Waar erger je je aan? #11

Ik ben sowieso heel huiverig omdat ik geen noten mag en 1x in een Indiaas restaurant dus superziek ben geworden. Maar dat recept van Broodrooster ziet er wle lekker uit en zitten dus nog veeeeel meer kruiden bij die dat een beetje cancellen hoop ik. But another day haha

2 likes

Zo irritant als je ergens besteld en het dan in 3 verschillende pakketjes komt. Het is helemaal niet groot of iets en kan makkelijk in 1 pakket :persevere:

1 like

Geef mij alle staat paneer die je hebt, maar de chutneys mag je houden

2 likes

Ik erger mij aan mensen die het vaak over geld hebben, en bij alles moeten zeggen wat het heeft gekost. In mijn geval zijn het mensen die ik regelmatig spreek. Heeft iemand tips hoe je dit bespreekbaar kan maken?

2 likes

Ik erger mij eraan dat ik toch echt een onzuivere huid lijk te krijgen van zuivel. En de lactosevrije of vegan varianten vind ik bah :sob:

Wat is de context? Beginnen ze er zelf over of wanneer jij vraagt of ze iets nieuws hebben? In het laatste geval zou ik zelf gewoon zeggen: “oh okĂ©, ik gaf alleen maar aan dat ik het wel een mooi (nieuw ding) vindt”

2 likes

“Leuk ding, het interesseert me verder geen reet wat het heeft gekost”

2 likes

Dit dus😂

Ben wel heel benieuwd naar de GLAZEN LOOPBRUG nu

6 likes

Ik trek dit soort mensen echt niet :joy:

6 likes

Sneu leven als je denkt dat de echte waarde van het leven vooral zit in de bezittingen die je hebt. En triest dat ze zo vergelijkt en dat uitspreekt. Klinkt alsof ze verder vrij eenzaam is. Maar goed, dit is ws te hard van mijn kant

8 likes

Ik snap nog steeds niet wat een vierkante Bora is behalve: duur.

11 likes

Is een geĂŻntegreerde afzuig in het kookplaat zelf, dacht ik. Zie dat steeds vaker op tv voorbij komen. Vraag me wel af of het echt goed werkt voor keukens waarin je gewend bent om te wokken of curry te maken.

2 likes

Haha ik doe dan altijd veel moeite om minimaal de lengte van de video te wachten met reageren :joy:

7 likes

Ik had gegoogled, maar dacht op basis van dit gesprek dat het dat niet kon zijn haha. Jeetje dat zelfs je niet-zichtbare afzuigkap een statussymbool kan zijn. Maar goed ieder z’n ding.

5 likes

Ik heb ook een vriendin die constant reels doorstuurt op insta, of fragmenten uit dat Lang Leve de Liefde. En ik kijk het gewoon pertinent niet. Dat zeg ik ook elke keer: ik haat filmpjes. En toch blijft ze het doen. Daaag

2 likes

Ja een vriendin van mij doet dat ook met andere dingen in m’n DM via insta. Stoooop ik kijk en vind zelf de filmpjes die ik leuk vind wel.

4 likes

Terugdoen.

1 like

Ja om deze reden ben ik uit een groepsgesprek gegaan, elke dag gebombardeerd worden met meerdere filmpjes was me echt te veel. Zeker als ik dan denk ‘hee, leuk, ik heb een bericht’ en het zijn weer vier semi grappige reels.

1 like

Ik weet dat dit 3 dagen geleden is gepost maar INDERDAAD. Ik vind dit ook zoooo irritant. Mijn manager en collega’s (niet allemaal gelukkig, maar de collega’s die altijd slijmen helaas wel) zijn ook echt zo en dan denk ik echt rot op met je domme kleuren, laat me met rust

1 like