Ja true alleen was er op station Antwerpen en op de site van nmbs niks over aangegeven en op de site van ns wel maar daar kwam ik pas achter toen de trein al reed dus mss ook mijn eigen inefficiƫntie
Hahahaha ja dank je
Wanneer wordt die blaasontsteking minderš”. Ik denk het elke keer maar hij gaat echt in golven gewoon. Verpest mijn nachtrust ook zo⦠maar hij is lang niet zo heftig om ab te krijgen. Irritant
Ik vind dat ook echt de verschrikkelijkste smiley!!!
De keukenleverancier heeft per ongeluk een kastje dat niet voor ons is bij ons thuis afgeleverd en dat staat nu mega in de weg. We hebben 6 keer zelf geprobeerd te bellen om het op te laten halen, ik ben er al twee keer over gebeld en zou echt vandaag weg zijn.
Net een mail āin week 48 komen we langsā. Zin om dat kastje per ongeluk kwijt te raken bij het grofvuil.
Vriendelijk vermelden dat je opslagkosten rekent Ć 50 euro per dag
Ik zou zeggen, we hebben de ruimte niet om binnen te bewaren, hij staat buiten.
Misschien dat ze dan sneller komen.
Dat mensen altijd iets spiritueels aan vlinders verbinden. Ik weet niet eens waarom het me irriteert. Maar waarom doen ze niet alsof spinnen een overleden geliefde zijn?? Of weet ik veel, vleermuizen of kakkerlakken.
Misschien ook omdat ik lichtelijk bang ben voor vlinders en als vlinder terugkomen wel het laatste is wat ik zou doen.
Ik zou inderdaad ook gewoon zeggen joh geen plek voor, we pleuren ām buiten neer. Niet jouw fout, niet jouw schuld. Week 48 š„²š„²š„²
Mijn vriend belde eerst 3 keer heel lief dat we het natuurlijk wel even zouden bewaren maar toen ze mij belden heb ik al gezegd dat ik een datum wilde binnen nu en een week en we na die week de kast zelf uit ons huis zouden verwijderen. Maakte weinig indruk. Kennelijk zit de rechtmatige eigenaar van de kast er ook bovenop want werd weeeeer gebeld. Geef me gewoon het nummer van die klant, dan regelen we het onderling wel en is iedereen veel sneller blij dan week 48.
Mocht natuurlijk niet, maar heb nu toestemming gegeven om mijn nummer aan de andere klant te geven. Lekker idioot dit, bedrijf maakt een fout en als we het niet onderling gaan oplossen heeft 1 iemand een gat in de keuken en de ander zooi in huis.
Ja love spinnen. Ik ga mijn geliefden haunten als spin, nu al zin in.
Zo mee eens. Ook nooit iemand die een geliefde herkent in een mot. Sowieso was die vlinder eerst een rups (nooit iemand gehoord die in de rups al herkende wat de vlinder later zou overbrengen) , toen een pop en dan heeft ie zān eindvorm bereikt en is zān missie een boodschap van het hiernamaals aan je over te dragen? Door simpelweg te bestaan?
Praat met hem erover of hij het prettig vindt dat jij aanvullingen geeft? Mijn vriend zijn Nederlands is ook niet altijd correct maar vroeg of ik hem kan/mag verbeteren (natuurlijk niet in bijzijn van anderen want dat vindt ik lullig). Misschien helpt het hem!
Sorry, dit is echt heel flauw maar ik vind het te grappig dat je dan āvindT ikā schrijft
Bear met je vriend zou passender zijn toch
Ik moet een doos van de wehkamp wegbrengen en die tape ik dan dicht met van dat doorschijnende dikke plakband, maar telkens zit er een lange haar van mij op dat plakband. Zo goor, en ik wil dat mensen die dit pakket retour moeten doen niet aandoen. Dus ik haal het er weer af en het blijft maar komen. Alsof ik een vacht heb die in de rui zit.
Ik erger mij aan iedere levend wezen vandaag.
Mensen stellen echt hele domme vragen, jeetje.
Mezelf⦠echtā¦
Mijn zoon zit sinds de zomervakantie in groep 1, en hiervoor ging hij naar de peuteropvang.
Nu kreeg je daar via een app steeds updates en fotoās, en ik ben totaal vergeten om die fotoās eens allemaal te downloaden. Ik kon door Corona al 1,5 jaar niet in zijn klasje komen, hij heeft geen schoolfoto gemaakt daar, dus ik vind die fotoās van de leidsters heel waardevol.
EN NU ZIJN AL DIE FOTOāS VERWIJDERD
Compleet logisch, hij zit daar al lang niet meer, maar ik kon ook steeds nog bij die van mijn oudere dochter.
En nu vind ik dat zo kut!! Alles weg! Ik kan wel huilen.
Gelijk maar even een mail gestuurd of dat nog terug te halen valtā¦
Mijn overbuurman is brandweerman en komt soms met de brandweerwagen de straat in. Zet hij zān sirene aan en mogen kinderen ofzo ff spelen, geen idee. Maar ik schrik me dus echt de teeeeringjantje. Superkut haha
Bakkerscafe? Ik was daar laatst ook weer, en vond het daar ook tegenvallen.