Dit doet mij beseffen dat ik niet de rest van mijn leven bij dezelfde tandarts terecht kan. Echt jammer, want het is echt een gezellige man
Oh dit klinkt positief! Het is al wat minder geworden dus hoop dat het snel voorbij is
Maar je hoeft toch niet meteen nieuwe van kasjmier te kopen? Er is een heel gebied tussen ijsklompjes en kasjmier.
Pijnig jezelf toch niet en koop even de minst lelijke bij de Zeeman.
Aan de Videoland app op Chromecast die alleen per 2,5 minuut voor- en achteruit kan spoelen Had even gechat met de klantenservice en schijnbaar is dit gewoon hoe het is op de app op Chromecast. Ze zou een klacht doorzetten dat het onhandig is. Echt wie bedenkt dat dit gebruiksvriendelijk is en hoezo is dit nog niet veranderd? Ook niet alsof Chromecast/Google tv iets is wat weinig gebruikt wordt ofzo, heel raar.
Oh ja en volgens mij kon het tot een tijd (paar maanden ofzo) geleden wel, maar nu ineens niet meer.
Ik kan alleen per 10 seconden ofzo dat is ook kut
Jaaa je hebt gelijk hoor! Ik verwacht alleen steeds dat ik ze ga vinden
ik ben mān oogpotlood puntenslijper kwijt. echt zo omhandig en waar kan dat domme dingetje nou zijn!!
Zit helemaal klaar voor Dexter: popcorn naast me, kacheltje aangemaakt, ginger beer ingeschoken. Doet doe NPO app kut
Mān stiefvader die nooit normaal chips kan eten. Altijd moet ie 12 chipjes tegelijk zān mond in duwen en dan met heel veel geluid kauwen eet
normaal
please
Mijn oor zit dicht en het is vrijdagavond dus kan ook niet morgen even langs de huisarts om te laten uitspuiten
Neeeeeeeeee
Ik zit op de bank met een wijntje en wilde zo lekker naar bed gaan
Ik realiseer me net:
Mān bed is nog niet opgemaakt fml
Aah dit is echt verschrikkelijk, ik voel je pijn.
En wat is de enige oplossing? In ontkenningsfass op de bank blijven zitten en het moment van confrontatie uitstellen
Ik slaap dan gewoon wel eens onder het dekbed zonder sloop hoes of wat dan ook, ik heb echt de discipline niet als ik moe ben dat bed nog helemaal op te maken
Er is helaas geen oplossing. Het enige wat je kan troosten is het fijne gevoel om straks in vers gewassen lakens te slapen
Ik ben echt vet succesful adult: heb net mān bed helemaal opgemaakt. En idd @Mimosa de geur van fris beddengoed is het enige wat me kon overhalen
Ik kan dit echt niet, zal in mijn hoofd zitten, maar slaap dan altijd superslecht
Je hebt mij geĆÆnspireerd om mijn bed meteen deze ochtend op te maken⦠Ik had alles er vanaf gehaald en dacht daarna āik doe het vanavond welā tot dat ik jouw bericht las
Goed bezig! Niks zo hatelijk als dat net voor het slapen nog moeten doen
Mijn vriend is ziek maar moet van zichzelf per se nog een kast in elkaar zetten. Die is gisteren tijdens het monteren in elkaar gedonderd en nu krijgt hij m niet meer goed in elkaar.
En ik maar zeggen: doe rustig aan,laat t toch totdat je beter bent maar neeeee. En ik mag/kan m niet helpen want hoogzwanger
Edit: hij is nu weg en gaat het opnieuw kopenā¦ik kan hem niet stoppen. Arme jongen, hij is zo gefrustreerd