Waar erger je je aan? #11

Ik ben zooo ongemakkelijk met iedereen altijd (tenzij ik mensen echt al een tijd ken). Maar dat kan inderdaad helemaal los staan van gastvrijheid en het klinkt alsof je dat wel echt was in ieder geval!

2 likes

Het zijn ook gewoon vakmensen, meestal vind ik het daarom juist wel makkelijk om met ze te praten. Je hebt sowieso al een gespreksonderwerp en de meesten zijn ook heel bevlogen over hun werk. Ik vind van die koetjes en kalfjes gesprekken veel ingewikkelder.

4 likes

Net een eitje gemaakt met heel veel groente erdoor, neem ik mijn eerste hap blijkt er iets verdorven te zijn :angry: Nu heb ik niets te eten.

akkoord :handshake:

3 likes

Dit zijn gƩƩn frietjes. :rage:

18 likes

Vandaag kreeg ik een briefje van postNL dat de urn van mijn kat uit Engeland aangekomen was op het postkantoor, dus ik ging er meteen heen. Is het teruggestuurd gisteren :pleading_face::cry::cry: de brief was dus een week vertraagd door de drukte en had nog gebeld maar ze konden het niet meer onderscheppen op het depot. Vind het echt heel erg.

Meisje van etsy gaat hem wel nog een keer opsturen maar ik wacht hier al weken op en ondertussen zit mn kat in een lelijk metalen blikje

13 likes

Dat ik in mijn vakantie net toch mijn werk mail ben gaan lezen :angry:

2 likes

Als je in een app niet naar rechts kan vegen om terug te gaan maar echt linksboven moet klikken (drukken? hoe zeg je dat eigenlijk :p)

4 likes

Aan mensen die in bibliotheek boeken schrijven. pHelemaal als het ook nog eens zinloze opmerkingen zijn. ā€˜tegenstelling’ goh bedankt had ik nog niet gelezen.

Koop lekker een boek als je zo nodig wil kliederen of kopieer de pagina.

3 likes

Doet me eraan denken dat mijn moeder vroeger met tippex vloeken uit bibliotheekboeken verwijderde :weary: echt barbaars en zo betuttelend

26 likes

Dat ik aan iedereen moet verantwoorden dat ik geen plannen heb met oud en nieuw.

Wil gewoon rustig op de bank met mijn katten tv kijken en heel veel snacken.

41 likes

Oh ja, herkenbaar! Ik ben na de feestdagen en kerstdiners alleen maar blij dat mijn vriend en ik morgenavond alleen zijn en lekker op de bank kunnen hangen

2 likes

Meer afgestudeerde hbo’ers die helemaal worden gespamd met de hbo-monitor? Ik ben in juni 2021 afgestudeerd en heb de afgelopen weken 4x een mail en 1x een brief hierover gekregen en ik werd vanavond om 9 uur ofzo zelfs nog gebeld hierover??? Heel irritant

3 likes

Dit inderdaad. Als mijn vriend niet thuis is en ik met bouwvakkers, monteurs enz zit vind ik dat ook ongemakkelijk maar ze waarderen het zo erg als je ze gewoon normaal en vriendelijk behandeld. Om de paar uur koffie, koekje erbij, smiddags een saucijzen- of worstenbroodje aanbieden. Dat waarderen ze heel erg en zetten er een tandje bij of helpen je met iets als dat nodig is. Mijn vader is schilder en die heeft al zoveel gezien en meegemaakt. Die kijkt nergens meer van op.

Edit: nu ik dit terug lees is het eigenlijk niet normaal dat ze het waarderen als ze normaal en vriendelijk behandeld worden. Dit moet gewoon de standaard zijn

6 likes

Dat ik 25 december een bestelling bij H&M heb geplaatst en het nog steeds niet verzonden is? Plus dat ze na de verzending nog 7-9 dagen verzendtijd rekenen. Hoe kan het bij H&M alleen maar slechter worden ipv beter ik snap het echt niet🤣
En ik erger me want wil het graag hebben.

2 likes

Ze beginnen nu al met carbidschieten 🄲

Hahaha hier ook al ja. Vind carbid altijd zo dubbel, aan de ene kant vind ik t een leuke traditie maar wat irritant zeg de hele tijd die doffe knallen.

2 likes

Dat ik net mijn paillettenrok even ging passen en dat hij te klein is :confounded:

Dat ik elke keer uitstel om een afspraak met de huisarts te maken voor een eventuele astma diagnose. Ik voel mijn longen weer en dat is niet tof. Het kan blijkbaar hooikoorts zijn of ik heb last van dat er vuurwerk wordt afgestoken.

Huisartsen het is niet jullie schuld, maar ik ga niet voor de gezelligheid naar jullie toe

4 likes

Ik ook! Ik kreeg de brief eerst ook bij m’n ouders thuis, en later zelfs nog een aantal op m’n nieuwe adres. Mails, brieven en bellen inderdaad. November 2019 afgestudeerd, leave me alonešŸ™„

2 likes