Waar erger je je aan? #11

Ja dit. Ik zie alleen maar baby’s, trouwerijen, mooie reizen, nieuwe huizen. We weten allemaal wel dat je een baby hebt gekregen hoor. Vind dit veel te confronterend :sweat_smile: (en ben gewoon jaloers)

6 likes

Same… daarom heb ik een food recap gemaakt als tegenhanger 🥲 vind het zelf nog het grappigst geloof ik.

10 likes

Oh ik heb dit al bij meerdere mensen gezien en vind ik ook erg leuk!

Dat je op Netflix een film hebt zitten kijken en dan ook maar meteen het vervolg mee wilt pakken en alleen de films 1 en 3 erop staan. Welke idioot bedenkt dit.

13 likes

Nu ben ik heel benieuwd welke film dit was!

Ik ga wel maandag bellen. Heb ik gelijk een goede voornemen gedaan

@Blush ik volg voornamelijk teken accounts, dus hun recaps zijn wel leuk. Gewoon alles wat ze gemaakt hebben dat jaar

3 likes

Omg meen je :weary: wordt hij (altijd een hij natuurlijk) wel aangesproken?

Hier is t echt best heftig, mega veel ontploffingen, m’n huis trilde er net van. Moet nog op de fiets maar pff nul zin.

1 like

Ik had de 24e besteld. Kreeg gister een mailtje “dhl: is verzonden!”. Kijk ik vandaag, staat er; “is ingepakt en wacht op verzending door dhl” ?

1 like

Dat ik alweer zoveel sirenes hoor. Ik woon in de buurt van de brandweerkazerne en hoor het wanneer ze uitrukken. Nou het is echt weer oudejaarsavond hoor

1 like

Godver, ineens loopt de wc beneden helemaal over? Overal stront gadver de gadver ik ga over mijn nek. Vind het echt sneu voor de loodgieter die nu met oudjaar van z’n feestje is getrokken om in die derrie te gaan zitten werken. Hij laat ook echt blijken dat hij er helemaal niet blij mee is, awkward. Ik ook niet jochie!! Hopen dat het snel opgelost is zodat hij snel weg kan en ik weer kan plassen want natuuuuurlijk moet ik super nodig.

Edit: het is gefixt en uiteindelijk bleek het nog een aardige jongen te zijn. Eind goed al goed.

20 likes

Dat ik altijd zo snel moe ben :weary: ik kan nog niet gaan slapen, omdat ik visite heb maar kan nu al moeilijk mijn ogen open houden. Is al het al 12.00?

3 likes

Dat iedereen alsmaar denkt boven de wet te staan. Ik zie allemaal foto’s van grote groepen mensen die samen oud op nieuw vieren, vandaag in de supermarkt allemaal mensen zonder mondkapje en er wordt al de hele fucking dag voorwerk afgestoken. Krijg er echt de schijt van dat het blijkbaar zo moeilijk is om te begrijpen wat wel en niet mag?

23 likes

Ik heb vandaag zelfs nog gegoogeld of vuurwerk dit jaar verboden is. Echt niet normaal wat hier allemaal wordt afgestoken.

3 likes

Ja maar als je in dezelfde zin zegt dat het niet gehandhaafd wordt heeft het geen zin

6 likes

Aan mezelf voor dat ik dacht dat het leuker zou zijn met moeder + oma dan alleen. (Note to self - volgende x lekker alleen en op tijd naar bed).

En voor de verplichtingen (en irritaties die daaraan vastzitten). Voelde me ineens niet lekker worden en dan nog van ‘doe is gezellig’ (oma) en ‘alsof ik me wel lekker voel’ (moeder).

2 likes

Ik dacht nog even het nationale vuurwerk op tv te gaan kijken, zingt Davina Michelle daar. :face_vomiting:

3 likes

Heb ik eens geen hond met oud en nieuw… reageert mijn vader op elke knal. Stfu man

Even een extra schaaltje Pedigree geven en een klopje op zijn hoofd.

15 likes

Ik haat die harde knallen. Zo’n honderdduizendklapper ding prima. Maar niet die klote harde knallen waardoor je je elke keer rot schrikt. En t is ook echt hiervoor.

En ik erger me aan dat ik niet met open raam kan slapen dadelijk :sob:

3 likes

Precies dit helemaal.
Wat een kut knallen en het gaat maar door hier. Rond half 1 dacht ik dat het wel minder zou worden maar ze zijn nu weer volop bezig. Volgens mij is het doel om een ondergrondse container op te blazen.

En ik slaap ook altijd slecht met het raam dicht. Dus dat gaat wat worden.

1 like