Hier is een vet creepy PostNL-bezorger die pakketjes bij ons aan huis levert. Hij maakt ook echt vaak scheve opmerkingen over ‘even binnenkomen’ en of hij m’n baby ‘mag meenemen’. Gelukkig heb ik zo’n camera-deurbel dus zeg hem tegenwoordig dat hij het pakketje op de grond mag zetten.
Mijn tanden rotten weg door een andere onderliggende issue waar ik heel veel mee bezig ben. Ik heb al heel veel wortelkanaalbehandelingen gehad en nu ben ik het zat dat alles zichtbaar ook heel lelijk wordt ondanks dat ik veel moeite stop in poetsen en rageren en spoelen en weet ik veel. We hebben nu een behandelplan: nog 3 wortelkanaalbehandelingen, het trekken van afgebroken kies en daarna het cosmetische gedeelte. Gaat me bijna 4000 euro kosten. En dat kan ik in delen betalen maar ik raak ervan in de stress. Ik erger me aan dat mijn lijf fysiek zo verrot is en ik daardoor mentaal ook weer helemaal in de knoop raak
Ik heb ze gevonden! Ze waren tussen het matras en het hoofdbord gevallen.
Ik ben meteen weer bang. Ik was aan het douchen en net klaar. Toen ging de bel.
Normaal blaft de hond wel, nu niet. Dus snel uit raam gekeken maar zag niet goed. Dus aangekleed en beneden raam gekeken, hekje staat open maar staat niemand. Hekje was dicht.
Nu wil ik weten wie het was. En hekje eigenlijk dicht doen maar ben een schijterd. Net ook gecheckt of alle deuren en ramen dicht en op slot zitten.
@Karl_Lagerfeld Dit werkt bij mij ook niet . Was ze laatst heeeel lang kwijt en pas een halfuur nadat ik ze gevonden had ÉN alweer een halfuur in gebruik had kreeg ik een melding ‘je AirPods zijn hier in de buurt gelokaliseerd’. Dat was echt
Wie heeft de tip hoe je dat geluid wél kunt laten werken?
Puistjes op je lip, voelt nu zo vreemd aan als ik praat.
Dat ik me niet fit voel.
Ah wat kut, ik ook! Zelfs afvegen net was gevoelig
Weet je hoe het bij jou kan? Ik ben gisteren in bad geweest en denk dat dat de oorzaak is.
Ik heb hiervoor dus laatst mijn foef staan deppen met azijn en dat heeft wonderbaarlijk goed geholpen. Tippie van omaweetraad
Ja echt irritant! Alle andere apple dingen werken echt goed met die app. Maar die airpods raak je zo makkelijk kwijt en die doen het dan niet
Weet je inmiddels wie het geweest is?
Nee. Mijn vriend is ondertussen wel thuis en verwachte ook niemand.
Misschien een collecte ofzo.
Dit gaat weer een dramatische kut nacht worden. Ik heb me als een echte bejaarde pijn gedaan door mn been te hoog op te tillen op een douche krukje toen ik een poging deed om mn flamoes te scheren.
Kan me niet bewegen of draaien in bed zonder pijn. En kan mezelf ook niet drogeren want dat heb ik gisteravond al gedaan
Het is oktober en ik heb verdorie NOG STEEDS een fckng mug in m’n kamer
Dat had ik dinsdagnacht. Snap niet waarom die eikels bestaan, veroorzaken alleen maar irritatie.
Dat mn vriend later naar z’n werk gaat oprotten ik wil dat bed voor mij alleen
Ohhh herkenbaar.
Mijn vriend ook vandaag. Ik mocht een uur later opstaan. Maar m’n vriend blijft maar liggen grrrr
Ik had er gister ook 1. Maar toen ik 'm zag was ik net mijn bokshandschoenen uit m’n sporttas aan het halen. De mug heeft t niet overleefd
Dat het hier binnen maar 16 graden is, ik heb het koud.
Een collega met wie ik best veel samenwerk, stuurt zo vaak achter een zin in mailtjes en ik vind dat zoooo irritant.