Waar erger je je aan? #11

Mijn kat mist mijn overleden kat of iig het hebben van een andere kat. Ze loopt de hele dag te schreeuwen/roepen en door het huis te marcheren. Vind het heel zielig en het doet me verdriet maar het kan ook zoooo irritant zijn als ze mn kind weer eens wakker schreeuwt overdag of nog erger MIJ om 05:00

3 likes

Wtf, de minderjarige kindjes van de flat tegenover ons zijn best wel zwaar vuurwerk aan het afsteken. Doe normaal enzo, pfff. :unamused:

Oh ik kreeg daar toen m’n kind nog baby was altijd zo de zenuwen van ja. Houd je muil kat!

1 like

Die eerste is exact mijn huis :laughing: maar ik was wel een van de eerste die dit had hoor :crazy_face: en weigerde om dit Arte behang te nemen, wil geen bingokaart vol maken.

2 likes

Haha you do you hoor! Ik erger me ook niet aan dat mensen hun huis er zo uit ziet. Meer aan dat al die mensen een insta account hebben voor hun interieur en die supersaaie reels altijd weer bij mij terecht komen.

3 likes

Snap ik helemaal, erger me zelf ook aan die accounts. Zeker als ze allemaal dingen gesponsord krijgen met een niet origineel interieur en weinig creatieve content, en ik niet, met dezelfde inrichting. :laughing: en de manier waardoor ze elkaar allemaal in de Storys taggen en ophemelen. Volgens mij is dat ook een soort kliek.

1 like

Jaaa echt dit viel me ook op, ik ben op zoek naar inspiratie voor de inrichting van een hopelijk nieuwe woning en ik zie letterlijk alleen maar beige en zwart in de woonkamer en keuken? Of indd die houten panelen, terwijl je daar volgens mij wel snel op uitgekeken raakt

1 like

Pinterest is vaak nog wel iets gevarieerder, althans als je eenmaal bent begonnen met zoeken en liken krijg je vaker wel veel dingen die ook in je straatje passen.

1 like

Ja zeker, heb nu eindelijk sinds kort een pinterest account! ik ben ook trendgevoelig hoor want zie vooral terracotta-tinten voorbij komen in de suggestiesđŸ€Ł

1 like

Net een spel gespeeld met vriendinnen en 1 verdacht mij de hele tijd van het hebben van een bondje met een ander en toen het spel klaar was vroeg ik waarom ze dat dacht en toen zei ze ‘doe ff rustig het is maar een spel’ terwijl ik gewoon rustig was maar dan werkt dat echt als een rode lap op mij dus nu ben ik 2 uur na dato nog steeds kwaad :angry: ik kan er niks aan doen dat ik nou eenmaal hard praat

29 likes

images
:skull:

34 likes

Even lekker zeuren hoor.

Wat een hel van een nacht. Eerst begonnen de buren om 02.30 herrie te maken. Fijn dat die 2 s’nachts leven, maar stond echt op het punt aan te bellen. Stelletje debielen. Toen stond de buurman aan de andere kant op en dat is echt zo’n lompe man die stampt. Toen was het 6.30. Nu zit ik te wachten op een monteur voor de verwarmingsketel voor de 3e keer en die zou om 8 uur voor de deur staan. 20 min later en nog niemand gezien. Zal ie straks weer moeten schijten natuurlijk
 :roll_eyes:

Edit: en dit is mijn vrije dag. :expressionless:

1 like

Ik erger me aan mezelf. Ik heb een 5 weken programma gedaan in een fitness samen met een vriendin. En nu wil ik een crosstrainer om thuis te gebruiken op dagen dat ik niet ga hardlopen :neutral_face:

Aan mezelf. Ik ben al enkele maanden smoorverliefd, maar het lijkt er nu echt op dat het niets zal worden tussen ons. Hoe geraak ik hier over :sob:

7 likes

Sorry maar achterlijke monteur en deur op slot draaien?? Ik vind het ook wel een beetje aso op gelijk bij iemand te poepen als je daar werkt maar iedereen moet naar de wc dan hoef je niet zo te doen

Edit je mag natuurlijk zeuren over iemand die drie keer niet komt opdagen maar dit soort dingen vind ik altijd heel apart alsof je je beter voelt dan de monteur

69 likes

Ja echt erg, alsof wij op werk niet naar toilet gaan.

29 likes

En het gaat nog over een hypothetische situatie ook, misschien gaat die mens helemaal niet naar de wc.

11 likes

Ohhh mijn vriend vertelde inderdaad wel eens een horror verhalen van zijn vorige werk als monteur, dat hij echt naar de wc moest maar wel optijd wilde zijn op de locatie.
Toen werd de mevrouw echt boos toen hij vroeg of hij gebruik mocht maken van het toilet. Ze heeft vervolgens gedetailleerd uitgelegd hoe hij bij de pompstation of McDonald’s kan komen om te poepen en hij dan terug mocht komen :sob:.
Hij kreeg ook nog een preek dat hij eerder naar de toilet had kunnen gaan, wie kan zijn poep inhemelsnaam plannen???

6 likes

Wat zei hij toen? Dan kom ik ook niet meer terug? :woozy_face:

Snap dat het kut is als een monteur bij je naar de wc moet maar die mannen zijn de hele dag onderweg om ons te helpen en sowieso al met weinig mensen volgens mij. Alsof ze bij iedere klant een keutel gaan draaien omdat ze dat leuk vinden

3 likes

Aan de klantenservice v.d. Thalys; ze annuleren mijn geboekte trein, probeer al drie dagen om te boeken en hang steeds > 30 minuten aan de telefoon. Nog steeds niet gelukt. Nu zijn alle treinen die dag uitverkocht :roll_eyes: