Ja!! Net gedoucht
Update; ik lig weer
Ja!! Net gedoucht
Update; ik lig weer
Mijn huisgenoot haalt altijd het rekje uit de combi-oven als hij de magnetron wil gebruiken maar wij hebben een hele kleine keuken voor 4 man dus dat rekje staat al snel in de weg. Hij zet het ook nooit terug. Ik loop altijd met dat kutrekje te leuren.
Mensen die hun appartement willen onderverhuren voor een periode van 1 of 2 maanden omdat ze op vakantie gaan. Die appartementen komen dan ook altijd nog met een enorm lief huisdier.
Zoek gewoon een huizenoppas, je gaat toch geen geld verdienen aan iemand anders op je kat laten passen terwijl je zelf op vakantie gaat??
Tis ook echt zoân wat de gek er voor geeft. Want je kan je er uiteraard niet inschrijven. Vind het echt een lelijke money mindset.
Dat als je dan voor iemand aan het koken bent en diegene dan de hele tijd in de keuken hangt en dingen roept als âwat is dat???â, âmoet ik helpen??â. En dan ook nog in mijn al kleine keuken 17 keer naar de wasbak/koelkast/prullenbak lopen. Jezus ga gewoon op de bank zitten en laat mij gewoon even lekker in mijn element koken, heb ik zoân hekel aan. Neem aub gewoon die fles wijn uit de koelkast mee en ga jezelf bezatten oid maar laat mij even met een muziekje op een beetje kloten. Mijn moeder vond dit vroeger altijd super irritant als we dat deden en dat vond ik zo raar maar nu snap ik het helemaal moeders.
Lol, zoiets kwam ik laatst ook tegen inderdaad. En dan ging het om 2 weken vakantie, maar dan moest je wel even âŹ600 (!) dokken, de hele jungle aan planten water geven en ook nog voor de kat zorgen. En of je dan ook nog even borg wil betalen van âŹ300, want AmStErDam
Ik heb altijd droge lippen en als ik moe of zenuwachtig ben trek ik altijd aan de velletjes tot bloedens toe. Maar het is heel rustgevend ofzo om te pulken.
Nu is mân linkerduimnagel ingescheurd en zit er een pleister omheen en dat is mân pulknagel, dus nu kan ik niet pulken.
Stom Duolingo. Moet dus: âuno, dosâ uitspreken, maar steeds is het: âoops, this didnât sound rightâ. Zit hier serieus al 2 dagen als een ietje te proberen en kom maar niet verder Heb net al heel petty gerapporteerd dat ik vond dat ik het wel goed uitspreek. #sorrynotsorry (of is het #losientonolosiento?)
Ik denk nu dus dat jij een mega erg accent heb ofzo hwha.
Youâre not wrong. Limburgs
(Zou het daar echt aan liggen? Hahahaha)
Hahahaha omg ik wou eerst nog limburgs zeggen. Ik denk dat t daar aan ligt. Probeer niet Oenooooo. DOooooos. Te doen misschien helpt dat
Hahaha mijn limburgse accent wordt wel geaccepteerd dus ben benieuwd hoe jij klinkt.
Test eens of je je stem kan opnemen via spraakrecorder? Misschien zit er een stofje in de mic ofzo.
Jaa ik luister jullie af. Bij limburgers heb ik zoiets van hehehe dat klonk leuk doe nog maar een keer haha.
Whaha nu zie ik voor me hoe je al uren achter elkaar in je telefoon zit te schreeuwen OENOOOO!!! DOSSS!!
Kun je niet gewoon overslaan? Ik kan altijd op âcanât speak right nowâ klikken en dan gaat 'ie gewoon naar de volgende opdracht
Jawel kan! En ga ik ook maar doen denk ik. Het was meer dat ik dacht: stfu hele zinnen keuren jullie goed en dan zou ik deze niet kunnen?!
@Soy.peor hij geeft nu een âmaintenance breakâ aan als ik de app wil openen. Ik verdenk je er nu echt van aan de touwtjes te trekken daar hĂš Heel verdacht dit hahaha
Vertaal soy peor maar eens hehe.
Ja ik maakte meerdere gangen dit keer, maar had ook een aantal koude (voor)gerechten dus dat kan ik de volgende keer beter doen. Of in ieder geval zoveel mogelijk alvast klaarmaken wat kan đ„Č Echt zoân hekel aan, ik dacht: gezellig kletsen terwijl de ander op de bank zit maar dat werd me niet gegund, lol.
Ik wil een serie kijken met oordopjes in, maar er wordt straks nog een pakketje (met FFP2 maskers ook echt) bezorgd waarvan de levertijd steeds later wordt. En nu moet ik tot overmaat van ramp ook nog de hele tijd naar het gehinnik van mân buurman luisteren. Fijn dat een van ons tweeĂ«n in elk geval nog een leuke avond heeft.
Dat ik voor het eerst in jaren weer eens droogshampoo heb gebruikt maar het gewoon exact niks doet, behalve dat mijn haar nu meurt. En het was 1+1 gratis dus nu zit ik met twee van die dingen
Als ik het gebruik voor het slapen werkt het veel beter.