Inhoudelijk is er ook genoeg ergermateriaal maar daar is geen beginnen aan.
Ik zit in de trein vanuit Londen naar huis in de eerste klas met de gedachte dat het hopelijk rustig is ivm corona, heeft niemand behalve ik er een mondkapje op. Wat een verschil met de eurostar waar iedereen netjes er een droeg.
Nog steeds dat klote vuurwerk.
Dat ik overal Elfstedentocht zie en hoor vandaag. En ook als het een nacht -1 is mensen meteen in paniek zijn of er al een Elfstedentocht kan komen!!! Neeee stop trying to make Elfstedentocht happen Itâs not going to happen!!!
Volgens mij ging het vandaag vooral over de elfstedentoch, omdat die van '97 uitgezonden werd op tv. Althans kan me niet voorstellen dat men met deze temperaturen een elfstedentocht verwacht.
Dit had ik bij de action, ik had âgeen relevante werkervaringâ. Mijn werkervaring was de action
Haha ja in kreeg vanochtend zoân NOS pushbericht toen ik wakker werd en ik had echt even een error. Zo van huh welke kopgroep wat is dit??
Zelfs zoân hele liveblog naast de livestream haha. Ergens ook wel aandoenlijk
Hoe vond je de eurostar verder? Heb je toevallig enig idee hoe lang je door de tunnel rijdt? Ik wil graag naar Londen, maar ik vind vliegen niet zo chill en die tunnel lijkt me eigenlijk ook eng haha. Lekker handig.
De tunnel is echt niet eng. Heb zelf al regelmatig de eurostar genomen. Weet alleen niet meer hoe lang je in de tunnel zit. Denk max half uurtje ofzo?
Is maar 30 min he. Het is meer wachten in de rij om aan boord te kunnen vd tunnel.
waar was jij in â97 toen Angenent over de finish kwam
20 minuten. Ik had ook altijd het idee dat ik de tunnel eng zou vinden. Maar vond het heel erg meevallen! Beetje last van mijn oren gehad, maar dat heb ik ook in een vliegtuig.
Het enige dat je kunt âmerkenâ is dat er in de trein extra deuren dicht gaan tussen treinstellen, maar die kunnen ook gewoon open als je rond wilt lopen.
Minder dan half uur. Wikipedia zegt 19 minuten.
Ik heb vroeger paar keer per jaar Eurostar genomen en het is echt heel aangenaam.
Maar ik geef toe dat ik altijd blij was om uit de tunnel te komen. Wat eigenlijk puur psychologisch is want er is niks aan.
Ik kan niet met dat liedje van Rondee en hoe zij alles uitspreekt. Ik dacht eerst die chick moet wel Pools ofzo zijn maar ze is gewoon NL.
ITS HART TOE SEEJ KOETBAAIJ
oh ye ye
Dat bedrijven weer op de âgezondâ toer gaan, want het is januari
Ik vind de Eurostar erg fijn. De tunnel is 50 km en maximaal een half uur. Gisteren viel het ook niet op, omdat het buiten al donker was dus het verschil is dan niet zo groot.
Ja!! Ik heb dus ook zelf weer een New year New me gevoel hierdoor waardoor ik denk misschien moet ik nu wel dagelijks mân stappendoel halen, gaan sporten of minder snoepen. Terwijl het nergens op slaat en argh zo vervelend.
Jarig! En thuis.
Ik kreeg een maand geleden een vriendschapsverzoek van een jongen die ik jaren geleden op vakantie heb leren kennen. Ik kwam er gisteren achter dat hij mij berichtjes via messenger had gestuurd, maar blijkbaar stond ons gesprek gedempt, dus kreeg er geen melding van. Ik heb de afgelopen maand ruim 50 berichten van hem gekregen met vraagtekens, gemiste oproepen met âoeps, ging per ongelukâ, elke dag een âgoedemorgen, hoe is hetâ en duimpjes. Vond het gewoon een beetje creepy dat iemand na 1 of 2 keer geen reactie niet gewoon opgeeft. Heb hem meteen geblokkeerd.
Lol daar heb ik vorige week oliebollen gehaald