Moet morgen naar de gemeente voor paspoort. Helemaal vergeten dat de fotograaf misschien op afspraak werkt nu hoop dat ik nog voor 10 uur terecht kan
Het is ook nog eens voor de baby dus verwacht niet dat het zo gepiept is
Moet morgen naar de gemeente voor paspoort. Helemaal vergeten dat de fotograaf misschien op afspraak werkt nu hoop dat ik nog voor 10 uur terecht kan
Het is ook nog eens voor de baby dus verwacht niet dat het zo gepiept is
Ter geruststelling: ik moest laatst ook een paspoort aanvragen. Kon zo binnenlopen en de eerste foto van m’n baby was gelijk gelukt. Stond binnen 3 minuten weer buiten met de foto’s op zak!
Aan het feit dat ik niet kan slapen…
Aan mijn katten die me een uur voor de wekker wakker komen maken omdat ze eten willen
Nou update, want ik stond dus om half 8 naast m’n bed om die bank in te pakken, direct om 8 uur weer gebeld, de hele opdracht stond er niet in dat post nl moest komen om de oude op te halen en de nieuwe af te leveren. Die medewerker gisteren heeft dus gewoon zitten slapen, want ze zei ‘ohja ik zie het erin staan voor morgen, ik bel post nl om het na te vragen en dan mail ik je zo’. Waarschijnlijk is ze er later achter gekomen dat er niets in stond en heeft dat maar gewoon lekker laten gaan ofzo.
Voor niks vroeg opgestaan dus, en nu komen ze vrijdag, wat een geneuzel zeg.
Het spijt me maar ik wil het schaaltje graag zien
Irritant! Is het dat bankje waar je laatst over postte? Want dan wel fijn dat je ‘n nieuwe krijgt (omdenken)
Ja kan wel kloppen ja. Ja zeker fijn dat ik vrij gemakkelijk een nieuwe krijg, is ook zeker zo
Mensen met hun toetsenbordgeluid aan. Die mogen van mij als eerste tijdens een zombie apocalyps opgeofferd worden
Ik had een maand geleden iets besteld via Etsy. Ik bedacht me gisteren opeens dat die order nog niet was binnengekomen (was iets wat ik pas ergens volgend jaar nodig heb dus was t een beetje vergeten), dus ik stuur de verkoper een berichtje. Blijkt dat het pakketje weer bij haar is bezorgd omdat het niet geclaimd was.
Raar want ik werk thuis en had geen briefje in de bus van een bezorgservice dat ik niet thuis was oid. Maar ik vind het ook heel raar van de verkoper dat er blijkbaar een pakketje retour is gekomen, maar dat je dan niet de klant even een berichtje stuurt dat het pakketje retour afzender is gekomen. Ik had geen track en trace code gekregen dus kon zelf ook niet checken waar het was, anders had ik het ook al minder klantonvriendelijk gevonden.
Huh ik heb m’n toetsenbord geluid niet aan? Hij tikt echt zo hard
Whatever the reason, ik zou je verwachtingen bespreken en afstemmen volgende keer dat je iets gaat doen. Aangeven dat je het vervelend vindt als ze last minute de plannen verandert. Anders het afspreken laten, dit klinkt doodvermoeiend
Dat ik een hele Keynote moet ombouwen, want een huisstijl aanhouden is blijkbaar lastig
Gelukkig zijn het maar 41 slides
Nee ik twijfel ook niet aan de foto kwaliteiten van mn baby maar of ik nog een afspraak kon maken. En dat kon gelukkig nog
En ze zijn fabulous
Ik heb sinds eerste kerstdag last van m’n nek/schouder en het wordt nog niet minder ik wil dat ie even goed kraakt en dat het dan in 1x over is
Ik wil slapen omdat ik doodmoe en ziek ben maar ik heb zo’n vervelende hoest dat ik niet kán slapen. Enige manier dat ik niet hoest is rechtop in een stoel maar ja ik heb geen zin om de hele dag zo te zitten.
Random mensen op facebook, maar met name aan influencers die vragen om nagelsalons, wimperstylisten en zonnebanken waar ze nu nog heen kunnen, omdat die dan illegaal open zijn.
Ik heb van A vogel een hoestspray tegen kriebelhoest. Werkt als een tiet als ik niet kan slapen omdat het begint te kriebelen
Schaamteloos zeg