Waar erger je je aan? #11

Een artikel dat ik graag wilde kopen was uitverkocht. Na een aantal keer misgrijpen was het gelukt om het te kopen, bevestiging gekregen etc. Dat was maandag. Ik had vandaag nog geen verzendbevestiging gekregen en bedrag was ook nog niet afgeschreven door PayPal dus ik ging even checken of het wel goed was gegaan. Blijkt dat de winkel de aankoop heeft geannuleerd zonder mij daarvan op de hoogte te brengen per mail, alleen geld heeft teruggestort naar PayPal. Had ook geen mail hierover in spam ofzo 🄲 Artikel is ook nergens anders te koop helaas

Ik heb iets gekocht bij de hema. Alleen nu kwam ik thuis en zie ik nu dat die artikelen 1+1 gratis zijn. In de winkel was er sowieso nog maar 1 van die maat die ik nodig had dus kon er geen 2 kopen.

Heb nu online 2 stuks gekocht maar wil eigenlijk 1 van die twee ruilen met de bon van het artikel dat ik in de winkel heb gekocht want heb het vandaag nog nodig. Of hebben artikelen bij de hema een individuele code?

Klinkt beetje spannend en cryptisch maar het is gewoon een baby slaapzakje btw :joy:

@Whoopdidoo weet jij dit misschien?

1 like

Reageer erop dat die van jou is?

4 likes

Dat overal een leveringsprobleem met de Quaker havermout lijkt te zijn (ja echt een first world problem haha)

1 like

Wanneer je hebt besloten dat het echt beter is om iemand met rust te laten en je toch in een zwak moment weer een appje stuurt :clown_face: joke’s on me

3 likes

Ligt heel erg aan je individuele hema. Wij zouden dit verrekenen. Dus alles terugslaan en dan de 2 die je wil weer aanslaan met de actie. Moet je wel even de bon van wat je vandaag hebt gekocht meenemen en als je die nog hebt ook het kaartje.
Producten hebben inderdaad allemaal een code. Dus als die je hebt besteld niet hetzelfde is dan gaat t niet lukken met de bon. Als je t in de winkel laat bezorgen zou ik gewoon de bon van de ander meenemen en t dan vragen, als je t thuis laat bezorgen zou ik later met de factuur en de bon langsgaan.

Maar sommige hema’s doen echt heel lastig en moeilijk. En ook lullig dat ze niks hebben gezegd bij de kassa.

Vandaag zei mn collega t ook tegen een klant en die zei heel geergerd ja dr hing geen kaartje bij. Nee daar hebben we lekker tijd voor gehad als er gister bekend wordt gemaakt dat we opengaan, wees blij dat we het zeggen.

6 likes

…tuurlijk

3 likes

Dat ik niet over de tijdmanagement die bepaalde recepten van je vragen beschik. Ik kan mij maar focussen op 1 pan haha.

3 likes

KLM die praktisch onbereikbaar of onbehulpzaam is de laatste tijd​:sob: Zou maandag terugvliegen naar Denemarken na een transfer in Amsterdam, en KLM weigert het tweede deel te annuleren waardoor ik zelf een ticket terug naar Nederland moet kopen een dag later wil ik m’n familie sinds maanden weer eens zien :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::rage:

3 likes

That’s how they get you :yum:

2 likes

Bedankt! Ik hoop dat ze bij mijne ook een beetje moeite willen doen dan. Voor 5,- euro zou ik ook niet teruggaan maar die dingen kosten 27,50 dus dat scheelt wel wat :sweat_smile:

2 likes

Ik was in een mega whatsappgroep gegooid met de titel Ernst Kuipers dood.

Wat bezielt mensen.

1 like

:heart: deze optie op whatsapp.

2 likes

Ja precies. Gewoon alles mee en rustig uitleggen dat er niet nog een in de juiste maat was. Hoop dat ze met je meewerken.

Vind dat soms wel raar hoor, lees af en toe echt dingen op klacht.nl dat ik denk hoezo mag dat niet. Ik ben trouwens echt te makkelijkšŸ˜‚ kraamcadeautje zonder bon, ruil maar om voor wat anders. Meeste collegas vragen eerst leiding, maar die zeggen toch ja dus joe.

Oh de Hema. Kan er nog boos om worden haha. Ik had een maillot voor m’n dochter gekocht maar die bleek te klein. Was de bon kwijt maar ik kon wel in de Hema-app aantonen dat ik die maillot daar gekocht had en wilde hem graag ruilen voor een maat groter. Maar ze weigerden gewoon? Ik moest de bon hebben ook al zagen ze het in de app. Heb zelfs nog naar de algemene klantenservice gebeld voor hulp maar ook zij weigerden.

Ook geen afschrift van je rekening ofzo erbij?
Wat slecht! Wat is het nut van een digitale kassabon dan :face_with_monocle:

1 like

Ik, veel te vaak. En altijd spijt.

Dat thuiswerken nog altijd niet (sociaal) geaccepteerd wordt op mijn werk… OkĆ©, we kunnen niet alles vanuit thuis maar ik zou zeker 50% wel vanuit thuis kunnen doen.

Nee ook niet m’n ABN app! Was echt gefrustreerd.

1 like