Ik zag het ook anders toen ik nog niet in mijn situatie zat, nu vind ik het wel echt vervelend worden om in het herdenken onderbroken te worden. Dat heb ik eigenlijk al als er andere ouders zijn, maar ja, daar kan je je natuurlijk echt niet aan irriteren Rouwen is een heel intiem en kwetsbaar iets, voor mij zeer privé. Dat er een fysieke plek was om terug naartoe te gaan was ook de zwaarst wegende reden om te begraven in plaats van cremeren.
Mijn telefoon heeft echt een crappy batterij maar dat was nog wel te overzien. Zit toch veel thuis en dan maar meerdere keren per dag opladen. Maar nu sluit ie dus ineens ook regelmatig candy crush ineens af terwijl ik midden in een level zit ja hallo dit is niet oke
Amazon Prime in ieder geval tot het nieuwste seizoen. Geen idee of nieuwe daar al op staat.
Mijn dochter zegt: dit liedje is stuk mama
Restaurants die als enige vegetarische maaltijd een geitenkaassalade op de kaart hebben staan. Het is fucking 2022, geen 1995.
Vergeet als hoofdgerecht niet de groenteravioli
Ik was pas bij een restaurant en die hadden niets wat vegetarisch was! Zelfs door de tomatensoep hadden ze weet ik hoeveel vlees gegooid. Toen ik vroeg of ze niet iets samen konden stellen was het antwoord nee want dan gaat onze kok stressen. Okee joee
Of kaasfondue!
Haha oh ook vreselijk inderdaad. Wel lekkerder haha
Mân vader belde dus net om te vragen of er nog meer vegetarische opties zijn (hij wilde bestellen vanwege zân verjaardag). Zeggen ze serieus âwe hebben ook nog een wisselende vega optie elke dagâ. Dat was vandaag dus blijkbaar een wrap met geitenkaas en groente. Waarschijnlijk dus gewoon letterlijk de salade, maar dan ingepakt in een wrap
Ik kreeg vandaag een bericht met: âWe hebben elkaar veel te vertellen, wanneer doen we een koffie?â
- wie ben jij
- je hebt mijn profiel niet eens bekeken
- ga weg
Waarom is HBO MAX nog niet beschikbaar in NLđĄ Ik ben hier echt onredelijk boos over.
HAHAHA lekker makkelijk voor de kok. Ben benieuwd hoe de rest van de week ingedeeld is. Geitenkaaswrap, geitenkaassandwich, geitenkaastosti, geitenkaassaladeâŠ
Ja echt kut⊠heb inmiddels wel een andere manier gevonden om de Harry Potter reĂŒnie te kijken en die was echt 10/10
Ik was bij een fietsenmaker in een kut kak-dorp (sorry) vandaag voor mân wielrenfiets en ze waren ZO onvriendelijk. Die vrouw lachte me om een aantal dingen/ antwoorden gewoon uit en ik voelde me met elk antwoord dommer. Pffft.
En toen ging ik afrekenen, zette ik het op het account van mijn vader (want die woont in dat dorp), herkende ze de naam en was ze opeens poeslief. Pffff
Of als ze een vegaburger hebben dat het dan zoân gezonde variant is, zonder kaas en op een meerzadenbroodje met hummus ofzo. En ik was van de zomer in een restaurant waar geen enkel vegagerecht op de kaart stond?!
Ik word zo moe van alles en iedereen die maar âde beste versie van zichzelfâ wil worden
Tijd voor een nieuwe telefoon dus
Maar candy crush fuckt ook echt je batterij van je telefoon op volgens mij. Toen ik het nog op mijn telefoon had was die batterij altijd binnen no time leeg. Maar sinds ik het alleen nog op mân tablet heb gaat die batterij van telefoon veel minder snel leeg.
Ja dit wordt op mijn werk ook heel erg veel gebruikt! Vind dat collegaâs hier teveel in doorslaan, ja die persoon van dat bedrijf is echt heel blauw, dus dan moeten we even goed blauw tegenin gaan.
Maarrr, ik heb ook zoân training gevolgd en vond hem echt leerzaam. Heeft me oprecht inzichten gegeven en vooruit gebracht in mijn werk. Maar we hadden ook een enorm goede trainer.
Ik erger me echt onredelijk erg aan van die reels(of is dit een tiktokding?) waarin mensen dan zo in een rij met hun hoofd naar voren en achter gaan bewegen op een beat. Waarschijnlijk is hier een woord voor, maar ik kan het niet aaaan het ziet er niet uit
Ik snap echt niet waarom mensen zo veel waarde hechten aan die psychologie van de koude grond
Het zijn net horoscopen maar dan in SMART stijl