Waar erger je je aan? #11

En zeggen: ik ga stuk
En dan niet stuk gaan
Ik snap dat niet hoor

9 likes

image

3 likes

Ik heb 3 x in de week personal training en ik vind het echt de hel om zo gedwongen te worden en word ook altijd intern boos op die man als ie weer zegt ‘KOM OP JE KAN HET!!!’

13 likes

Laatst iemand horen zeggen: Ohhh ik gil! Terwijl diegene minimaal lachte.
Is denk ik alleen in digitale vorm te gebruiken :stuck_out_tongue:

2 likes

Of als mensen alleen ‘stuk’ in plaats van ‘ik ga stuk’ zeggen. Bloed irritant.

6 likes

Ik vind ‘ik ga stuk’ eigenlijk al multi cringe :grimacing: stuk idd nog tandje erger

4 likes

ook al sluit ik bijna elk whatsapp bericht af met lol
ha ha

1 like

Volwassen zijn.
Dat als er iets gebeurt je niet met je Lego in een hoekje kan wegkruipen terwijl anderen het oplossen, maar je zelf aan de slag moet. Ik wil gewoon in feutushouding liggen. Laat me en los het voor me op :cry:

20 likes

Oe dst weet ik niet meer. Ik deed het vaker omdat ik niet wist dat ze dat ook kunnen beboeten dmv de camera’s boven de snelweg, maar nu in ieder geval nooit meer.

4 likes

Mijn close collega’s hebben training via teams en ik niet en ze praten erover in de groepsapp maar ik kan de juice helemaal niet volgen

Verveel me ook en alle “leuke” afspraken deze week zijn afgezegd want iedereen is ziek

Helpt ze soms wel haha. Ik haal ook vaak rechts ik. Ik heb een hekel aan de cruise control rijders dus stipt 100 gaan rijden op het Middenbaan en niet naar rechts gaan terwijl het daar leeg is. Tot op heden nooit boete hiervoor gehad en rij al sinds m’n 18e. Wat ik heb begrepen dat juist diegene die dan 100 rijdt op het middenbaan terwijl hij makkelijk naar rechts kan de schuldige is omdat hij een gevaarlijke situatie veroorzaakt. Maar heb het nooit ergens geverifieerd.

2 likes

Beide mag niet en beide zijn strafbaar. Het zou kunnen zijn dat alleen de “onnodig links rijder” beboet wordt, omdat deze de gevaarlijke situatie creëert. Dit is echter geen vrijbrief om standaard maar rechts in te halen als iemand onnodig links rijdt. Je bent immers zelf ook nog strafbaar, ondanks de andere weggebruiker. Het rechts inhalen bij onnodig links rijden valt niet onder de wettelijke uitzonderingen.

4 likes

Thanks zal netjes naar links gaan en vandaar uit heel boos kijken.

2 likes

Ja en hoe hij anderhalf jaar echt door onze strot werd gedouwd door Radio 2. Kap gewoon, it’s not gonna happen

3 likes

Hij is nu radio-dj op 3FM, echt erg.

1 like

Nee. Ik boycot 3FM vanaf nu.

2 likes

Mijn autoradio reageert alleen als ie zin heeft op de knopjes en ik kan nu al een week het volume maar vooral de zender niet aanpassen. Nu staat hij dus constant op radio 2 en ik weet niet of ik steeds op de verkeerde momenten in de auto zit, maar ik krijg dus constant alleen maar gelul in plaats van muziek. Geef. Me. Gewoon. Muziek.

Ik erger me aan filmpjes op TikTok met een tekst die te ver onderin is getypt (of bovenin) waardoor ze door andere letters heen staan en je het daarom niet kunt lezen.

21 likes

Iemand in onze buurt ruimt de stront van zn dier niet op en dat maakt me woest. Als ik de deur uit loop moet ik continue naar beneden kijken, alsof ik door een mijnenveld loop. Ruim op achter je dier of schaf geen dier aan, meer smaken zijn er niet.

Ik ben volgens mij gezegend door de goden en kan na jarenlang lactoseintolerantie sinds een tijdje goed tegen zuivelproducten (of in elk geval kleine hoeveelheden, een cappuccino, een kinderreepje, etc), maar… Ik word plotseling een beetje misselijk van knoflook. Dat is NIET oké. Ik hoop heel erg dat het iets tijdelijks is of dat het eigenlijk aan iets anders ligt, want voor deze deal had ik niet getekend. :woozy_face:

1 like