Waar erger je je aan? #11

Zo dubieus altijd die uitgezonden concerten met oud en nieuw: Elvis Presley, Edwin Evers, Snollebollekes, Tino Martin… Is dit werkelijk het beste van al het aanbod dat op de plank ligt? :joy:

17 likes

Vakantiepark uitgezocht voor rust en vooral geen vuurwerk. Toch vuurwerk en mensen die feestje bouwen in die huisjes.
Probeer of ik kan slapen anders de beveiliging bellen ofzo. Betalen veel geld.

4 likes

Meteen bellen. Idioten.

6 likes

Ik lig nu in bed en hoor het nu niet meer gelukkig. Zag wel een auto rijden en daar stoppen, misschien was iemand me al voor.

De kat gaat zo vaak net buiten bereik liggen.

5 likes

Meestal heb je ook nog ABBA

Nu niet gezien in de programmering geloof ik, was wel leuk geweest. Maar ook oud

3 likes

Aan mezelf. Heel veel mensen geholpen met kijken naar zorgverzekering en waar ze naar moesten overstappen en het zelf om 00 05 realiseren dat ik het zelf, op een nogal cruciaal moment qua zorgkosten, ben vergeten 🥲

4 likes

Buren 4 huizen verder op hebben een super harde deurbel met een melodie. En altijd als er bij hun wordt aangebeld hoor ik die stomme deur bel. Terwijl de ramen en deuren dicht zitten.

Ik dacht dat het tot 31 Jan kon. Of is dat als je wat hebt afgesloten en toch niet wilt.

Edit. Even opgezocht voor 1 jan opzeggen en dan heb je tot 31ste de tijd om nieuwe af te sluiten.

Dat ik allemaal dingen over de nieuwjaarsduik zie op tv terwijl het niet doorging. Maar dan toch de mensen even interviewen waarom ze er zijn. Ga er zelf dan ook niet heen ugh

Dat ik wéér niet naar m’n gevoel heb geluisterd waardoor ik nu een baan heb die ontzettend veel stress en slapeloze nachten veroorzaakt. Een nieuwe baan die dat niet doet is echter niet binnen handbereik en de opzegtermijn bij mijn huidige baan is lang. Moet ècht beter naar m’n gevoel luisteren dit jaar.

5 likes

Dat mijn haar nooit langer dan 1 uur steil blijft. Twee uur bij de kapster geweest en het is al zo poofy van zodra ik de deur uitging.

2 likes

Dat kille ochtendgevoel als je gezamenlijk ontbijt de ochtend na een gezellige avond/nacht met visite.

Ik weet niet, ik vind de ochtend erna met z’n allen al-tijd tegenvallen. Gespreksstof en levenslust een beetje op.

Er zijn maar een paar mensen waarbij ik dit niet zo voel.

11 likes

Ik wil thuisbezorgd bestellen maar de rabobank app werkt niet :weary:

Er is een storing met Ideal via Rabobank

2 likes

Ja ik zie nu de melding in de app ook idd, die was er net nog niet. Ga nu maar tosti’s eten denk ik. Morgen maar 2e nieuwjaarsdag vieren met thuisbezorgd :joy:

Hij werkt weer!

1 like

Dat de AH app veranderd is waardoor je nu ergens op moet klikken om de bereidingswijze te lezen, terwijl ik soms gewoon even snel wil scrollen om het te kijken of het wat is. Hopelijk gaat het gauw eens wennen want het is nu al de zoveelste keer in een paar dagen dat ik me er aan erger.

1 like

Ik wil echt graag nieuwe kleding gezien ik de laatste maanden in joggingpakken en sweatertruien heb geleefd (moet weer toonbaar worden) maar ik ben ZO slecht in online shoppen. Ik raak helemaal in de stress als ik ‘jurk’ selecteren en dan keuze heb uit 4000 stuks :tired_face:

9 likes