Precies, ik wilde het gewoon ruilen en hoefde sowieso geen geld terug, daarom was ik ook zo gefrustreerd. Heb zelfs gevraagd of ik de manager mocht spreken als een echte Karen, haha maar zij zei hetzelfde. Ik ben naar dezelfde Hema terug gegaan als waar ik het gekocht had.
Ja, of: āMijn baas postte op een forum: dat wijffie dat voor me werkt gaat altijd meteen aan het werk als ze aankomt terwijl haar kleding nog nat is van de regen. Ze stampt hier die hele ruimte nat en zit dan ook nog met haar tengels aan de apparatuur. Doet ze dat thuis ook?? En soms gaat ze ook nog naar de wcā
Nou ja echt belachelijk. Misschien is dat echte hema beleid, maar vind t echt slecht. En stom. Is ook gewoon geen goede reclame voor je winkel. Nou ja mocht je in de buurt wonen ik werk zaterdag
Klopt trouwens wel dat dit beleid 2 jaar terug ofzo inderdaad strenger is geworden maar wij zijn er heel snel weer vanaf gestapt. Tis gewoon niet netjes. Helemaal omdat je de bonnen in je app kan terugvinden als de klant de klantenpas heeft en anders in je systeem.
Ah lief maar dit is twee jaar geleden denk ik. Hopelijk zijn ze nu wat coulanter geworden maar ik ben nu ook extra netjes met bonnen van de Hema. Ja ik liet ze in de app zien maar dat mocht niet vanwege de wet van de privacy haha volgens hen, terwijl ik het zelf liet zien. Maar goed, niks meer aan te doen!
En @Tostibrood
Thanks! Was inderdaad alleen lage bandenspanning.
Heb 't geprobeerd, maar er stond een vrachtwagen naast me te draaien dus ik kon het biepje niet horen Heb alle banden opgepompt maar de melding bleef, dus toch maar naar de dichtstbijzijnde garage gereden.
Daar hebben ze het gratis voor me gedaan Alleen moeten allevier de banden vervangen worden haha life is good
Balen die financiƫle tegenvaller
Ik weet niet hoe modern je auto is, maar bij onze auto (vrij nieuwe auto) moet je de melding handmatig uitzetten in de computer van de auto want dat gaat niet automatisch. Misschien heb je daar voor een volgende keer wat aan.
In Alkmaar zit in de boterstraat een winkel met grote schoenmaten. Mooie schoenen hebben ze!
En dan is het janken als er bloed op de vloer komt.
Die van de lidl zeker? Ik heb ook eens die fout gemaakt
Ah heeft ze ook, mān vriend neemt altijd die mee ipv roze š„²
Nu je het zegt ja, de garagist moest het ook handmatig doen
Ik ben graag een onafhankelijke vrouw hoor maar soms zou ik toch willen dat ik mijn vader nog kon bellen voor dit soort dingen haha.
Dat dit bestaat
In Vlaanderen zijn hier 4 seizoenen van geweest en was het heel populair.
Dat maakt het niet beter.
Cupido Ofzo is ook Vlaams en ook in een slecht SBS programma veranderd.
Al hebben de Vlaamse versies wel betere presentatoren
Ik vond Dieter Coppens het echt zo lief, oprecht en goed doen met die mensen. Van Gordon weet ik dat niet echt @Vaiana Waaraan erger je je in dit programma?
Ik snap alleen wel dat het format wordt overgenomen als het in een ander land zo goed gescoord heeft. Alleen is de Belgische begeleider een heel empathische mens met zelf 2 of 3 kinderen en hij was echt een soort van vaderfiguur voor sommige van die jong volwassenen. Gordon lijkt me daar het type net voor, maar ik mag hopen dat er over nagedacht is en er ook goede andere begeleiders meegaan.
Ik vermoed omdat het āmensen bekijken die anders zijnā is en het geen realistisch beeld geeft van syndroom van Down. De mensen die aan het programma meedoen zijn bij de goede en het belicht vooral hun prachtig karakter, maar niet de moeilijkheden van iemand met Down.
Het lijkt bijna alsof Down een schattige en lieve afwijking is terwijl de realiteit vaak heel zwaar en moeilijk is.
Die kritieke was er in Vlaanderen ook, maar omdat het format zo geslaagd was (mede door Dieter die dat super deed) is dat niet zo aanbod geweest.
Onder andere. Ze casten echt niet iemand die buiten dat ideale beeld valt. Dat zal er denk ik ook mee te maken hebben dat ik bij dit soort programmaās me afvraag in hoeverre SBS6 echt naar de organisaties en begeleiding luisteren. Meer begeleiding kost geld en tijd.
En persoonlijk zou ik geen Gordon voor zoān programma gebruiken. Een paar weken geleden zat hij nog op tv mensen lelijk te noemen en probeerde hij alle aandacht op zichzelf te vestigen. Bij dit soort programma mag je toch wel iemand anders verwachten, maar oke, wat kan je van een SBS6 verwachten qua presentatieā¦
Gordon is hierover al volledig afgekraakt door Angela bij Beau vorige week. Insteek van Gordon bij dit programma is totaal anders dan het Vlaamse. Dat kan, is prima. Maar niet met dezelfde titel, dat schept toch wat verwachtingen waar njet aan voldaan wordt.
Dat ik al ruim anderhalve week niet kan wassen. En dat de monteur vandaag komt tussen half 9 en 13.00. Je bent geen postnl. Snap dat je geen precieze tijd kan geven maar je weet toch wel of ik 1e 2e of 5e ben van de ochtend. Die komt vast half 1 pas. Heb nog meer te doen.