Mn moeder appt net slecht nieuws met op het einde deze emoji.
ZOOOOO IRRITANT
Mn moeder appt net slecht nieuws met op het einde deze emoji.
ZOOOOO IRRITANT
Puree hoort dan ook glad te zijn en dat doe je met een mixer . Ik heb een stamper van brabantia en heb het idee dat die nooit kapot zal gaan, zo stevig is die!
Was het bij de appie?
Toen ik daar 100 jaar geleden werkte als puber straalde ik ook altijd uit dat ik het intens haatte om daar te werken maar nooit wat over gehoord. Zelfs niet als ik met mijn ogen rolde en zuchtte als mensen met 50 gingen betalen voor een pakje kauwgom. Ja ik was een kutmedewerker en appie doesn’t care.
Dat ik voor mijn nieuwe woonplek niet naar interieurwinkels/woonboulevard kan en ik haat het hele proces van inrichten sowieso al. Konden de Vtwonen mensen maar even langskomen :’)
Ik heb daar zelf ook 100jr geleden gewerkt maar mijn AH gaf daar wel echt om. Sterker nog, ik begon tegelijkertijd met m’n destijds beste vriendin, maar zij kwam niet eens de proeftijd door omdat zij standaard een chagrijnige kop trok (en we zaten niet eens achter de kassa maar vakkenvullen, dus zelfs als je veel minder direct contact had met klanten vonden ze het belangrijk).
Een conducteur sprak net iemand aan die mondkapje niet goed droeg. Maar die conducteur had zelf ook zo’n faceshield op 🥲🥲 die dingen werken toch ook niet voldoende.
Oke eigenlijk snap ik wel waarom nu ik langer nadenk. Passagier is langer vlakbij andere passagiers dan de conducteur, die loopt een beetje rond.
Vraag in het interieur topic om advies! Veel vinden het leuk om mee te denken.
Nee met een pureeknijper! Die gebruik ik voor aardappelpuree, maar stamppot mag ie iets groffer dus die doe ik met de stamper en dan spatel ik de andijvie erdoorheen. Of nja, deed want met deze wordt het een beetje lastig
En dan per ongeluk vergeten de zeef meteen goed in water te zetten en dan allemaal aardappelbrokjes in je zeef
Dat verschilt per filiaal dan! Ook toen ik bij AH to go werkte nooit wat over gehoord
Inferieure lui . Echt gladde aardappelpuree maak ik met mixer, melk die goed warm is (anders idd kots) en kruiden die je er in wil of nog iets van boter ofzo. En dan zo lang mixen totdat er nul klonten meer inzitten. Anders is het gewoon geprakte aardappel
The truth hits hard
Aan statistiek en Rstudio
Ik was de post boven die van jou aan het lezen en toen scrollde ik iets naar onder en zag ik het bovenste deel van je afbeelding en mijn gemedicaliseerde brein dacht gelijk: die moedervlekken zien er verdacht uit.
Weet uiteraard niet of het bij deze conducteur van toepassing is maar sommige mensen hebben een uitzondering! Dan gaat het wel om een faceshield wat je hele gezicht bedekt en niet enkel je kin (en je neus half haha). Mondkapjesplicht voor mensen met een beperking of ziekte | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl
Nee, sorry. De Wwft is toevallig mijn expertise, maar ik ben geen privacy jurist. Ik weet ook te weinig over Airbnb, wat ze vastleggen en wat zij aangeven als reden om dit vast te leggen.
Ja I know en vind ik ook helemaal prima maar ik zie zoooveel conducteurs ermee lopen dat ik niet meer geloof dat alle conducteurs toevallig een uitzondering zijn.
Maar ik las dus op de NS website dat een faceshield gewoon voldoet! En dat begrijp ik ook wel want zij zitten niet steeds dichtbij passagiers.
Oh dan vind ik het al helemaal gek, als de ns andere regels dan de overheid hanteert.
Ja alleen voor conducteurs he