Ah joh, even 1000 euro overmaken en dan stopt Interpol weer met z’n zoektocht naar je
Je hebt in Vlaanderen patat gezegd?
Ik ben zo dom
Heb twee jassen besteld; worden morgen bezorgd. Dacht ik slim te zijn door ze bij de hema aan te laten komen want heb ze echt morgen nodig. Vergeet ik even dat ik de hele dag weg ben en ze niet na 13:00 kan ophalen en ook niet voor 17:00
Heb je hem niet per ongeluk op negeren gezet?
Ik heb dit ook gehad en werd er echt gek van. Na een aantal weken hield het vanzelf op en heb ik het nooit meer meegemaakt gelukkig
Ik heb een dagopname in het ziekenhuis en niemand had me verteld dat ik plat moest blijven liggen. Dus ik slurp vrolijk wat koffie en water weg en toen ik moest plassen moest dat blijkbaar op de po. Wat een ellende.
Ik heb net een hele grote mok koffie op en nu moet ik poepen maar dat gaat niet want mijn huisgenoot is aan het videobellen in de ruimte naast de wc en ik heb poepschaamte. En ik moet over een half uur een presentatie geven dus ik hoop zo dat ze voor die tijd daar weggaat anders zit ik die hele presentatie met samengeknepen billen.
Thuiswerken
We moeten om 11:00 ergens zijn voor een pcr test en het is nu 10:57 en ik sta in de auto te wachten op mijn vriend en hij komt gewoon niet naar buiten. Love hem
Dat ik iets heb besteld bij scotch & soda en dat het een week later 50 euro goedkoper is, maar zij willen de factuur niet aanpassen dus ik heb het opnieuw moeten bestellen en hetzelfde weer terugsturen, wat een fucking waste
Zo irritant dat mijn werkgever heel vaak Liesbeth Rasker inhuurt voor interne communicatiedingen Doe het nietttt
Dat ik genegeerd wordt met een groepsopdracht. Lekker kinderachtig in plaats van gewoon zeggen dat er iets is. Nu wordt mijn zin om weer heen te gaan natuurlijk alleen nog maar groter.
Dat YouTube niet meer toont wanneer de video is geplaatst.
Ik ben uit totale verveling het mooiste meisje van de klas aan het kijken. Wat is dat toch een belachelijk problematisch programma, die verheerlijking
Zij is echt mijn BEC
Het smerigste is echt dat er mannen, die destijds volwassen waren, met terugwerkende kracht over tienermeisjes gaan zeggen dat ze er goed uit zagen en “goed gevormd” waren. Zelfs soms leraren, maar vaak genoeg oudere vrienden of schoolgenoten. Niet oke.
Haha ik heb dit ook al zo vaak over deze vrouw gezegd, verschrikkelijk
Ja echt walgelijk!
Maar ook al gewoon het idee dat een vrouw aan zo’n programma meewerkt omdat ze “zo bijzonder” is, wat een zelfverheerlijking ook. Begrijp dat niet hoor. Alsof het leven gaat over MOOI en SUCCESVOL zijn damn.
En ze werken ook altijd zo toe naar de eerste scène (?) waar “het mooiste meisje” dan weer nu in voorkomt, alsof we geen vrouw, maar een soort alien gaan verwachten: hoe zou ze eruit zien?!
Dat ik sushi heb besteld maar na 20 min alleen de gemiddelde levertijd te zien krijg en geen geüpdate levertijd. Ik wil eten en wil weten hoe laat
in een restaurant laatst
“hier is je bestekje!”