Waar erger je je aan? #11

Jaaaaa mijn vriend zei ook dat hij echt een wereld van verschil merkte als hij bij rijke mensen zat vs normale mensen zeg maar. Echt te triest.
Ik erger aan de jeukkkkkk, het is een goed teken want het gaat steeds beter met mn benen. Maaaar echt heel de nacht liggen jeuken dus ben moe.

2 likes

Doen! Vervelend dat je zoveel last hebt. De winter is voor veel mensen met astma ook wel een lastig seizoen. En het is ook gewoon hun werk he

1 like

Zoveel last heb ik niet, alleen af en toe. Dus ik heb elke keer zoiets ‘Het valt wel mee’ en dan een week later is kuchen mijn favoriete hobby.

En ik voel mee helemaal niet bezwaard om er naartoe te gaan, ik heb gewoon geen zin.

1 like

Heb gisteravond aan de telefoon ook direct aangegeven dat ik snap waarvoor ze bellen en dat ik niet geïnteresseerd ben. Hopelijk houdt het nu gewoon op.

3 likes

Mijn opa en oma (wonen in een ander land) vinden het heel normaal om met de 2 bouwvakkers samen te eten, echt ontbijt lunch avondeten. Dit paar maanden lang tijdens de pandemie en nu zijn ze besties en komen die bouwvakkers zelfs skypen met ons :sob::joy: Het appartement is al lang klaar maar ze zien elkaar 2 keer per week echt hilarisch

95 likes

Is er geen telefonisch spreekuur? Wij hebben dat elke middag en dan spreek je direct de dokter. Hooikoorts in dit seizoen is erg onwaarschijnlijk. Wat waarschijnlijker is is overgevoeligheid van de longen bv door het vuurwerk / smog idee of toch ihkv astma.

3 likes

Op sociale media posten mensen die ik ken van die mooie wensen voor nieuwjaar. Nu voel ik me verplicht om daar op te reageren met een leuk tekstje, maar ik heb gewoon 0,0 inspiratie noch mentale ruimte. En last-minute moet ik ook nog een cadeau vinden voor kleine kinderen. Hopelijk komt de inspiratie met een sessie ‘doelloos rondlopen in een speelgoedwinkel…’

Ik heb net een best nine gemaakt en op de 9 meest gelikete foto’s staat overal mijn partner op.

Blijkbaar zijn foto’s met vrienden minder boeiend ofzo

Dat ik moet werken op Oudjaarsdag, wat opzich prima is, maar het is zoooo rustig. Echt het gevoel als ik hier hoor niks zit, dan heb ik liever wat te doen als ik er toch zit

Heb met koud ook last van mijn longen en wanneer ik ren. Daarnaast is mijn vader astmatisch, dus daarom denk ik dat het handig is om even naar mijn longen te laten luisteren

En telefoneren vind ik nog irritanter

1 like

Gewoon bellen voor een afspraak. Zou daar niet eens over twijfelen.

2 likes

Eens! @Schaakmat zoveel draagt luisteren naar de longen ook niet bij. Misschien piep je, dan bevestigt dat de diagnose maar als je niet piept kan je nog steeds astma hebben. Je zal toch wss een longfunctieonderzoek via de huisarts of longarts moeten doen. Alternatief is dat je gewoon begint met medicatie om te kijken of het beter wordt.

2 likes

Wij drinken en eten ook met onze bouwvakkers maar ze laten wel remsporen + druppels pis achter op de wc en dat is wel echt aso en nasty

1 like

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: Zeg dat tegen ze

Al die insta-reels/tiktoks over 2021 waarin ‘t lijkt of iedereen de wereld rond is gereisd en 365 feestjes heeft gehad?? Heb ik een ander jaar geleefd of

46 likes

Maar ze mOeStEn Er EcHt EvEn UiT

5 likes

En @kaneel
Als je dit vorig jaar had gezegd had ik het prima gesnapt, maar dit jaar mocht dit voor een groot deel van het jaar toch ook gewoon? Of het echt slim was is natuurlijk een ander verhaal, maar ik vind het niet zo vreemd dat mensen dit jaar wel gewoon feestjes en vakanties hebben gehad en dat delen. Al snap ik wel dat je je eraan ergert als je zelf strikter was omdat dat gewoon verstandiger was.

5 likes

Ik ben idd gewoon “de verstandige” en misschien ook wel een beetje jaloers :sob:

3 likes

Haha ja ik snap het heel goed hoor. Ik heb ook wel een paar keer met verbazing zitten kijken naar de mensen die echt in clubs stonden en verre reizen maakten, maar het is niet alsof ik zelf niet meer ben gaan doen toen het weer mocht. Dus iets met een pot en een ketel.

2 likes

Social media vandaag :nauseated_face:

20 likes