Heb je toevallig een Aldi in de buurt? Je hebt daar van die wasmachine doekjes die je machine echt chill schoon maken
Uitgeholde courgette gevuld met mais word ik ook niet heel warm van trouwens
Je gebruikt niet toevallig waspoeder? Daar krijg ik altijd vlekken van in donkere was.
Hahaha ja nee er gaat ook nog straks rijst en vega gehakt in, dus is best wel lekker hoor!
Ohh dat klinkt al wel een stuk beter hahaha
Heb je al geprobeerd om machine leeg te laten draaien op 90 graden met een tablet voor vaatwasser?
Wow, thanks voor alle tips!
@California Heb ik! Is het dit?
@Hermione Nee juist altijd vloeibaar, maar ik twijfel nu juist of ik niet over moet stappen op poeder.
@praline Ik draai hem regelmatig leeg op 90 graden. Soms helemaal leeg, soms met natuurazijn, soms met soda, maar heeft allemaal nog niet mogen baten. Volgens mij heb ik nog nooit vaatwastabletten geprobeerd, wel over gelezen. Dus dat kan ik inderdaad ook nog eens proberen!
Bij mij helpt het om niet te veel wasmiddel te gebruiken (echt maar 25 ml of zo) en om een keer extra te spoelen. Helemaal zonder witte vegen is het nog niet op sommige kledingstukken, maar dit werkt tot nu toe het best!
Ik probeer een geschikt youtube kanaal te vinden voor beginners work-outs, maar óf ze gebruiken vet irritante muziek óf het zijn is een kanaal van iemand die er enorm plastic uitziet.
Nu we uit elkaar zijn maar nog steeds samenwonen (nog één week!!!) merk ik pas wat een egoïstische zak mijn ex kan zijn. Na 8 jaar kan hij 's avonds nog steeds niet effe checken of ik de badkamer nodig heb voor hij er anderhalf uur in bad gaat marineren. Al zou ik er morgen om 6 uur uit moeten, hij geeft er geen ene moer om. Ik ga maar douchen na zijn dutje in het water.
Ik vind emkfit altijd heel fijn, zijn dansworkouts maar niet dat je continue denkt ‘wtf ben ik aan het doen en waarom gaat alles zo snel’
Ik weet niet of je tips wil en misschien vind je haar al plastic maar ik vind zelf madfit heel chill!
Ik had die witte vloekken bij de vloeibare Robijn voor zwarte was, ben toen overgestapt op poeder en nu vloeibare wasmiddel van Lidl en gelukkig geen last meer van vlekken!
Haha sorry wat?? De leeftijd van de baby aangepast? Wat is dat nou voor een debiele oplossing? Hopelijk komen ze nog met een beter idee
Ik kijk de alleskunner terug maar jezus wat zit er een verspilling in dit programma. Meer dan 90 mensen die eieren balanceren en er meerdere op de grond laten donderen, 1000 erwtjes moeren tellen die ook grotendeels op de grond belanden en een toren maken van plastic rietjes, waarbij dus ook 90+ mensen een dik pak rietjes krijgen om mee te knutselen
We maken de baby een tiener van 17 die op de bank slaapt!!
Ik zit in de trein en iemand is viool aan het spelen en mn oren bloeden
What is happening to the world
Aan de eigenaar van het pand die ineens besluit niet meer op mijn smsjes te reageren + de luie buren die het bij mij laten liggen. Ik ben al 5 maanden die man aan het smeken zowat als iemand onze bel kan repareren. Laatst is er iemand langs geweest die kwam binnen keek er naar en zei ik zie het en ging weer weg. Daarna nooit meer naar gehoord.
Ik heb sinds die tijd al 5 berichten gestuurd en de laatste 2 zijn gewoon niet eens gelezen + er zijn nu nog een aantal dingen die moeten worden gefixt. Ik vind dit echt zo aso, ondertussen betaal ik wel elke maand service kosten.
Ik woon op een super chille plek met een tramhalte voor de deur maar nu gaat m’n straat EEN JAAR op de schop vanwege renovatie en de tramhalte is een jaar niet beschikbaar dus dan moet ik steeds naar een andere halte ugh
Werd nooit gebeld door spamnummers maar sinds gisteren al 2x gruwelijk irritant zeg