In Vlaanderen zijn hier 4 seizoenen van geweest en was het heel populair.
Dat maakt het niet beter.
Cupido Ofzo is ook Vlaams en ook in een slecht SBS programma veranderd.
Al hebben de Vlaamse versies wel betere presentatoren
Ik vond Dieter Coppens het echt zo lief, oprecht en goed doen met die mensen. Van Gordon weet ik dat niet echt @Vaiana Waaraan erger je je in dit programma?
Ik snap alleen wel dat het format wordt overgenomen als het in een ander land zo goed gescoord heeft. Alleen is de Belgische begeleider een heel empathische mens met zelf 2 of 3 kinderen en hij was echt een soort van vaderfiguur voor sommige van die jong volwassenen. Gordon lijkt me daar het type net voor, maar ik mag hopen dat er over nagedacht is en er ook goede andere begeleiders meegaan.
Ik vermoed omdat het “mensen bekijken die anders zijn” is en het geen realistisch beeld geeft van syndroom van Down. De mensen die aan het programma meedoen zijn bij de goede en het belicht vooral hun prachtig karakter, maar niet de moeilijkheden van iemand met Down.
Het lijkt bijna alsof Down een schattige en lieve afwijking is terwijl de realiteit vaak heel zwaar en moeilijk is.
Die kritieke was er in Vlaanderen ook, maar omdat het format zo geslaagd was (mede door Dieter die dat super deed) is dat niet zo aanbod geweest.
Onder andere. Ze casten echt niet iemand die buiten dat ideale beeld valt. Dat zal er denk ik ook mee te maken hebben dat ik bij dit soort programma’s me afvraag in hoeverre SBS6 echt naar de organisaties en begeleiding luisteren. Meer begeleiding kost geld en tijd.
En persoonlijk zou ik geen Gordon voor zo’n programma gebruiken. Een paar weken geleden zat hij nog op tv mensen lelijk te noemen en probeerde hij alle aandacht op zichzelf te vestigen. Bij dit soort programma mag je toch wel iemand anders verwachten, maar oke, wat kan je van een SBS6 verwachten qua presentatie…
Gordon is hierover al volledig afgekraakt door Angela bij Beau vorige week. Insteek van Gordon bij dit programma is totaal anders dan het Vlaamse. Dat kan, is prima. Maar niet met dezelfde titel, dat schept toch wat verwachtingen waar njet aan voldaan wordt.
Dat ik al ruim anderhalve week niet kan wassen. En dat de monteur vandaag komt tussen half 9 en 13.00. Je bent geen postnl. Snap dat je geen precieze tijd kan geven maar je weet toch wel of ik 1e 2e of 5e ben van de ochtend. Die komt vast half 1 pas. Heb nog meer te doen.
Stuur ze een mail.
Jeetjemina mijn BEC is na een jaar opeens weer verschenen. Meteen neemt ze alle ruimte in beslag door alle aandacht op zichzelf te vestigen. Gaat ze uit het niets humblebraggen dat ze een zieke onbekende geholpen heeft.
Nu bemoeit ze zich met mijn werk (leave me alone) en met het werk van anderen. De hele sfeer is gelijk kut, want niemand wilt wat tegen haar zeggen
Heb al met allerlei tips van omaweetraad.nl geprobeerd om mijn wasmachine schoon te krijgen maar donkere was komt nog steeds met allemaal lelijke wittige vlekken uit de machine.
Ik vind nauwelijks goede tips daar, die tips spreken elkaar ook vaak tegen
Ik wil een nieuwe jas voor wintersport maar mn vriend vind het onzin echt stom.
Wie luistert er nou naar z’n vriend?
Ja ik want ik wil dat hij betaald
de nieuwe leaseauto was ook onzin maar ja
Ik was op kantoor maar het was zo saai dat ik helemaal inkakte. Doodmoe richting huis om daar thuis te werken, maar haalde eerst nog koffie bij de appie. Echt 1/5e van die beker gevuld. Het was een latte. Echt zin om die kutkoffie door die hele zaak te smijten. Fucking 2,10 voor 3 ml
Girl je moet ook geen koffie halen bij de appie
Nou dat was inderdaad eens maar nooit weer. Ik was de eerste seconden nog helemaal onder de indruk ‘oh wat fijn, echte bonen’ en 'nou ik ben trots, een keer geen starbucks’🥲
Elke keer weer spijt dat ik niet naar de Julia’s ben gegaan (maar wel elke terugkomen hè!! wie houd ik ook voor de gek)
Omg ik snap gewoon niet dat mn pa het verschil tussen een komkommer en courgette niet kan onthouden en zien. Vond net wéér een uitgeholde komkommer in de koelkast gevuld met mais