Waar erger je je aan? #11

Ja zijn een paar van die HTM-chauffeurs die echt extreem petty zijn. Heb dit een aantal jaar geleden een tijdje bijna iedere dag om half 7 's ochtends meegemaakt bij een beginhalte.

Iedere keer als ik aan kwam (te vroeg) sloot hij de deuren en bleef dan nog 20 sec. zo staan en ik kon er niet meer in.

Toen ik het helemaal spuugzat was heb ik het voertuignummer genoteerd en een klacht ingediend bij de HTM.

Daarna heb ik hem niet meer op die tramlijn gezien en is het niet meer gebeurd. Kreeg een bericht terug dat ze hem er op aan hadden gesproken.

19 likes

Ben eindelijk ongesteld geworden, heb ik nu superveel last van mijn benen. Lijkt elke keer erger te worden. Zo kut. ( klaag klaag)

ik werk sinds kort bij een klein bedrijf wat gevestigd is in een oud woonhuis, eerst werkte ik bij een grote multinational

we hebben hier 1 wc voor iedereen vs dat we daar rijen wc’s hadden voor het hele pand en oooo wat een ergernis

dat ik nu een wc moet delen met mannen vind ik al vreselijk (bril omhoog/is dat een druppel plas of water uit de kraan???) maar hij is ook vaak bezet of nog duidelijk net gebruikt (warme bril)

ik mis niet veel aan mn oude werk maar dit wel

6 likes

He gadver een warme bril vind ik ook zoooo’n vies gevoel :face_vomiting:

2 likes

Ik lees dit in de stem van Maarten van Rossem. Ik zou het iedereen aanraden dat ook te doen

1 like

Het geneurie van mijn vader begint extreme vormen aan te nemen.

1 like

Ik wil mij omkleden om yoga te gaan doen, maar mijn vriend zit nog steeds te vergaderen in de kamer waar mijn kleding ligt.

1 like

Ugh had al de hele dag zin in dat vieslekkere snepschoep van het Kruidvat. Maar ze hadden alleen gore zoete drop. Dus ging naar Etos, maar daar hebben ze NIKS. En Trekpleister ook niet, wat is dit nou weer.

HAHAHA een tijdje geleden klaagde ik hier dat KPN zo zat te pushen voor glasvezel en dat ik met moeite de monteursafspraak had afgezegd.

Krijg ik vandaag weer een mail: goed nieuws, u krijgt een nieuwe verbinding! We sturen u kabeltje op, op datum X komt monteur enz.

Ik geef het op. Geef me maar glasvezel dan.

2 likes

Neuriet hij nog bepaalde liedjes of is het gewoon neuriegeluid?

1 like

Heel af en toe liedjes, maar meestal gewoon deuntjes op maximale volume. Als hij met iets bezig is kan het ook zo een half uur doorgaan.
Mijn moeder zegt dat dit iets is wat mannen vanaf een bepaalde leeftijd krijgen :joy:

1 like

Ik mis mijn oude badkamer zo. Heerlijk bad, super heet water, verwarming op standje 25.

3 likes

Mensen die zichzelf een ‘main character’ noemen :roll_eyes:

6 likes

Ze bedoelen waarschijnlijk irritante eindbaas.

4 likes

Ik zit in bad en ik moet poepen

11 likes

Test of ‘ie blijft drijven!

16 likes

Ik lees het vaak in contexten als “ik ga altijd overdressed naar school, ik ben echt een main character :sparkles:”, of omdat ze die dag iets raars hebben meegemaakt bijvoorbeeld. Ik vind het heel irritant en egocentrisch. Alsof iedereen op je let.

2 likes

Nope, je bent de quirky best friend van de main character

8 likes

Elke keer ik mijn buurman hoor praten (en dat is jammer genoeg heel vaak in dit gehorige krot) word ik overvallen door een overweldigend gevoel van walging.

En mijn de batterij van mijn koptelefoon is leeg :rage:

Aan dat er vandaag volgens mij geen chauffeur op pad is hier voor postnl :thinking: Pakketje zou eigenlijk gister bezorgd worden, maar gezien ik in de ochtend een afspraak had voor de zekerheid verzet naar vandaag. Baalde daar al van want zag gister de bezorger alsnog zo’n 10min voor ik de deur uit moest dus had het prima op gister kunnen laten staan. Maar nou staat ie sindsdien dus al op ‘in het sorteercentrum’ ipv dat het rond 8u 's ochtends naar ‘chauffeur is onderweg gaat’. Toch thuisgebleven vanochtend voor het geval dat gewoon een foutje in het systeem was, maar tot zover nog steeds niks dus ben bang dat ie ook niet meer komt vandaag. Irritant.

1 like