Waar erger je je aan? #11

Ugh ja, dit behang is zo standaard. Voelt over max een jaar ook mega gedateerd denk ik.

2 likes

Ik vind widm leuk, maar eeeeelk seizoen moet er in de eerste aflevering 902 keer worden gezegd wat voor grote mindfuck het wel niet is. Stop

7 likes

En en boogjesvaas in de woonkamer of open keuken en een regenboogprint mini wandkleed in de kinderkamer. Bonuspunten voor een slaapkamer met rotan headboard en spiegels van hetzelfde materiaal aan de muur.

9 likes

Ew…
Waarom neem je dit als behang? Zo ziet elke kale muur er voor het behangen uit?

1 like

Nou dan nemen we voor jou betonlookbehang. Ik had het hier trouwens met een date er ook over maar hij noemde het afgunst (van mijn kant) toen ik zei dat ik het zo saai en kil vond. Maar ik vind het gewoon zo levensloos.

3 likes

no-no-no

4 likes

Nog een industriƫle lamp erbij en je bent klaar

1 like

De perfecte lamp kon ik niet vinden :frowning:

15 likes

5 likes

Mijn kat mist mijn overleden kat of iig het hebben van een andere kat. Ze loopt de hele dag te schreeuwen/roepen en door het huis te marcheren. Vind het heel zielig en het doet me verdriet maar het kan ook zoooo irritant zijn als ze mn kind weer eens wakker schreeuwt overdag of nog erger MIJ om 05:00

3 likes

Wtf, de minderjarige kindjes van de flat tegenover ons zijn best wel zwaar vuurwerk aan het afsteken. Doe normaal enzo, pfff. :unamused:

Oh ik kreeg daar toen m’n kind nog baby was altijd zo de zenuwen van ja. Houd je muil kat!

1 like

Die eerste is exact mijn huis :laughing: maar ik was wel een van de eerste die dit had hoor :crazy_face: en weigerde om dit Arte behang te nemen, wil geen bingokaart vol maken.

2 likes

Snap ik helemaal, erger me zelf ook aan die accounts. Zeker als ze allemaal dingen gesponsord krijgen met een niet origineel interieur en weinig creatieve content, en ik niet, met dezelfde inrichting. :laughing: en de manier waardoor ze elkaar allemaal in de Storys taggen en ophemelen. Volgens mij is dat ook een soort kliek.

1 like

Jaaa echt dit viel me ook op, ik ben op zoek naar inspiratie voor de inrichting van een hopelijk nieuwe woning en ik zie letterlijk alleen maar beige en zwart in de woonkamer en keuken? Of indd die houten panelen, terwijl je daar volgens mij wel snel op uitgekeken raakt…

1 like

Pinterest is vaak nog wel iets gevarieerder, althans als je eenmaal bent begonnen met zoeken en liken krijg je vaker wel veel dingen die ook in je straatje passen.

1 like

Ja zeker, heb nu eindelijk sinds kort een pinterest account! ik ben ook trendgevoelig hoor want zie vooral terracotta-tinten voorbij komen in de suggesties🤣

1 like

Net een spel gespeeld met vriendinnen en 1 verdacht mij de hele tijd van het hebben van een bondje met een ander en toen het spel klaar was vroeg ik waarom ze dat dacht en toen zei ze ā€˜doe ff rustig het is maar een spel’ terwijl ik gewoon rustig was maar dan werkt dat echt als een rode lap op mij dus nu ben ik 2 uur na dato nog steeds kwaad :angry: ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal hard praat

29 likes

images
:skull:

34 likes

Even lekker zeuren hoor.

Wat een hel van een nacht. Eerst begonnen de buren om 02.30 herrie te maken. Fijn dat die 2 s’nachts leven, maar stond echt op het punt aan te bellen. Stelletje debielen. Toen stond de buurman aan de andere kant op en dat is echt zo’n lompe man die stampt. Toen was het 6.30. Nu zit ik te wachten op een monteur voor de verwarmingsketel voor de 3e keer en die zou om 8 uur voor de deur staan. 20 min later en nog niemand gezien. Zal ie straks weer moeten schijten natuurlijk… :roll_eyes:

Edit: en dit is mijn vrije dag. :expressionless:

1 like