Deze reclame voor een ‘unieke theatrale ervaring om met 40 carrièrevrouwen in bad allerlei ongein te beleven’… En dat voor slechts 1250,- echt ga weg
Maar serieus wie verzint dit. En ik vind die foto eerder afschrikken dan dat ik lekker met ze wil badderen
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Dat IG algoritme werkt dus ook niet als ik dit voorgesteld krijg.
Misleidende foto. In de faq lees ik dat ieder een eigen bad krijgt.
nagels?
Ik dacht rode nagels van haar hand maar ik twijfel nu ook.
Dacht ook nagels maar hoe zitten haar handen dan? Misschien rozenblaadjes?
Geen rare vraag in ieder geval
Die middelste en rechts zie ik nog wel een vinger bij. Maar die onder haar oksel kan ik inderdaad niet verklaren.
Ik vind het zo irritant-sneu dat als je een quasi-bekende persoon googlet (een wetenschapper of politicus bijvoorbeeld) de zoekopdracht bijna altijd wordt aangevuld met termen als ‘partner’, ‘relatie’, ‘kinderen’. Of misschien nog erger: ‘afkomst’.
Morgen komt mijn manager nog op kraambezoek. Het is een man die mijn vader kon zijn en zie er echt tegenop. Vind het heel aardig dat hij langskomt maar waar ga ik het in godsnaam over hebben met hem beter neemt hij mn kerstpakket mee en de bol.com cadeau bon waar ik nog recht op heb van oktober.
Ik zou het hem gewoon ff appen. Leuk dat je komt pik, maar vergeet de belangrijkste dingen niet
Aan een filmpje van gorden die het snurken van zn hondjes schattig noemt terwijl die arme beesten gewoon niet goed adem kunnen halen.
Ikheb dit precies zo gehad! Ik heb van te voren aangegeven dat in verband met mijn herstel ik het bezoek wat beperkt hield qua tijd (dat was gelogen, dag daarvoor was een vriendin uren langs geweest ).
Mijn vriend was tijdens het bezoek thuis en ik heb ook tegen hem gezegd dat hij het niet moest wagen me alleen te laten.
Voor hem was het waarschijnlijk net zozeer een ‘moetje’ als voor mij, want na 20 minuten was hij weer verdwenen.
(En gelukkig had hij mijn Bol.com bon die ze die zomer aan het personeel hadden uitgedeeld ook bij zich )
Misschien kan hij op de heenweg ook ff Maccie voor je oppikken!
Aan een vriendin van een vriendin. Zij negeert me altijd (dus niet mijn vriendin). Ben ook met haar op vakantie geweest, maar blegh zeg
En aan de Appie, omdat ik daar steeds met heel veel moeite mijn koopzegelboekjes in kan leveren.
Vind het nóg irritanter als ze hun lippen omhoog duwen.
Kan even geen beter plaatje vinden, want geen idee waarop te googlen, maar wist iig zeker dat ik Kylie erop kon betrappen.
Dat Dexter niet terug te kijken is
Mijn maccie days zijn echt over wil ik nog een beetje milfy zijn deze zomer bij het strand
Jawel, ik kan Dexter kijken met npostartplus. Oude serie en de nieuwe