Waar erger je je aan? #11

Ah wat rot zeg.
Fijn dat ze uit zichzelf een berichtje stuurde (maar sorry dat ik zo weinig tijd had, hallo dat doe je zelf door het zo te plannen?)

Hopelijk doet ze het nu niet meer! En je kunt best antwoorden dat je je middag had vrij gehouden voor haar.

2 likes

De kleding die Emily draagt in Emily in Paris… Echt wtf denken ze bij sommige combinaties? En dan al helemaal omdat het dezelfde designers etc. van sex and the city zouden zijn, en die mode vond ik meestal echt fantastisch. Nu was dat soms ook wel hit and miss, maar dit is echt alleen maar miss :joy: Wat de manager draagt vind ik vaak wel mooi, maar Emily lijkt echt kleurenblind :joy:

18 likes

Emily is vooral gekleed als je nichtje die graag een kijkje neemt in de verkleedkist.

10 likes

Nou idd :rofl: snap echt niet wat ze denken bij sommige combinaties

Ik heb nu maar gezegd dat we de volgende keer wat meer tijd voor elkaar vrij moeten maken. Ik had niet zo zin om het heel direct te doen. Vooral ook omdat het een vriendin is die ik iets minder spreek dan sommmige anderen vriendinnen. Hoewel het daarom ook juist stom is dat ze maar zo kort met mij wilde afspreken. :see_no_evil:

2 likes

Reclame geadresseerd ‘aan de bewoners van adres x’
Ik heb niet voor niks een nee/nee-sticker :unamused:

15 likes

Is dat niet een nieuwe manier van ze om die regel te omzeilen? Ik word er ook gek van inclusief nepkerstkaart van de Postcodeloterij

4 likes

Ik zag op tiktok dat dat qua haar juist het punt was. Haar haar is het net niet, het is zo perfect Amerikaans gestyled en niet als een Parisienne. Misschien is dat ook zo met haar kleding?

3 likes

Ja klopt! Ook nog van die grote bedrijven als KPN en Postcodeloterij voornamelijk, beetje sneu ofzo

1 like

Wat een teleurstelling! Fijn dat ze het zelf wel realiseerd

Ik heb dit ook een keer meegemaakt! Had een vriendin al lang niet gezien en we zouden weer afspreken om brownies te bakken. Nou haar vriend was er ook bij, we moesten nog even langs haar oppas honden, de brownies waren voor collega’s ?!?! en ik moest voor het avond eten weg omdat ze met haar vriend nog langs een bepaalde winkel moest, dus ik was er vrij kort.

Was de laatste keer dat we afspraken :grimacing:

8 likes

Sommige mensen vergeten echt dat je in vriendschappen moet investeren en dat het niet een vanzelfsprekend iets is.

2 likes

Doe je wel dat dingetje omklappen op je achteruitkijkspiegel zodat hij minder reflecteert?
Bij mijn auto gaat dat vanzelf, maar anders kun je zo’n plastic flapje omklappen:

3 likes

Meermaals aangeboden, wordt niets mee gedaan uiteraard.

De manager is geweldig gekleed, zou haar hele garderobe wel willen. Ik heb in Parijs gewoond en eerlijk, Emily ziet er wel een beetje uit als een Amerikaanse toerist. Die pik je er altijd zo uit, ze denken heel modieus en chic voor de dag te komen, maar ze lopen op palen van hakken in hele korte glitterjurkjes met enorm veel make-up op. Alsof ze naar een nachtclub gaan ipv naar een brasserie, heel bizar.

9 likes

Mensen die dat prullenbakje in de trein gewoon keihard laten vallen verdienen echt een vuist tussen hun ogen. :rage::rage: meest nare geluid ever

29 likes

Was al eeuwen op zoek naar een theeschaaltje waar je een theezakje op kunt bewaren. Vond alles lelijk. Nu heb ik echt de perfecte voor kerst gekregen, alleen nu vind ik het zonde om 'm voor thee te gebruiken? :woozy_face: Hij is zo mooi dat ik denk ja kan ik niet gewoon mijn ringen hier op bewaren ofzo pfff ik erger me aan mijzelf

14 likes

“Ik krijg een nieuwe baan; ik word fulltime mama.” KOTS

Dat doen (de meeste) mannen toch beter, die houden namelijk hun bek.

7 likes

Dit is echt het allereerste bericht waarbij ik oprecht denk: jongens, tijd om die lockdown op het heffen want dit gaat niet goed zo.

34 likes

Heb 'm zojuist alsnog in gebruik genomen met een theezakje. Heb alles weer helemaal op de rit :takingbow:

20 likes

Ik erger me aan de Karwei. Iets van hun is binnen 2 maanden kapot gegaan bij normaal gebruik dus klantenservice gebeld, ik krijg gratis een nieuwe en de oude wordt opgehaald. Maar ik moet het product wel zelf uit elkaar halen en verpakken, en het wordt morgen opgehaald en bezorgd door post nl. Niks meer gehoord nadat ik vorige week belde, dus vandaag contact opgenomen omdat ik geen zin heb om van 8 tot 22 thuis te gaan wachten. Ze ging het nazoeken en zou me mailen met een tijdvak, maar ik zou ook vandaag van post nl een mail krijgen. Niks gehad natuurlijk, en toen ik gelegenheid had om m’n mail te checken was de klantenservice al dicht. Dat wordt dus morgen om half 8 op staan om een meubelstuk uit elkaar te halen en in vuilniszakken en tape te verpakken :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: