Dat je op nieuwssite moet betalen om hele artikelen te lezen. Zit er een keer wat tussen wat ik wil zien, kan ik het niet lezen. Ik wil ook helemaal geen abbo.
Ik dacht even dat het Plien van Bennekom was
Het groeiende aantal niet gecastreerde katers die hier rondlopen/rondsproeien.
En dat 2 van die beesten ruiken alsof ze dagelijks worden behandeld met wcverfrisser.
Als ik besloten heb dat ik iets belangrijks wel even gewoon alleen doe. Vriendinnen/familie aanbieden wel mee te willen én zij dan vervolgens te laat zijn. Ik vond het priiiima om het alleen te doen en nu zit ik me op te vreten omdat jij dit minder belangrijk vindt dan ik.
Ben al sinds 8 wakker maar lig nog steeds op mijn telefoon in bed
Hallo ik moet eruit ik heb plannen vandaag
Same
Ben jij er al uit intussen?
Ja!! Net gedoucht
Update; ik lig weer
Mijn huisgenoot haalt altijd het rekje uit de combi-oven als hij de magnetron wil gebruiken maar wij hebben een hele kleine keuken voor 4 man dus dat rekje staat al snel in de weg. Hij zet het ook nooit terug. Ik loop altijd met dat kutrekje te leuren.
Mensen die hun appartement willen onderverhuren voor een periode van 1 of 2 maanden omdat ze op vakantie gaan. Die appartementen komen dan ook altijd nog met een enorm lief huisdier.
Zoek gewoon een huizenoppas, je gaat toch geen geld verdienen aan iemand anders op je kat laten passen terwijl je zelf op vakantie gaat??
Tis ook echt zoân wat de gek er voor geeft. Want je kan je er uiteraard niet inschrijven. Vind het echt een lelijke money mindset.
Dit is een van mijn buren die gewoon een paar maanden wil overwinteren en trots zegt dat je echt wel 1200 euro per maand kan vragen voor ons type appartement. Ze betaalt niet eens de helft aan hypotheek. Lekker gratis op vakantie.
Dat als je dan voor iemand aan het koken bent en diegene dan de hele tijd in de keuken hangt en dingen roept als âwat is dat???â, âmoet ik helpen??â. En dan ook nog in mijn al kleine keuken 17 keer naar de wasbak/koelkast/prullenbak lopen. Jezus ga gewoon op de bank zitten en laat mij gewoon even lekker in mijn element koken, heb ik zoân hekel aan. Neem aub gewoon die fles wijn uit de koelkast mee en ga jezelf bezatten oid maar laat mij even met een muziekje op een beetje kloten. Mijn moeder vond dit vroeger altijd super irritant als we dat deden en dat vond ik zo raar maar nu snap ik het helemaal moeders.
Lol, zoiets kwam ik laatst ook tegen inderdaad. En dan ging het om 2 weken vakantie, maar dan moest je wel even âŹ600 (!) dokken, de hele jungle aan planten water geven en ook nog voor de kat zorgen. En of je dan ook nog even borg wil betalen van âŹ300, want AmStErDam
Ik heb altijd droge lippen en als ik moe of zenuwachtig ben trek ik altijd aan de velletjes tot bloedens toe. Maar het is heel rustgevend ofzo om te pulken.
Nu is mân linkerduimnagel ingescheurd en zit er een pleister omheen en dat is mân pulknagel, dus nu kan ik niet pulken.
Stom Duolingo. Moet dus: âuno, dosâ uitspreken, maar steeds is het: âoops, this didnât sound rightâ. Zit hier serieus al 2 dagen als een ietje te proberen en kom maar niet verder Heb net al heel petty gerapporteerd dat ik vond dat ik het wel goed uitspreek. #sorrynotsorry (of is het #losientonolosiento?)
Ik denk nu dus dat jij een mega erg accent heb ofzo hwha.
Youâre not wrong. Limburgs
(Zou het daar echt aan liggen? Hahahaha)
Hahahaha omg ik wou eerst nog limburgs zeggen. Ik denk dat t daar aan ligt. Probeer niet Oenooooo. DOooooos. Te doen misschien helpt dat
Hahaha mijn limburgse accent wordt wel geaccepteerd dus ben benieuwd hoe jij klinkt.
Test eens of je je stem kan opnemen via spraakrecorder? Misschien zit er een stofje in de mic ofzo.
Jaa ik luister jullie af. Bij limburgers heb ik zoiets van hehehe dat klonk leuk doe nog maar een keer haha.
Whaha nu zie ik voor me hoe je al uren achter elkaar in je telefoon zit te schreeuwen OENOOOO!!! DOSSS!!