Waar erger je je aan? #11

Gisteren ook zo veel mensen in de supermarkt die hun mondkapje onder hun neus of kin droegen. Dan heb je al de ‘moeite’ genomen om er een om te doen, draag hem dan ook zoals het bedoeld is!?

5 likes

image

me right now
ik volg echt teveel antikapitalisme meme pagina’s die alleen maar benadrukken hoe kut het leven en de maatschappij eigenlijk ingericht zijn

ben nu verzand geraakt in deze subreddit en uuggghhh alles is zo kut voor (de meeste van de) werkende mensen

14 likes

Mijn eerste werkdag weer vandaag (thuis) en de kinderen van de buren zijn echt al twee uur aan het brullen. Dan zijn ze weer even tien minuten stil, en dan zetten ze weer een enorme keel op. Vind het ook vet zielig (want wtf worden ze niet getroost?) maar word er ook echt gek van.

3 likes

Dat ik volgende weer een lockdown verjaardag heb. Kunnen we volgend jaar geen lockdown hebben in januari? Alvast bedankt

2 likes

Dat klarna pas bericht als je te laat ben. Hoe moeilijk is t om de laatste dag een mailtje te sturen ipv een dag later met je hebt een betaling gemist.

En nu blijft die betaling bij rabo op reservering staan, iemand enig idee waarom? Is er storing bij rabo of is dat altijd met klarna?

3 likes

Klarna doet eigenlijk nooit moeilijk over een te late betaling. En idd af en toe komt de betaling in reservering, waarom weet ik niet, maar bij mij is het altijd vlak daarna verwerkt

6 likes

Klarna is sowieso kut momenteel. Ik kan nergens meer achteraf met hun betalen en ik snap niet waarom en zijzelf ook niet. Echt super.

3 likes

Dit is sad

Ik vind Afterpay pas kut. Ik heb 2 smsjes gekregen dat ik moet betalen om incassokosten te voorkomen terwijl de deadline om te betalen pas morgen was. Doe ff chill man!

1 like

Wat ik altijd echt zoooooo irritant vind is plekken (bedrijven/instanties/dierenarts/noem maar op) die je probeert te bellen en dat je dan het ellenlange keuzemenu hebt doorlopen, het menuutje dan zegt “het is momenteel erg druk” “de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent” “dus probeer het later nog eens” en ze dan gewoon de verbinding verbreken :angry: :angry:

En dan kan je zelf weer elke twee uur proberen of je erdoor komt en dat kom je niet en dan wordt steeds de verbinding verbroken en kom je de hele dag geen steek verder pfffffff

Terwijl ik wachten PRIMA vind, geen enkel probleem om m’n telefoon op speaker te zetten, een uur wachtmuziekjes te horen en ondertussen wat anders nuttigs te doen om meteen in te schakelen als er iemand beschikbaar is.

Laat me lekker zelf kiezen of ik wacht of niet!!

13 likes

ZO irritant inderdaad. En vooral als ik voor mijn werk moet bellen en ze geen intercollegiaal nummer hebben. Alsof ik dan niet meer te doen heb.

3 likes

Dat het zo moeilijk is om weer op te warmen als je het eenmaal koud hebt. Ik zit hier met drie lagen aan en heb het nog steeds koud. Geef me lente!!

5 likes

Dat ik in Teams echt zo vaak door mensen heen praat. :sweat:

11 likes

Ooh ik word hier echt woedend van altijd.

1 like

Maar wel netjes in een patroontje :laughing:

1 like

Ja ik word liever koning, keizer, admiraal genoemd

1 like

Ik ook! Bij iedereen. Het is wel alsof ik een bepaald signaal niet waarneem (non-verbaal) of dat ik iets niet aanvoel.

Precies! Normaal voel ik aan wanneer iemand klaar is met zijn zin, maar online lijk ik dat totaal niet goed door te hebben.

4 likes

Dat de lipstick van Viola Holt zo slecht matcht met haar jasje in het filmpje van haar met Willem Engel.

4 likes

Ik heb jaren bij La Place gewerkt en daarna bij een andere La Place gesolliciteerd, maar werd afgewezen want ze zochten iemand met ervaring. :joy:

24 likes