Waar erger je je aan? #11

Door alle studie en werkdrukte heb ik de afgelopen maanden enkel af en toe een film gekeken op netflix en series waar ik al aan was begonnen heb ik even gelaten voor wat het is. Maar nu is dat zo lang geleden dat netflix doodleuk zegt joe meid groetjes!!! En nu is mijn hele verder kijken lijst verdwenen :cry:

Kan ze wel los opzoeken en dan heeft netflix wel onthouden waar ik was, maarja wat was ik ook alweer aan het kijken en hoe heet het allemaal ook alweer

2 likes

Voor mijn gevoel kan ik echt nergens goede suede laarsjes vinden die geen hoge hak hebben :frowning:

2 likes

Misschien dat je bij je kijkgeschiedenis makkelijker terug kan vinden welke titels je hebt gekeken, dat scheelt in ieder geval iets!

6 likes

Ik heb suĆØde laarsjes van Clarks zonder hak. Wel vorig jaar gekocht, maar wie weet hebben ze daar nu ook iets voor jou!

2 likes

Dank je wel voor de tip, ga ik zeker even naar kijken! :slight_smile:

3 likes

Oh dankje, daar had ik nog niet aan gedacht!

3 likes

Mijn contract is niet verlengd en ik had dus gister mijn laatste dag. Gelukkig staat al het personeel achter mij maar die kunnen hierin vrij weinig betekenen… Ik wilde nog een gesprek met mijn baas en bazin over de afhandeling. (Vakantie uren uitbetaling / vakantiegeld uitbetaling) maar ook over dat ik recht heb op een transitievergoeding…

Nou conclusie… Afspraak is afgezegd.
Ik heb ze niet meer gezien.
Ik heb geen blijk van waardering vanuit beide kanten…
Geen doei, niks…

Ondanks dat ik zulke zaken liever niet telefonisch bespreek heb ik ze beide geappt met bedankt en die overige zaken. Maar ze negeren me.

4 likes

Wel werk maken van die transitievergoeding hoor! Asociaal zoiets zeg…

6 likes

Nou zeg :slightly_frowning_face: ik zou zeggen blij dat je er weg bent maar daar heb je niks aan. Inderdaad werk van maken, je hebt gewoon recht op die vergoeding!

4 likes

Absoluut! Ik sta in mijn recht dus dat ga ik zeker doen. Maar ontzettend jammer dat het zo moet gaan.

5 likes

Haha dit is wel echt het tegenovergestelde van de vele mannen hier die bij een verkoudheid al als een stervende op de bank liggen.

5 likes

Nu je 't zegtšŸ˜‚

2 likes

karaoke bij m’n onderbuurvrouw :weary:
alsof ze erbij aan het stampen zijn ook

Ik heb toen wel eens gewoon een slaapzak gepakt. Laatst baalde ik dat ik mijn kampeerspullen nog niet heb oververhuisd :laughing:

1 like

Huh afleiden waarvan?

1 like

Corona, 2G beleid, vaccineren etc etc denk ik. Zag zoiets ook al voorbij komen jašŸ™„

3 likes

Dat de regering een nieuwe wet gaat invoeren mbt corona. Ik zag het gister ook al bij iemand op IG voorbij komen, ook nog eens een moeder van 2 dochters.
Dat dit schandaal helemaal is bedacht door de overheid om te zorgen dat wij dan niet door hebben dat die wet komt. Echt compleet gestoord als je zo denkt.

Zie je het voor je in de tweede kamer:
Rutte: ok mensen we moeten even een goed plan bedenken zodat mensen ons niet door hebben. Weet je wat laten we dƩ bekendste Nederlander beschuldigen. Marco Borsato je bent de sjaak!
Wilders: ja alles leuk en aardig maar we moeten er ook een buitenlander in betrekken anders is het niet geloofwaardig. Ik vind rampeneren zo een schijt nummer kan Ali B er ook bij?
Hele tweede kamer begint te klappen en te juichen.
Random kamerlid: we moeten ook nog even john de mol pakken want dat vind ik ook een nare man. Heeft ie niet een zoon of zwager of iemand die dicht bij hem staat.

40 likes

En nog een Mystery geust ā€œregisseurā€ beschuldigden zodat het nog wat interessanter lijkt allemaal. Ongelofelijk dat complotdenkers zo diep mee getrokken zijn dat ze dit soort onzin ook daadwerkelijk gaan geloven.

5 likes

Oh ja idd haha die laten we anoniem voor het mysterie en dat mensen kunnen speculeren.

1 like

Ik zou liever hebben dat dit het is dan onder ogen zien hoe vertyft de wereld is

7 likes