20 minuten. Ik had ook altijd het idee dat ik de tunnel eng zou vinden. Maar vond het heel erg meevallen! Beetje last van mijn oren gehad, maar dat heb ik ook in een vliegtuig.
Het enige dat je kunt ‘merken’ is dat er in de trein extra deuren dicht gaan tussen treinstellen, maar die kunnen ook gewoon open als je rond wilt lopen.
Minder dan half uur. Wikipedia zegt 19 minuten.
Ik heb vroeger paar keer per jaar Eurostar genomen en het is echt heel aangenaam.
Maar ik geef toe dat ik altijd blij was om uit de tunnel te komen. Wat eigenlijk puur psychologisch is want er is niks aan.
Ik kan niet met dat liedje van Rondee en hoe zij alles uitspreekt. Ik dacht eerst die chick moet wel Pools ofzo zijn maar ze is gewoon NL.
ITS HART TOE SEEJ KOETBAAIJ
oh ye ye
Dat bedrijven weer op de ‘gezond’ toer gaan, want het is januari
Ik vind de Eurostar erg fijn. De tunnel is 50 km en maximaal een half uur. Gisteren viel het ook niet op, omdat het buiten al donker was dus het verschil is dan niet zo groot.
Ja!! Ik heb dus ook zelf weer een New year New me gevoel hierdoor waardoor ik denk misschien moet ik nu wel dagelijks m’n stappendoel halen, gaan sporten of minder snoepen. Terwijl het nergens op slaat en argh zo vervelend.
Jarig! En thuis.
Ik kreeg een maand geleden een vriendschapsverzoek van een jongen die ik jaren geleden op vakantie heb leren kennen. Ik kwam er gisteren achter dat hij mij berichtjes via messenger had gestuurd, maar blijkbaar stond ons gesprek gedempt, dus kreeg er geen melding van. Ik heb de afgelopen maand ruim 50 berichten van hem gekregen met vraagtekens, gemiste oproepen met ‘oeps, ging per ongeluk’, elke dag een ‘goedemorgen, hoe is het’ en duimpjes. Vond het gewoon een beetje creepy dat iemand na 1 of 2 keer geen reactie niet gewoon opgeeft. Heb hem meteen geblokkeerd.
Lol daar heb ik vorige week oliebollen gehaald
Deze reclame voor een ‘unieke theatrale ervaring om met 40 carrièrevrouwen in bad allerlei ongein te beleven’… En dat voor slechts 1250,- echt ga weg
Maar serieus wie verzint dit. En ik vind die foto eerder afschrikken dan dat ik lekker met ze wil badderen
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Dat IG algoritme werkt dus ook niet als ik dit voorgesteld krijg.
Misleidende foto. In de faq lees ik dat ieder een eigen bad krijgt.
nagels?
Ik dacht rode nagels van haar hand maar ik twijfel nu ook.
Dacht ook nagels maar hoe zitten haar handen dan? Misschien rozenblaadjes?
Geen rare vraag in ieder geval
Die middelste en rechts zie ik nog wel een vinger bij. Maar die onder haar oksel kan ik inderdaad niet verklaren.
Ik vind het zo irritant-sneu dat als je een quasi-bekende persoon googlet (een wetenschapper of politicus bijvoorbeeld) de zoekopdracht bijna altijd wordt aangevuld met termen als ‘partner’, ‘relatie’, ‘kinderen’. Of misschien nog erger: ‘afkomst’.
Morgen komt mijn manager nog op kraambezoek. Het is een man die mijn vader kon zijn en zie er echt tegenop. Vind het heel aardig dat hij langskomt maar waar ga ik het in godsnaam over hebben met hem beter neemt hij mn kerstpakket mee en de bol.com cadeau bon waar ik nog recht op heb van oktober.
Ik zou het hem gewoon ff appen. Leuk dat je komt pik, maar vergeet de belangrijkste dingen niet