Waar erger je je aan? #11

Mijn vriend hangt een rolgordijn op en volgens mij lukt het niet helemaal. Wat een geluid komt daar af zeg. En ik mocht niet helpen want hij kon dit zelf wel nadat we gisteren samen een andere hebben opgehangen.

Ik snap niet hoe ze dat zouden moeten bedenken? Om 12:15 sporten in een ruimte die daarvoor bedoeld is met muziek aan is vrij normaal toch?

12 likes

Ik vind het wel een verschil als je letterlijk een meter verder mensen hun voordeur hebt? Je staat niet in de sportschool zegmaar, het is gewoon een fitnessruimte op een verdieping waar mensen wonen en dus ook thuiswerken

4 likes

Dan kun je toch heel even daar binnenlopen en vragen of het wat zachter kan?

2 likes

Ik zou er dan van uit gaan dat de ruimte iets van geluidsdicht is. Zou denk ik niet doorhebben dat jij het hoort.

9 likes

Nee want ik hoorde ze nog het raam naar de gang openzetten :woman_shrugging: Ik zat net in een zoom dus was gewoon ff irritant

Dat bijna alle interieurinstagrams op elkaar lijken. Ons huisje op [huisnummer], Huisje [nieuwbouwproject]. En dan of
A. Een lichtgetinte pvc visgraatvloer, een donkere/zwarte keuken, inhouwspots, van die wandlampen met boven en onder licht, een zandkleur bank, stalen deuren.

Of

Een gietvloer, witte keuken met houten blad (of andersom), tafel met houten blad, ivar kastjes en gekleurde gallery wand, lattenwand.

En vooral: dat instagram denkt dat ik dat al le maal wil zien.

50 likes

Vergeet de schuifdeur, de nisjes overal en dat Arte-behang. Alle huizen lijken zo op elkaar.

8 likes

Ik dacht lekker op tijd eten te bestellen maar nu is de geschatte bezorgtijd ineens 1,5 uur later
:fu: :slightly_smiling_face: :fu:

4 likes

Ik wacht al een uur op m’n sushi 😵‍💫

1 like

Ohja dit behang. Ik kan het niet meer zien

11 likes

Ugh ja, dit behang is zo standaard. Voelt over max een jaar ook mega gedateerd denk ik.

2 likes

Ik vind widm leuk, maar eeeeelk seizoen moet er in de eerste aflevering 902 keer worden gezegd wat voor grote mindfuck het wel niet is. Stop

7 likes

En en boogjesvaas in de woonkamer of open keuken en een regenboogprint mini wandkleed in de kinderkamer. Bonuspunten voor een slaapkamer met rotan headboard en spiegels van hetzelfde materiaal aan de muur.

9 likes

Ew…
Waarom neem je dit als behang? Zo ziet elke kale muur er voor het behangen uit?

1 like

Nou dan nemen we voor jou betonlookbehang. Ik had het hier trouwens met een date er ook over maar hij noemde het afgunst (van mijn kant) toen ik zei dat ik het zo saai en kil vond. Maar ik vind het gewoon zo levensloos.

3 likes

no-no-no

4 likes

Nog een industriële lamp erbij en je bent klaar

1 like

De perfecte lamp kon ik niet vinden :frowning:

15 likes

5 likes