Waar erger je je aan? #11

Nu we uit elkaar zijn maar nog steeds samenwonen (nog één week!!!) merk ik pas wat een egoïstische zak mijn ex kan zijn. Na 8 jaar kan hij 's avonds nog steeds niet effe checken of ik de badkamer nodig heb voor hij er anderhalf uur in bad gaat marineren. Al zou ik er morgen om 6 uur uit moeten, hij geeft er geen ene moer om. Ik ga maar douchen na zijn dutje in het water.

4 likes

Ik vind emkfit altijd heel fijn, zijn dansworkouts maar niet dat je continue denkt ‘wtf ben ik aan het doen en waarom gaat alles zo snel’

2 likes

Ik had die witte vloekken bij de vloeibare Robijn voor zwarte was, ben toen overgestapt op poeder en nu vloeibare wasmiddel van Lidl en gelukkig geen last meer van vlekken!

3 likes

Haha sorry wat?? De leeftijd van de baby aangepast? Wat is dat nou voor een debiele oplossing? Hopelijk komen ze nog met een beter idee

9 likes

Ik kijk de alleskunner terug maar jezus wat zit er een verspilling in dit programma. Meer dan 90 mensen die eieren balanceren en er meerdere op de grond laten donderen, 1000 erwtjes moeren tellen die ook grotendeels op de grond belanden en een toren maken van plastic rietjes, waarbij dus ook 90+ mensen een dik pak rietjes krijgen om mee te knutselen :grimacing:

3 likes

We maken de baby een tiener van 17 die op de bank slaapt!!

10 likes

Aan de eigenaar van het pand die ineens besluit niet meer op mijn smsjes te reageren + de luie buren die het bij mij laten liggen. Ik ben al 5 maanden die man aan het smeken zowat als iemand onze bel kan repareren. Laatst is er iemand langs geweest die kwam binnen keek er naar en zei ik zie het en ging weer weg. Daarna nooit meer naar gehoord.

Ik heb sinds die tijd al 5 berichten gestuurd en de laatste 2 zijn gewoon niet eens gelezen + er zijn nu nog een aantal dingen die moeten worden gefixt. Ik vind dit echt zo aso, ondertussen betaal ik wel elke maand service kosten.

1 like

Ik woon op een super chille plek met een tramhalte voor de deur maar nu gaat m’n straat EEN JAAR op de schop vanwege renovatie :weary::weary::weary::weary: en de tramhalte is een jaar niet beschikbaar dus dan moet ik steeds naar een andere halte ugh

5 likes

Werd nooit gebeld door spamnummers maar sinds gisteren al 2x :face_with_symbols_over_mouth: gruwelijk irritant zeg

1 like

Kun je het nummer zien? Ik word ook al een week lang ofzo gebeld, volgens Google ook een callcenter of KPN oid. Gisteren zelfs nog om kwart over 9 s avonds, wtf.

1 like

Ik ook gisteren! Nog door een 06 nummer ook, dus ik had opgenomen voor ik kon bedenken dat het spam was

2 likes

Ja precies dit! Dus denk dan ook dat ik ze op moet nemen omdat het vast een bekende is. Not.

@Takkie ja maar is echt spam. Komt dan een Engels bandje en iets over m’n ‘identity’ en BSN. Ja daaag

4 likes

Bij mij vragen ze wel om press 1, wat ik uiteraard niet ga doen, dus denk (hoop) dat het opnemen zelf nog niet zo erg is. Nam vaak onbekende NLse nummers niet op, maar heb een nieuwe baan dus denk steeds misschien is het iemand van de organisatie. Al 2x niet dus ga het toch maar weer invoeren denk ik

2 likes

En die zijn niet eens altijd nep, want mijn nummer wordt daar nu blijkbaar voor gebruikt :cry: :cry:
Ik wordt al twee dagen platgebeld door mensen die zijn gespamd en zogenaamd een gemiste oproep van mij hebben. Er belde zelfs een mevrouw helemaal kwaad op en begon me uiteindelijk uit te schelden :cry: Neem nu niks meer op maar m’n voicemail wordt wel vaak ingesproken.
Ik ben hartstikke leuk en ben je bsn nergens tegengekomen :cry:

6 likes

Dat je voor overleg op woensdag van 9.30 - 11.30 kunt bellen. Woensdag is m’n vrije dag maar soit dan bel ik wel even want wil het even goed uitzoeken.

Bel ik om 9.40, is persoon in kwestie nog z’n computer aan het opstarten maar ik word direct teruggebeld. Inmiddels is het 10.20 en zit hij in overleg en heeft hij z’n telefoon uitgezet :+1:

1 like

Hahaha :shushing_face:

Ik heb gister de provider gebeld en zij hebben gezegd dat het met een paar dagen zou moeten ophouden. Er wordt voor zover zij kunnen zien ook niet op mijn kosten gebeld. Moet wel de telefoonrekening even in de gaten houden voor de zekerheid. Heb niet zo’n zin in het gedoe van nummer veranderen dus ga het uit proberen te zitten

Edit: KPN zei trouwens dat ze het niet voor mij kunnen oplossen omdat mijn nummer waarschijnlijk alleen te zien is, maar er niet daadwerkelijk wordt gebeld met mijn nummer. Iets blokkeren gaat dus niet

3 likes

Ik ook! @grace
Ook door internationale nummers dat ik ergens op een lijst sta van Amerika ?!? Dat ze opzoek zijn naar mij. Ja ik weet ben hartstikke leuk. Maar vind het ontiegelijk irritant. Zodra ik opneem en niemand zegt wat hang ik direct op. Gebeurt al paar weken op en af. Rekening blijft gewoon goed. Ik blokkeer steeds de nummers en merk dat het wel minder wordt.

Aargh nu kreeg ik net ook ineens zo’n telefoontje! En er stonden een aantal namen bij (voorletters plus achternaam, Nederlands) dus ik nam op en toen kreeg ik zo’n bandje. Wat bizar dat zoveel mensen dit ineens hebben

1 like

Ja dat met voornaam en achternaam had ik ook. Dan is het extra verleidelijk om op te nemen hè.

2 likes

Ja ik verwachtte ook nog een telefoontje namelijk dus dan al helemaal! Gelukkig belde diegene daarna echt dus kan ik vanaf nu alles weer gewoon negeren. Maar bloedirritant zeg.

2 likes