Was dit bij dezelfde hema als waar je m gekocht had? Ze kunnen dan namelijk altijd een bon terugzoeken. Wat erg. Misschien is t verschil dat wij franchise zijn en dus ons best doen de klant te houden. Maar ruilen kost je ook gewoon niks want je heb er soortgelijk product voor terug.
Maar dit zijn dus dingen die ik lees en denk whut?
Wat een gezeik
Ja heel en vooral altijd grappig dat mensen dan zeggen ja die werklui hebben geen fatsoen en zelf meest onfatsoenlijke ooit posten hier haha. Of nouja grappig eigenlijk dus heel erg
Tegen dr heilige huisie
Een van de banden van mijn auto staat plat en ik heb nog nooit een autoband opgepompt. En ik ben alleen met mijn baas op kantoor en die snapt mijn hints niet dus daar kan ik ook niet op hulp rekenen
Het is heel makkelijk om dat zelf te doen. Je kan ook naar de grote tankstations op de snelweg rijden want daar is altijd iemand die kan helpen.
En als je zelf moet doen.
Ga naar tankstation
Voorzie kleingeld
Kijk de gewenste bar na in de binnenkant van je portier of tankdop. Anders even googelen
Ventiel losdraaien
Geld in machine steken en instellen hoeveel je moet hebben.
Kabel aan ventiel doen en wachten tot de machine luid biept
Herhaal proces indien nodig of āseg, ik moet lucht in mijn banden doen, zou jij mij kunnen helpen na werk of zo?ā
Als je band echt plat is, denk ik dat ie geplakt moet worden en je er niet komt met alleen oppompen. Als je alleen melding lage bandenspanning hebt gekregen, helpt het waarschijnlijk wel. Ik heb het wel een paar keer eerder gedaan, is vrij simpel. In je tankdop of naast de bestuurdersstoel zit waarschijnlijk een sticker met welke druk er in je voor- en achterband moet. Die druk stel je in op het apparaat, je draait het ventieldopje van je ventiel af en zet die slang erop. Apparaat gaat piepen als de ingestelde bandenspanning is bereikt. Ik vind het wel handig om met 2 personen te gaan omdat je anders die slang tegen de lak van de auto krijgt (ivm krassen) maar kan ook prima alleen.
Precies, ik wilde het gewoon ruilen en hoefde sowieso geen geld terug, daarom was ik ook zo gefrustreerd. Heb zelfs gevraagd of ik de manager mocht spreken als een echte Karen, haha maar zij zei hetzelfde. Ik ben naar dezelfde Hema terug gegaan als waar ik het gekocht had.
Ja, of: āMijn baas postte op een forum: dat wijffie dat voor me werkt gaat altijd meteen aan het werk als ze aankomt terwijl haar kleding nog nat is van de regen. Ze stampt hier die hele ruimte nat en zit dan ook nog met haar tengels aan de apparatuur. Doet ze dat thuis ook?? En soms gaat ze ook nog naar de wcā
Nou ja echt belachelijk. Misschien is dat echte hema beleid, maar vind t echt slecht. En stom. Is ook gewoon geen goede reclame voor je winkel. Nou ja mocht je in de buurt wonen ik werk zaterdag
Klopt trouwens wel dat dit beleid 2 jaar terug ofzo inderdaad strenger is geworden maar wij zijn er heel snel weer vanaf gestapt. Tis gewoon niet netjes. Helemaal omdat je de bonnen in je app kan terugvinden als de klant de klantenpas heeft en anders in je systeem.
Ah lief maar dit is twee jaar geleden denk ik. Hopelijk zijn ze nu wat coulanter geworden maar ik ben nu ook extra netjes met bonnen van de Hema. Ja ik liet ze in de app zien maar dat mocht niet vanwege de wet van de privacy haha volgens hen, terwijl ik het zelf liet zien. Maar goed, niks meer aan te doen!
En @Tostibrood
Thanks! Was inderdaad alleen lage bandenspanning.
Heb 't geprobeerd, maar er stond een vrachtwagen naast me te draaien dus ik kon het biepje niet horen Heb alle banden opgepompt maar de melding bleef, dus toch maar naar de dichtstbijzijnde garage gereden.
Daar hebben ze het gratis voor me gedaan Alleen moeten allevier de banden vervangen worden haha life is good
Balen die financiƫle tegenvaller
Ik weet niet hoe modern je auto is, maar bij onze auto (vrij nieuwe auto) moet je de melding handmatig uitzetten in de computer van de auto want dat gaat niet automatisch. Misschien heb je daar voor een volgende keer wat aan.
In Alkmaar zit in de boterstraat een winkel met grote schoenmaten. Mooie schoenen hebben ze!
Mijn vriend had schoonmaakdoekjes meegebracht met de geur āoceanā. Nou, ze ruiken naar goedkope aftershave en ik krijg die geur al de hele dag niet van mijn handen. Huilon.
En dan is het janken als er bloed op de vloer komt.
Die van de lidl zeker? Ik heb ook eens die fout gemaakt
Ah heeft ze ook, mān vriend neemt altijd die mee ipv roze š„²
Nu je het zegt ja, de garagist moest het ook handmatig doen
Ik ben graag een onafhankelijke vrouw hoor maar soms zou ik toch willen dat ik mijn vader nog kon bellen voor dit soort dingen haha.
Dat dit bestaat