Zelftest zegt ook negatief, dus ik hoop het!
Niet lullig bedoeld, maar hoe houd je het vol met die vent? Als je over hem verteld zijn het meer lasten dan lusten
Ik ben bij deze oud…
Snel je abonneren bij omroep max en kijk of je ouderen korting krijgt bij musea
Ik had precies dit net, opbokken kut telefoon, bemoei je met je zelf
Ik weiger commentaar te krijgen van m’n telefoon heb gelijk al deze meldingen uit gezet toen dit beschikbaar werd.
Ik stond in de supermarkt op zoek naar mondkapjes en toen dacht ik hey miss kan ik nog eens een tijdschrift kopen
Maar goed ik lees graag en foto’s en plaatjes en ads boeien me nul dus ik scande het rek en dacht nee nee nee
Toen zag ik de quest en dacht ik ja! leuk! informatief! En op de voorpagina stond: hoe krijg je meer energie? Trok me wel
Nu denk je: wat is de ergernis? Nou, de quest stond in de categorie: MAN (stond er ook echt groot met capital letters). Flikker op. Hoezo bestaat dat nog anno 2022. Meteen gekocht overigens, als VROUW!
De emoji. Komt vooral doordat de enige mensen die ik ken die hem gebruiken echt mega betweterig zijn. Vind hem nog irritanter dan ;). Zo erg is het inmiddels
Oh ik HAAT die horizontale streepjes, zo lelijk
Collega’s met honden.
Ik probeer heel hard de goeie dingen te zien, die heeft hij ook wel. Ik ben ook niet de makkelijkste… Ik moet gewoon minder zeiken
Maar is het je waard? Je moet het voor jezelf nagaan hoor. Maar als er meer slechte momenten zijn dan gelukkige momenten, is het dan nog waard?
Ga alsjeblieft niet settelen, want je verdient gelukkig of iedergeval tevreden te zijn
Maar het is jouw leven
Ja die verschillende secties overal. Dat vind ik bij de hema met de kinderkleding wel goed nu. Er zijn geen aparte afdelingen met meisjes en jongenskleding.
Omdat zij oa mijn afspraken niet nakomen omdat toch ineens thuis moeten blijven voor de hond. Veel kan digitaal, maar niet alles.
Ik heb zelf echt hekel aan dieren in het algemeen, misschien dat dat ook meespeelt
In oktober ofzo heb ik een tafel gekocht, die werd vorige week met het verkeerde onderstel geleverd. Vorige week heb ik ‘m meteen retour gedaan, krijg ik vandaag exact dezelfde tafel binnen die ik zelf (niet netjes) heb ingepakt die is dus gewoon niet gecontroleerd na retour? Lekker professioneel
Eet nu al weken aan een salontafeltje, echt super onhandig
Achttien pagina’s Mart Smeets in de Varagids (ouders hebben een abo en het is zo lekker om af en toe ouderwets door een tvgids heen te bladeren)
Aan het feit dat Vinted de privacyregels overtreedt door gebruikers om hun ID te vragen. Schijnt dat ze je ID gewoon random kunnen vragen en dat je dan niet bij je geld (Portemonnee) kunt totdat je het legitimatiebewijs hebt gestuurd. Ik zou graag via Vinted willen (ver)kopen, maar ik wil mijn legitimatiebewijs niet opsturen
In welk geval vragen ze daar om dan?
Heb het nog nooit meegemaakt.
Ik heb ook weleens bij vrij jong winkelpersoneel meegemaakt dat ze tijdens het werk over drugs en seks escapades hebben of het k-woord overal tussendoor gooien. Ik vind het ook echt absurd dat dit kan/mag.
Volgens internet moet je de pot vasthouden met je dominante hand en losdraaien met je niet-dominante hand.
Ik steek altijd een mes tussen het deksel en de pot om het vacuüm te verbreken.