. Of ze zit stiekem op dit forum of ze begreep toch wel dat dit een beetje stom was :sweat_smile:

3 likes