Waar erger je je aan? #11

verlate sinterklaasvieringen en mijn eigen uitstelgedrag. Ik wil verdorie lekker brak zijn vandaag en geen gedicht te hoeven schrijven.

4 likes

De hel.

1 like

Dat laatste shot met die kettlebells uit het water, echt, ik ga stuk

10 likes

Uit eigen ervaring: managers bij de Mac geven sowieso geen fuck.

6 likes

Aan een oudcollega die vraagt of ik een naaktfoto van Max Verstappen wil zien want die kreeg ze doorgestuurd. Nou heel leuk hoor hi ha ho🙄

Waarom denken mensen dat dit oké is???

2 likes

Is dat iemand met wie je nog wel contact hebt of komt het helemaal uit het niets?
Sowieso die hele fixatie op hoe men(nuja, bekende mensen) er naakt uit ziet.
Ik vind het ook erg dat ik het nog netjes vind dat diegene vraagt of je die foto wilt ipv ongewilde dickpics te sturen, m’n standaard ligt in 2022 schijnbaar lager.

2 likes

Ja nog wel regelmatig appcontact mee, voornamelijk over F1.
Maar ik snap wel wat je bedoelt over toestemming vragen, stom is dat hè.

2 likes

Ik vind het ook fascinerend maar hoor de afvoer al springen met al die chemische zooi erin. Kan nooit goed zijn voor ook maar iets. Maar dan ruikt je was wel lekker.

1 like

Mij lijkt het me extreem meuren zoveel parfum. Ik vind dan niet dat je was ‘schoon’ ruikt maar meer alsof je deo op een al zwetende oksel sprayt of toiletspray na het poepen.

3 likes

Zit even op insta reeks te kijken, maar dit geldt ook voor tiktok: waarom doen mannen, als ze een een vrouw persifleren, een fucking keukendoek op hun hoofd. Koop dan een cheap ass pruik. Dat is niet veel beter, maar ziet er minder achterlijk uit dan een keukendoek op je hoofd

2 likes

Haha ik vind dat juist wel grappig. Niet te serieus nemen denk ik. Het is ook niet serieus bedoeld.

9 likes

Weet dat het niet serieus bedoeld is. Ik vind het gewoon geen porem

1 like

Mensen die na twee jaar pandemie nog steeds niet snappen waarvoor de grijpertjes naast de broodjes liggen.

Ik hoop dat er een speciale plek in de hel is voor mensen die brood aanraken en het dan niet kopen

35 likes

Dat zoveel rokers hun verslaving op plek 1 zetten en als niet roker ze verwachten dat je er maar aan aanpast.

2 likes

In het verlengde hiervan: mijn eigen vriend die na 2 jaar pandemie nog steeds geen afstand kan houden. Hij gaat altijd te dicht op anderen staan en lijkt totaal blind te zijn voor hun reacties (snel een stap opzij doen etc). Heb het al zo vaak gezegd maar het blijft niet hangen.

1 like

Broodjes aanraken met je gore klauwen en niet kopen is om te huilen inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik die tang ook nooit gebruik. Ik doe de zak altijd binnenstebuiten om mn hand en pak dan de broodjes. Hoef je die vieze tang niet vast te houden en je raakt geen andere broodjes aan :thumbsup:

13 likes

Dat doe ik met plastic zakjes ook altijd, maar met papieren zakken vind ik dat net ietsje moeilijker.

Nog een ergernis (ik ben chagrijnig, laat me): mijn reuk- en smaakzin. Zelfs 10 maanden na mijn covidbesmetting is alles nog fucked up. Nu zijn er plots dingen die ik heel sterk ruik en proef?

Snijdt er iemand komkommers in de ruimte? Ik ga bijna over mijn nek.
Paprika’s? Gadverdamme haal die duivelse troep uit mijn eten.
Drankjes in blik? Ik kan het aluminium proeven :nauseated_face:

Pizza, friet, koek en alles proeft natuurlijk prima, typisch :roll_eyes:

Ik zag pas dat de medewerker van de broodafdeling een paar broodjes op de grond liet vallen en ze vervolgens doodleuk opraapte en weer in de bak legde. Eet sowieso nooit meer iets van de broodafdeling daar. Dan hebben ze dus eerst op de grond gekegen waar iedereen met zijn poep- en rochelschoenen overheen loopt en daarna nog van die smerige hoestklauwen eraan van 5 man :weary:

3 likes

Waarom zijn mensen zo :cry: