Ja dat is echt zo!!
Ik heb een gedeelde wasmachine en dan staat er: 30 minuten dus dan zet ik een timer op mijn telefoon. En als ik dan ga checken na 30 minuten staat er opeens nog 7 minuten
Echt stom hè? Ik heb mijn was nu net opgehangen en lig nu in bed. Volgende keer toch maar even wat ruimer tellen als ik een lang programma draai. (3,5 uur voor handdoeken en ondergoed vind ik sowieso lang?)
Mn vriend die wilt gaan sporten maar zân wekker 5x snoozed vanaf 4:00 waardoor ik nu klaar wakker ben en meneer zich omgedraaid heeft om nog verder te slapen
Had slaapmedicatie ingenomen om eens een nacht door te kunnen slapen want anders val ik pas om 5 uur in slaap.
Maakt mijn vriend me een half uur geleden wakker omdat ik snurk. Ja dat doe ik iedere dag. En nu kan ik niet meer slapen en heb ik gewoon weer geen hele nacht doorgeslapen
Gaat hij maar op de bank slapen dan hoort hij jouw gesnurk niet
Jemig. Tijd voor een logeerbed
Kleine ergernis dit, maar ik erger me aan die clownen overal. Iedereen lijkt ineens op iedereen te reageren met clownemojis of clownmemes. Waar komen die ineens vandaan joh?
Aan de aft op mijn gehemelte, dat eten een beetje pijnlijk is en dat ik als ontbijt alleen grote cereals heb die niet soggy worden
Had ik laatst ook met een giftcard en die wilde ze eenmalig nog wel een keer activeren! Hopelijk bij jou ook!
L-lysine slikken, werkt goed tegen aften.
De facebook reacties op dit artikel Facebook is echt het afvoerputje van de samenleving
Haha hier moest ik om lachen. Is idd net Russische roulette ofzo
Je zou bijna wisselen van opticien. Miss is er een ander met een actie zoals eerste x maanden gratis lenzen?
O en wat betreft de opticien. Dat ene apparaat waarmee ze lucht ofzo in je ogen spuiten. Man wat irritant. Je weet dat het komt en tĂłch is het kut en schrik je je een ongeluk
Ja eigenlijk wel
Voor hem dan
Stiekem draagt @anon50301661 s VVD-hubby gewoon een van haar boilersuits maar dan half open met een gymshark shirt eronder als een soort Superman in disguise.
Welke idioot heeft regenjassen zonder capuchon bedacht, wtf heb je daar nou weer aan
Hallo eekhoorns ik heb t hele terras geveegd en allemaal lekkere dingen gekocht en neergelegd, nu moeten jullie wel komen.
Ben mn airpods weer eens kwijt. Ik denk dat ze ergens in huis liggen mja wie weet waar ik ze heb laten liggen
Jij hebt echt find my AirPods nodig. En dan met zoân heerlijk 12 uur sirenegeluid. En ik een app om mijn werklaptopadapter op te sporen cluedostyle.
Ja dat werkt dus niet. Er staat kan geen verbinding maken maar dat staat er eigenlijk altijd ook als ik wel weet waar ze zijn