Daro retard capsules onderdrukken de hoestprikkel!!
Ik zie die niet online staan bij Kruidvat en Etos, kan dat alleen via de apotheek?.
Ik heb nu Noscacept ofzo, met een ander ingrediƫnt, maar dat werkt echt niet.
Ik probeer een leuk luisterboek te vinden maar zo vaak bevalt de manier van voorlezen me niet⦠ik vind dat ze rare keuzes maken wat betreft klemtoon, pauzes nemen waar het niet logisch is en andersom, een rare intonatie hebben en al dat soort dingen.
Daar kan ik echt niet tegen.
blijkbaar ja. het werkzame bestandsdeel is dextromethorfan ā¦
maar wel zonder recept bij de apotheek!
Ze praten ook altijd zo traaaaag. Ik snap je helemaal. Ook veel te overdreven netjes vaak.
Om die reden ben ik ook afgehaakt van luisterboeken. Het werkt gewoon niet voor mij.
Ik kan eigenlijk alleen Stephen Fry aan als voorlezer. Maarja dan moet je precies zin hebben in die boeken die hij ingesproken heeftā¦
Dat het dankwoord in boeken zo langzamerhand bijna standaard drie paginaās of meer lijkt te beslaan. Vind dat echt zo overdreven. Doe gewoon een pagina bedankt allemaal en eventueel noem je nog wat mensen klaar.
Ik heb mn vvv bon ingeleverd voor bol tegoed maar de site van vvv was supervaag. Ik kreeg geen bevestiging of mail dus had nog eens alles ingevuld maar kreeg nu de melding dat de pas leeg was, dus het tegoed is er wel af gehaald. Een paar uur later heb ik nog steeds geen mail en dus ook nog niet kunnen bestellen bij bol.
Als ik een boek lees heb ik die denk ik 3 x zo snel uit. Geen geduld voor zoān sloom verhaal. Ooit 1 blz geprobeerd te luisteren en was er meteen klaar mee
Ik luister standaard op 1.5/1.75/2.0/2.5 snelheid, afhankelijk van het audioboek, meestal op 2. Veeeel prettiger!
Inderdaad.
Ik werd voorheen maar een twee of drie keer per jaar ongesteld. Nu ik mijn levenstijl heb aangepast, word ik ineens regelmatig ongesteld. Mooi hoe een lichaam herstelt, maar dit is dan wel weer een beetje jammer (want ook heul heftig ongesteld nu).
Aan Buddy Vedder elke keer als ik langs dat Deal or No Deal programma zap. Wat een irritant, uitbundig, fake en ongemakkelijk ventje.
De Videoland app. Hoevaak die wel niet werkt of blijft hangen.
Mijn ervaring is dat dat soms echt wel 24u kan duren als het druk is, maar heb ze tot nu toe wel altijd gekregen
Ja hier hetzelfde, wat een ellende. Wil gewoon slapen om beter te worden. Beterschap!
De mensen (over het algemeen kinderen) die zoomen tijdens de top2000 en de raarste capriolen uithalen wordt er zooo ongemakkelijk van
Uch door die post hierboven bedenk ik me dat ik mijn pil ben vergeten (thnx) maar ik lig net in mijn holletje met elektrische deken
Ik woon op de verdieping waar ook de fitnessruimte is en nu zijn er mensen aan het sporten met muziek aan, ja hallo heel leuk bedacht en vet chill voor jullie maar mensen wonen hier gewoon en ik ben aan het werk en mān buurjongen slaapt want die komt uit zān nachtdienst Beetje nadenken hoor