Waar erger je je aan? #11

En dan per ongeluk vergeten de zeef meteen goed in water te zetten en dan allemaal aardappelbrokjes in je zeef :ok_hand:

2 likes

Dat verschilt per filiaal dan! Ook toen ik bij AH to go werkte nooit wat over gehoord :thumbsup:

Inferieure lui :rofl:. Echt gladde aardappelpuree maak ik met mixer, melk die goed warm is (anders idd kots) en kruiden die je er in wil of nog iets van boter ofzo. En dan zo lang mixen totdat er nul klonten meer inzitten. Anders is het gewoon geprakte aardappel :face_with_monocle:

3 likes

The truth hits hard

1 like

Aan statistiek en Rstudio :skull:

Ik was de post boven die van jou aan het lezen en toen scrollde ik iets naar onder en zag ik het bovenste deel van je afbeelding en mijn gemedicaliseerde brein dacht gelijk: die moedervlekken zien er verdacht uit.

:joy:

13 likes

Weet uiteraard niet of het bij deze conducteur van toepassing is maar sommige mensen hebben een uitzondering! Dan gaat het wel om een faceshield wat je hele gezicht bedekt en niet enkel je kin (en je neus half haha). Mondkapjesplicht voor mensen met een beperking of ziekte | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl

Nee, sorry. De Wwft is toevallig mijn expertise, maar ik ben geen privacy jurist. Ik weet ook te weinig over Airbnb, wat ze vastleggen en wat zij aangeven als reden om dit vast te leggen.

2 likes

Ja I know en vind ik ook helemaal prima maar ik zie zoooveel conducteurs ermee lopen dat ik niet meer geloof dat alle conducteurs toevallig een uitzondering zijn.
Maar ik las dus op de NS website dat een faceshield gewoon voldoet! En dat begrijp ik ook wel want zij zitten niet steeds dichtbij passagiers.

1 like

Oh dan vind ik het al helemaal gek, als de ns andere regels dan de overheid hanteert.

1 like

Ja alleen voor conducteurs he

2 likes

Elke keer als ik ergens solliciteer waar ik heel enthousiast over ben, word ik met een stomme reden afgewezen. Nu weer ergens omdat ze ook sollicitaties hebben gekregen van mensen die er eerder hebben gewerkt. Ja nee echt eerlijke kans krijg ik dan zeg.

2 likes

Dank je voor de zeer uitgebreide uitleg! Dat maakt het zeker een stuk inzichtelijker. Ik vraag me wel af waarom de privacywaakhond van Frankrijk, Polen etc. dan alsnog bezig is met een onderzoek hiernaar, als dit KYC/wwft-beleid tegenwoordig blijkbaar gebruikelijk is in de EU :sweat_smile:

Dat door Corona mijn fertiliteitstraject nog niet kan starten.

Haha ik wilde het niet ingewikkelder maken en ik heb mij bij Vinted niet tot de bodem in verdiept, maar ik heb hier wel wat gedachtes over. Een onderneming kan in een spagaat zitten als het gaat om het voldoen aan alle wettelijke eisen. Het is voor het identificeren en verifiĆ«ren niet vereist dat er bijvoorbeeld een kopie van een ID bewaard blijft. Je kan immers ook identificeren en verifieren door bijv. alleen het nummer van het gebruikte paspoort vast te leggen met de opmerking ā€œgezien op datum Xā€ en geen kopie vast te leggen. Stel dat een onderneming wel een kopie bewaard (wat niet zomaar elke onderneming mag), dan is de vraag welke informatie er bewaard blijft en voor hoelang. Het is niet voor elke onderneming nodig om bijvoorbeeld een BSN op te slaan. Het is in dit geval bijvoorbeeld ook mogelijk dat niet Vinted de klanten moet benaderen, maar de achterliggende betaalinstelling of dat Vinted te veel informatie verzameld (bijv. een kopie met een BSN en duidelijke foto, terwijl dit voor het voldoen aan de wettelijke eis niet nodig is). Een onderneming slaat dan ā€œdoorā€ om te voldoen aan de Wwft/Europese richtlijn, waardoor zij weer in strijd handelen met de AVG.

2 likes

Dat ik veel uren/fulltime moet werken om normaal te leven en dat je dan ook nog dat grafhuishouden hebt dat zich niet vanzelf oplost. Dan heb je fucking 8,5u gewerkt en ben je nog 1,5u ofzo bezig met eten maken, afwassen en opruimen. En dan heb ik het schoonmaken van je huis of de was nog niet eens meegeteld.
Wie heeft deze inrichting van de maatschappij bedacht :sob: 40u werken was normaal toen je nog op ƩƩn salaris een gezin kon onderhouden en er iemand thuis fulltime de taken uitvoerde.

61 likes

Dit is dus helemaal geen nieuwe aflevering over LulaRoe, maar gewoon dezelfde alleen dan opnieuw geüpload met een nieuwe thumbnail. Keek er al helemaal naar uit.

2 likes

Dat m’n buiksnor met de jaren geĆ«valueerd is tot een buikbaard.

9 likes

Dat er nog steeds vrouwen zijn die tampons door de wc spoelen waardoor de wc verstopt raakt/ overloopt terwijl er gewoon een hygiƫnebak op het toilet aanwezig is.

4 likes

Mensen in de metro zonder mondkapjes of met een mondkapje onder de neus echt HOE MOEILIJK IS HET

10 likes