Waar erger je je aan? #11

Doen jij en je bokshandschoen ook tours? :joy::sob:

groepsopdrachten. Deadline is vandaag en mijn groepsgenoten hebben nog NIKS in ons gezamenlijke document gezet.

Hé wat vervelend. Je zou verwachten met sterilisatie, dat je minder last hebt van hormonen. Tenminste daar ging ik met mijn leken brein van uit

Mijn zwangerschapsyoga juf. Ik vind de yoga al kut en het duurt me veeeeels te lang, 1,5 uur met sowieso 15 minuten uitloop en samen thee drinken na. Maar nu had ze vorige week gezegd dat ik me kon aansluiten bij de eerdere groep vanaf deze week. Krijg ik net de lijst met deelnemers van de vroege en late les vanavond sta ik bij laat. En nu zegt ze dat ik niet bij vroeg kan? Hallo, vorige week zei je iets anders. Zo’n zin om gewoon te zeggen ‘ik stop ermee, veel plezier met je vieze thee’ maar goed :sob:

4 likes

Why not? Als het je zo slecht bevalt. :laughing:

5 likes

Ja dat zei mijn vriend ook al. Maar ik heb het idee dat ik wel ‘iets’ moet doen qua voorbereiding oid. Ik probeer het nog één keer en is het weer niets dan ga ik op zoek naar iets anders.

1 like

Een vriendin van mij zet onredelijk vaak :kissing_heart: in haar appjes. Ik lees de tekst altijd gelijk heel passief agressief terwijl ze het niet zo bedoelt, maar mijn bloed gaat er altijd van koken

4 likes

Waarvoor zou je iets moeten doen dan?
Ik zou iig stoppen met die yoga als je de yoga al niet leuk vindt en de lerares ook niet.

1 like

Ik heb op YouTube zwangerschapsyoga dingen gedaan, kun je ook de eigen thee smaak kiezen :upside_down_face:

6 likes

Ik ben vandaag voor het eerst in 5 dagen weer naar buiten gegaan want ik ben ziek (geweest). Zegt er een boomer in de supermarkt: ‘wel een beetje lachen he!!’ Rot op man!?! Ik voel me al ellendig genoeg.

3 likes

Belgische inefficiëntie (sorry Belgen). Zit ik al 10 minuten in een rijdende trein, roepen ze om: Oja sorry Guys we stoppen niet in Breda succes ermee :+1:t3: Heb allemaal lekkere eettentjes aan me voorbij laten gaan omdat ik me aan het haasten was voor de trein dus ben echt hangry as fuck :angry:

Uhh ja ik voel gewoon je irritatie. Het komt heel anders over dan hoe zij het waarschijnlijk bedoelt.

Omg had een vet grote EN LEKKERE bestelling geplaatst op Thuisbezorgd, wil ik afrekenen, hebben ze die toko dichtgegooid :angry: zo irritant altijd. En had m’n zinnen er al opgezet dus nu moet ik maar naar buiten

Aan mezelf dat ik zo laat nog een Botox afspraak had. Ik ben zo moe en wil eigenlijk gewoon naar bed, maar ik mag 4 uur niet liggen.

11 likes

Dit zijn de betere problemen in het leven

21 likes

Ik ga helemaal zitten voor een, dacht ik, nieuwe trilogie, dekentje, pepernoten de hele deal
Heb ik die boeken blijkbaar in 2015 al gelezen en ik weet niet echt meer hoe het ging maar nog net genoeg om het irritant te vinden

4 likes

Als ze niet in Breda stoppen dan ligt het toch aan de Nederlanders? Een Belg kan daar niets aan doen.

5 likes

Deze was het!

1 like

Oh lol nee ik deed altijd maar random videos aanklikken

1 like

Er is een tv serie gemaakt van die boeken. Misschien vind je dat leuk om te kijken. Staat trouwens op Videoland haha.

1 like