Dat het zo moeilijk is om weer op te warmen als je het eenmaal koud hebt. Ik zit hier met drie lagen aan en heb het nog steeds koud. Geef me lente!!
Dat ik in Teams echt zo vaak door mensen heen praat.
Ooh ik word hier echt woedend van altijd.
Maar wel netjes in een patroontje
Ja ik word liever koning, keizer, admiraal genoemd
Ik ook! Bij iedereen. Het is wel alsof ik een bepaald signaal niet waarneem (non-verbaal) of dat ik iets niet aanvoel.
Precies! Normaal voel ik aan wanneer iemand klaar is met zijn zin, maar online lijk ik dat totaal niet goed door te hebben.
Dat de lipstick van Viola Holt zo slecht matcht met haar jasje in het filmpje van haar met Willem Engel.
Ik heb jaren bij La Place gewerkt en daarna bij een andere La Place gesolliciteerd, maar werd afgewezen want ze zochten iemand met ervaring.
Inhoudelijk is er ook genoeg ergermateriaal maar daar is geen beginnen aan.
Ik zit in de trein vanuit Londen naar huis in de eerste klas met de gedachte dat het hopelijk rustig is ivm corona, heeft niemand behalve ik er een mondkapje op. Wat een verschil met de eurostar waar iedereen netjes er een droeg.
Nog steeds dat klote vuurwerk.
Dat ik overal Elfstedentocht zie en hoor vandaag. En ook als het een nacht -1 is mensen meteen in paniek zijn of er al een Elfstedentocht kan komen!!! Neeee stop trying to make Elfstedentocht happen Itâs not going to happen!!!
Volgens mij ging het vandaag vooral over de elfstedentoch, omdat die van '97 uitgezonden werd op tv. Althans kan me niet voorstellen dat men met deze temperaturen een elfstedentocht verwacht.
Dit had ik bij de action, ik had âgeen relevante werkervaringâ. Mijn werkervaring was de action
Haha ja in kreeg vanochtend zoân NOS pushbericht toen ik wakker werd en ik had echt even een error. Zo van huh welke kopgroep wat is dit??
Zelfs zoân hele liveblog naast de livestream haha. Ergens ook wel aandoenlijk
Hoe vond je de eurostar verder? Heb je toevallig enig idee hoe lang je door de tunnel rijdt? Ik wil graag naar Londen, maar ik vind vliegen niet zo chill en die tunnel lijkt me eigenlijk ook eng haha. Lekker handig.
De tunnel is echt niet eng. Heb zelf al regelmatig de eurostar genomen. Weet alleen niet meer hoe lang je in de tunnel zit. Denk max half uurtje ofzo?
Is maar 30 min he. Het is meer wachten in de rij om aan boord te kunnen vd tunnel.
waar was jij in â97 toen Angenent over de finish kwam