Ugh ja of geurtje
2022 helemaal prima,
20-22 nog acceptabel,
Maar ik hoor nu ineens overal 2 K 22 en ik vind het verschrikkelijk
Ze gingen wel inderdaad als 1 groep autoās aanvallen en op de weg lopen! Dus de verbinding zit zeker goed
Luggie
Dat mijn dichte familie en sommige vrienden geen besef hebben hoe zwaar mijn job is. En hoe graag ik het doe, waarom ik er zoveel voor opoffer.
Hoe noem jij het dan, een geur?
Parfum
Oja
Mn vriend. Hij moet ergens om 8 uur zijn voor zijn stage. Het is nu 6:50 en het is 1:45 reizen, dus reken maar uit.
Dan vervolgens wel verbolgen zijn dat zijn stage opmerkingen maakt. Ik had hem allang eruit geflikkerd (ik was vroeger ook stagebegeleider).
Vind dit zo onaantrekkelijk, ben benieuwd als hij ooit gaat werken hij diezelfde attitude aan gaat houden.
Dat het mijn eerste werkdag is en mijn gelnagel er net alvast.
Kon dat niet gisteravond?
Geen enkele jeugdige heeft een printer. Ze hebben daar formulieren.
Dat ik net beter ben, gisteren met mensen heb afgesproken en nu weer keelpijn heb. Die mensen vliegen over een week om familie weer te zien na drie jaar en nu ben ik zo bang dat het corona is en ik hun vakantie heb verpest.
Hopelijk geeft dit wat vertrouwen.
Vriendin van mij heeft ook al een week keelpijn en geen Corona
Zelftest zegt ook negatief, dus ik hoop het!
Niet lullig bedoeld, maar hoe houd je het vol met die vent? Als je over hem verteld zijn het meer lasten dan lusten
Ik ben bij deze oudā¦
Snel je abonneren bij omroep max en kijk of je ouderen korting krijgt bij musea
Ik had precies dit net, opbokken kut telefoon, bemoei je met je zelf
Ik weiger commentaar te krijgen van mān telefoon heb gelijk al deze meldingen uit gezet toen dit beschikbaar werd.
Ik stond in de supermarkt op zoek naar mondkapjes en toen dacht ik hey miss kan ik nog eens een tijdschrift kopen
Maar goed ik lees graag en fotoās en plaatjes en ads boeien me nul dus ik scande het rek en dacht nee nee nee
Toen zag ik de quest en dacht ik ja! leuk! informatief! En op de voorpagina stond: hoe krijg je meer energie? Trok me wel
Nu denk je: wat is de ergernis? Nou, de quest stond in de categorie: MAN (stond er ook echt groot met capital letters). Flikker op. Hoezo bestaat dat nog anno 2022. Meteen gekocht overigens, als VROUW!