Ik ben met een vriendin, die veeel spaargeld heeft en dat vaak benoemd op vakantie geweest en ik heb veel voorgeschoten en krijg daarom 110€ terug van haar. En nu wil ze het eind vd maand pas terugbetalen want dan krijgt ze weer salaris.
Nouja ik kan wel zonder het geld voor nu, maar vind het zo stom. Ik heb dat geld nu toch ook niet.
Je bent haar persoonlijke bank toch niet, ze moet niet zo aso doen.
Ik kan geen busje huren via snapcar omdat je daar 25 voor moet zijn. Weet iemand nog een andere optie? Ik ga over 2 weken al verhuizen en heb echt geen idee waar ik het anders vandaan moet toveren
Europcar of van die andere verhuur bedrijven? Misschien oproepje op zo’n Facebook groep?
Bo-rent, sixt, adrem
Ik had een busje gehuurd bij BoRent, moest wel leeftijdstoeslag betalen t/m 25 maar dat was 1 euro 50 haha
Bij Sixt krijg je zelfs studentenkorting als je tussen de 21 en 25 bent en ingeschreven staat als student. Dus ik zou daar kijken!
Erger me aan die grote harde brokken komkommer (met schil) in mijn SLA salade😡
Ik zit daar nu te kijken maar daar moet ik 1500 euro borg betalen maar dat heb ik niet… sixt zit hier niet
Wij huren wel eens iemand in via marktplaats. In Rotterdam wordt vet vaak aangeboden. Dan helpen ze ook mee met de meubels sjouwen enzo. Zou dan kiezen voor 1 persoon, voelt wat veiliger.
Oh wat goed! Ik heb idd brenger gevonden. Ga daar vanavond even alle afmetingen op invullen. Heb even snel gekeken en gegokt en het was 55 euro.
Oh wow das een hoop geld, volgens mij heb ik iets van 300 euro betaald aan borg toen
Ik heb nu voor 50 euro brenger geboekt. Opgelost
Dankjulliewel voor de hulp!’
Ik vind het ook wel prijzig, maar ik eet er meestal of 3 dagen van! Jammer dat je bestelling tegenviel. Ze hebben ook lekkere sapjes.
Doei ze haalt het maar van haar spaarrekening, kom op zeg (snap dat je dat mss niet zo makkelijk tegen haar zegt, maar ik vind dit echt asociaal)
& @Lemongrab jaaa helemaal met jullie eens hoor, maar ik heb echt geen zin om er wat van te zeggen 🥲. Ik heb met haar weleens meer geldgedoe gehad (veel groter dan dit) en me er gewoon bij neergelegd dat zij een verstoorde relatie met geld heeft en zich daarbij soms heel onvolwassen gedraagt.
M’n man zei ook van “ik dacht dat je wel geleerd had geen geld meer voor haar voor te schieten”. Maar nu hadden we het dus iig bijgehouden met een wbw.
Ik snap het helemaal. Zou het nu gewoon niet meer voorschieten, mag zij de volgende keer bank spelen
Sorry maar ik zou geen broodje vlees gekocht hebben. Het gaat er mij niet om dat ik voor andere wil bepalen wat ze eten maar het gaat erom dat ik mijn geld niet aan de vleesindustrie wil geven.
Maar ik zou sowieso niet een bestelling gaan opnemen en de dakloze gewoon geld geven en dan kunnen ze zelf kiezen wat ze ermee doen.
Bizar
Ik vind sowieso dat niemand in de positie is om voor een dakloze te bepalen wat hij of zij moet doen.
Geef dan niks.
Ik zou inderdaad eerder een fles alcohol kopen voor een dakloze als dat is wat ie het liefst wil dan vlees.
Ik wil niet bepalen wat een ander eet en drinkt, ik wil wel bepalen waar mijn geld aan bijdraagt.