Waar erger je je aan? #11

Ja maar als je in dezelfde zin zegt dat het niet gehandhaafd wordt heeft het geen zin

6 likes

Aan mezelf voor dat ik dacht dat het leuker zou zijn met moeder + oma dan alleen. (Note to self - volgende x lekker alleen en op tijd naar bed).

En voor de verplichtingen (en irritaties die daaraan vastzitten). Voelde me ineens niet lekker worden en dan nog van ‘doe is gezellig’ (oma) en ‘alsof ik me wel lekker voel’ (moeder).

2 likes

Ik dacht nog even het nationale vuurwerk op tv te gaan kijken, zingt Davina Michelle daar. :face_vomiting:

3 likes

Heb ik eens geen hond met oud en nieuw… reageert mijn vader op elke knal. Stfu man

Even een extra schaaltje Pedigree geven en een klopje op zijn hoofd.

15 likes

Ik haat die harde knallen. Zo’n honderdduizendklapper ding prima. Maar niet die klote harde knallen waardoor je je elke keer rot schrikt. En t is ook echt hiervoor.

En ik erger me aan dat ik niet met open raam kan slapen dadelijk :sob:

3 likes

Precies dit helemaal.
Wat een kut knallen en het gaat maar door hier. Rond half 1 dacht ik dat het wel minder zou worden maar ze zijn nu weer volop bezig. Volgens mij is het doel om een ondergrondse container op te blazen.

En ik slaap ook altijd slecht met het raam dicht. Dus dat gaat wat worden.

1 like

Zo dubieus altijd die uitgezonden concerten met oud en nieuw: Elvis Presley, Edwin Evers, Snollebollekes, Tino Martin… Is dit werkelijk het beste van al het aanbod dat op de plank ligt? :joy:

17 likes

Vakantiepark uitgezocht voor rust en vooral geen vuurwerk. Toch vuurwerk en mensen die feestje bouwen in die huisjes.
Probeer of ik kan slapen anders de beveiliging bellen ofzo. Betalen veel geld.

4 likes

Meteen bellen. Idioten.

6 likes

Ik lig nu in bed en hoor het nu niet meer gelukkig. Zag wel een auto rijden en daar stoppen, misschien was iemand me al voor.

De kat gaat zo vaak net buiten bereik liggen.

5 likes

Meestal heb je ook nog ABBA

Nu niet gezien in de programmering geloof ik, was wel leuk geweest. Maar ook oud

3 likes

Aan mezelf. Heel veel mensen geholpen met kijken naar zorgverzekering en waar ze naar moesten overstappen en het zelf om 00 05 realiseren dat ik het zelf, op een nogal cruciaal moment qua zorgkosten, ben vergeten 🥲

4 likes

Buren 4 huizen verder op hebben een super harde deurbel met een melodie. En altijd als er bij hun wordt aangebeld hoor ik die stomme deur bel. Terwijl de ramen en deuren dicht zitten.

Ik dacht dat het tot 31 Jan kon. Of is dat als je wat hebt afgesloten en toch niet wilt.

Edit. Even opgezocht voor 1 jan opzeggen en dan heb je tot 31ste de tijd om nieuwe af te sluiten.

Dat ik allemaal dingen over de nieuwjaarsduik zie op tv terwijl het niet doorging. Maar dan toch de mensen even interviewen waarom ze er zijn. Ga er zelf dan ook niet heen ugh

Dat ik wéér niet naar m’n gevoel heb geluisterd waardoor ik nu een baan heb die ontzettend veel stress en slapeloze nachten veroorzaakt. Een nieuwe baan die dat niet doet is echter niet binnen handbereik en de opzegtermijn bij mijn huidige baan is lang. Moet ècht beter naar m’n gevoel luisteren dit jaar.

5 likes

Dat mijn haar nooit langer dan 1 uur steil blijft. Twee uur bij de kapster geweest en het is al zo poofy van zodra ik de deur uitging.

2 likes