Ik erger me aan mezelf. Ik heb een 5 weken programma gedaan in een fitness samen met een vriendin. En nu wil ik een crosstrainer om thuis te gebruiken op dagen dat ik niet ga hardlopen
Aan mezelf. Ik ben al enkele maanden smoorverliefd, maar het lijkt er nu echt op dat het niets zal worden tussen ons. Hoe geraak ik hier over
Sorry maar achterlijke monteur en deur op slot draaien?? Ik vind het ook wel een beetje aso op gelijk bij iemand te poepen als je daar werkt maar iedereen moet naar de wc dan hoef je niet zo te doen
Edit je mag natuurlijk zeuren over iemand die drie keer niet komt opdagen maar dit soort dingen vind ik altijd heel apart alsof je je beter voelt dan de monteur
Ja echt erg, alsof wij op werk niet naar toilet gaan.
En het gaat nog over een hypothetische situatie ook, misschien gaat die mens helemaal niet naar de wc.
Ohhh mijn vriend vertelde inderdaad wel eens een horror verhalen van zijn vorige werk als monteur, dat hij echt naar de wc moest maar wel optijd wilde zijn op de locatie.
Toen werd de mevrouw echt boos toen hij vroeg of hij gebruik mocht maken van het toilet. Ze heeft vervolgens gedetailleerd uitgelegd hoe hij bij de pompstation of McDonaldâs kan komen om te poepen en hij dan terug mocht komen .
Hij kreeg ook nog een preek dat hij eerder naar de toilet had kunnen gaan, wie kan zijn poep inhemelsnaam plannen???
Wat zei hij toen? Dan kom ik ook niet meer terug?
Snap dat het kut is als een monteur bij je naar de wc moet maar die mannen zijn de hele dag onderweg om ons te helpen en sowieso al met weinig mensen volgens mij. Alsof ze bij iedere klant een keutel gaan draaien omdat ze dat leuk vindenâŠ
Aan de klantenservice v.d. Thalys; ze annuleren mijn geboekte trein, probeer al drie dagen om te boeken en hang steeds > 30 minuten aan de telefoon. Nog steeds niet gelukt. Nu zijn alle treinen die dag uitverkocht
Mijn vriend durfde dat niet te zeggen dus hij was wel netjes terug gekomen en kreeg toen die preek
Ahw dankjewel! Ja ik ga het ook niet meer accepteren. Mijn vriend en ik hebben beide een baan waar je goed uitgerust voor moet zijn en dan dat gespook midden in de nacht is dan heel irritant.
Uiteindelijk kwam de monteur om 10.30, dit keer een hele andere en ontzettend vriendelijk, dus toen ik vroeg: stond je niet om 8 uur gepland om hier te zijn, zei hij en liet ook zien dat hij hier 10.30 moest zijn. Had dus nog paar uurtjes slaap kunnen pakken. Maargoed⊠vandaag doe ik niets meer.
En moest hij naar de wc
Nee. Dus dat scheelt.
Okay misschien overdreven maar ik vind het echt mensonterend als je een monteur of werker oid niet naar de wc laat gaan bij je thuis. Alsof we weer even terug zijn in de tijd toen er nog aparte WCs waren voor POC dienstvrouwen/mannen (in de VS).
Recent (beter gezegd vorige maand) heb ik het een en ander aan mijn huis verbouwd en toen ging een van de bouwers elke keer buiten op het randje van zijn bus pauze houden. Toen ik vroeg waarom en dat ik zei dat hij ook best aan mijn keukentafel mocht gaan zitten vertelde hij dat hij sinds het uitbreken van Corona bijna overal werd weggestuurd wanneer hij binnen wilde gaan lunchen dus nu maar uit zichzelf buiten ging pauzeren. Ook vertelde hij dat hij regelmatig op een klus niet naar de toilet mocht. Ik snap oprecht niet dat mensen zo onbeschoft zijn. In mijn geval ging het om mannen die vaak wekenlang bij je over de vloer komen en wat is mis met mensen zo te behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Ik vind dat echt om te janken, als ik dan denk dat dat mijn vader of man zou zijn, of gewoon uberhaupt
Of je zou maar net aan de schijt zijn of een darm/blaasprobleem hebben. Zo ken ik ook een persoon die klusjesmannen wc-bezoek ontzegt want âviesâ. Zolang ze het niet op de muur smeren, be my guest.
Dat is het ook. En ik geef toe het was soms ook ongemakkelijk omdat ik aan diezelfde keukentafel zat te werken en wanneer je iemand âuitnodigtâ om aan je keukentafel te gaan zitten moet je toch sociaal doen en daar ben ik niet altijd goed in. En als de bouwvakker op je toilet zit terwijl je zelf ook moet is dat niet altijd handig. Maar uiteindelijk is dit allemaal te overzien en ga ik iemand niet naar buiten sturen. Daarnaast is mijn ervaring als jezelf ook een beetje aardig doet (koffie schenken, ze naar je toilet laten gaan etc) ze altijd een tandje bij zetten of ook even helpen met een andere klusje.
Omg wat zijn mensen toch vreselijk
Serieus?
Gelukkig, ik vond het al zo gek