Ik denk dat je sowieso niet te erg moet nadenken hoe het er aan toe gaat bij een broodafdeling van een supermarkt of ah to go.
De ‘vers belegde broodjes’ van de ah to go verdienen ook echt niet die titel.
Ik denk dat je sowieso niet te erg moet nadenken hoe het er aan toe gaat bij een broodafdeling van een supermarkt of ah to go.
De ‘vers belegde broodjes’ van de ah to go verdienen ook echt niet die titel.
Aan de ‘demonstranten’ die weer perse terug naar museumplein moeten. Sowieso dikke schijt aan alles want hoezo zou je luisteren naar een verbod.
Maar nu staan ze hier op auto’s te slaan en tegen te schreeuwen terwijl ze zelf door rood én midden op de weg lopen. Lekker vredelievend volkje.
Stoplichten en de stoep zal ook wel een vorm van dictatuur zijn
Echt ga dit soort onzin lekker in je eigen stad uithalen.
Die mensen doen alles uit LiEfDe
hoor en ze staan voor
VeRBinDiNg
Ik erger me eraan als mensen “luchtje” zeggen tegen parfum. Ik kan niet uitleggen wat het met me doet, maar ik vind “luchtje” echt een naar woord.
Ik denk bij luchtje eerder aan een dampende mesthoop of zo
Daar zit een luchtje aan
Over het algemeen heb je het dan niet over de dame in de metro die zich heeft ondergedompeld in Flowerbomb
Ugh ja of geurtje
2022 helemaal prima,
20-22 nog acceptabel,
Maar ik hoor nu ineens overal 2 K 22 en ik vind het verschrikkelijk
Ze gingen wel inderdaad als 1 groep auto’s aanvallen en op de weg lopen! Dus de verbinding zit zeker goed
Luggie
Dat mijn dichte familie en sommige vrienden geen besef hebben hoe zwaar mijn job is. En hoe graag ik het doe, waarom ik er zoveel voor opoffer.
Hoe noem jij het dan, een geur?
Parfum
Oja
Mn vriend. Hij moet ergens om 8 uur zijn voor zijn stage. Het is nu 6:50 en het is 1:45 reizen, dus reken maar uit.
Dan vervolgens wel verbolgen zijn dat zijn stage opmerkingen maakt. Ik had hem allang eruit geflikkerd (ik was vroeger ook stagebegeleider).
Vind dit zo onaantrekkelijk, ben benieuwd als hij ooit gaat werken hij diezelfde attitude aan gaat houden.
Dat het mijn eerste werkdag is en mijn gelnagel er net alvast.
Kon dat niet gisteravond?
Geen enkele jeugdige heeft een printer. Ze hebben daar formulieren.
Dat ik net beter ben, gisteren met mensen heb afgesproken en nu weer keelpijn heb. Die mensen vliegen over een week om familie weer te zien na drie jaar en nu ben ik zo bang dat het corona is en ik hun vakantie heb verpest.
Hopelijk geeft dit wat vertrouwen.
Vriendin van mij heeft ook al een week keelpijn en geen Corona
Dat ik door corona anderhalf jaar op de wachtlijst stond voor een operatie en nu twee keer eigen risico betaal voor hetzelfde.