Waar erger je je aan? #11

Ik zie nu voor me hoe ik racistische stickers of hart voor vrijheid stickers in de stad weg zit te halen door iedere x m’n föhn uit m’n binnenzak te pakken :’).

8 likes

Als andere bewoners water gebruiken hoor ik echt zo zoemgeluid 🥲 dus dit is weer mijn grote vriend:

3 likes

Excel. Wat een afgrijselijk programma is dat zeg. Ik voer een getal in dat eindigt op 2 en excel verandert dat steeds in een 0. Echt rot op, ik typ toch een 2

Als iemand weet hoe ik dit in godsnaam fix, let me know!

4 likes

Is het achter de komma? Anders kan je de lengte achter komma aanpassen en rond ie het niet af

2 likes

De celeigenschappen aanpassen met je rechtermuisknop? Ik haat ook excel.

@Lichtknopje kijk wat jij nu zegt snap ik al niet :sweat_smile:

3 likes

Ik heb vanochtend mijn haar-vetheid echt compleet verkeerd ingeschat :sweat_smile:. Ik dacht dat mijn haar nog prima een dag mee kon, dus ik heb alleen mijn lichaam onder de douche gewassen. Nu zit ik aan mijn ontbijt en blijkt mijn haar toch ontzettend vettig :sob:. Ik moet echt minder lui zijn tijdens mijn ochtend douche

12 likes

Telefoonlijnen waarbij je om de 20 a 30 seconden weer hoort hoeveelste wachtende je bent. 1x is voldoende hoor. Geef maar gewoon een muziekje en dan wacht ik wel, met eventueel een aankondiging als je een plekje bent opgeschoven maar 3x per minuut horen dat je nog steeds de derde wachtende bent is niet echt motiverend

13 likes

@Lichtknopje snap het ook niet haha. Heb er maar een random spatie in gezet en dan werkt het wel :sweat_smile:

2 likes

Door zwangerschap (misselijk, diarree en naar) heb ik het huishouden wat laten versloffen. Nu was de keukenkraan stuk en belde de loodgieter of er iemand thuis was, dan was ie er over een kwartier. M’n huis was hier niet op voorbereid.

4 likes

Ik heb echt een enorme ergernis aan mijzelf :cry:.

We hebben van het weekend nieuw laminaat gelegd, ik heb echt maanden getwijfeld over de kleur en uiteindelijk een keuze gemaakt.
Maar nu ligt het en vind ik het toch niet zo mooi. Voel me er echt wel een beetje kut over, sowieso omdat ik dus maanden heb getwijfeld over die kleur. Zelfs hier nog een poll gemaakt omdat ik niet kon kiezen.

Dus dikke ergernis aan mijzelf dat ik altijd blijf twijfelen over alles en nu weer over mijn keuze twijfel terwijl het al ligt.

9 likes

Overal kleden neerleggen dan maar

1 like

Haha ja gelukkig ligt er wel een groot kleed in de huiskamer ja.

Ik durf het ook echt niet te zeggen tegen mijn vriend.
In de verpakking zag het er mooi uit maar nu het ligt vind ik het zo geel :cry: en dat vind ik dus echt niet mooi.

3 likes

Oooh balen! Ik zou dat ook hebben hoor, vreselijke twijfelaar en dan uiteindelijk spijt hebben. Ik ken het gevoel heel goed.

4 likes

Ja ik baal er echt van. Een vriendin zegt nee het s echt heel mooi je moet gewoon wennen.
Maar ik vibe er gewoon niet mee haha echt kut.

Heb er echt kutgevoel over maarja. En haat aan mijzelf dat als miss twijfelaar ondanks mijn getwijfel nog steeds niet blij ben.

2 likes

0, 2 maakt excel afronden 0 van
Maar als je lengte achter de komma verandert dan laat ie het staan.
Is het knopje in de balk bovenaan bij getal met pijltje en 0-len.

Samenvatting

3 likes

Ik heb dat ook gehad, dat voelt zo kut omdat het ook veel geld kost en je dan zo lang twijfelt en je niemand anders de schuld kan geven dan jezelf haha. Heb je het al ingericht?
Want ik vond toen de vloer er lag zonder meubels of kleden ofzo het nogal aanwezig/druk/de kleur niet perfect etc, en nu alles ingericht is blend het veel mooier in het geheel. Soms moet je er ook even aan wennen.
En anders is het helaas niet echt anders dan accepteren ben ik bang. :sweat_smile:

4 likes

Hele weekend druk gemaakt over werk, zitten stressen, allerlei andere carrière opties bedacht, ontslagbrief al bijna geschreven, was er helemaal klaar mee.
Sta ik vanochtend op en bedenk ik meteen een oplossing voor mijn probleem en nu ga ik op kantoor superlekker en heb ik de helft van mijn onmogelijke to do list al afgewerkt. Zo irritant, echt zonde van van mijn weekend was dit.

13 likes

Ja je hebt ook helemaal gelijk! Is denk ik ook gewoon wennen. Want er lag eerst grijs laminaat en nu heel licht natuurlijke houtkleur. En soms denk ik ja ‘‘ik vind het mooi’’ als de zon op een bepaalde manier er op schijnt en soms denk ik ‘‘ik vind het veel te warm’’.

En het is nu ook zo grauw buiten dus hopelijk als het mooie weer komt ik helemaal ben gewend en blij ben. Maar voor nu heb ik er mixed feelings over.

Misschien ook omdat ik ongesteld moet worden het allemaal veel erger lijkt.

7 likes

Er woont in de buurt een Ali b aanhanger ofzo. Rondje met de hond en al 4x graffiti met Ali en hartje en I love etc erbij.
Gadverdamme, zat er eerst nog niet.
Ben in staat ook een bus te halen en erover heen te kladderen, maar zal je zien dat ik betrapt word en boete krijg.

1 like

Staat er ook echt een B bij dan?

4 likes