Waar erger je je aan? #11

Een ergernis van mij wat helemaal niet hoort. Maar ik ging met een vriend van mij naar een andere vriend in zn nieuwe fantastisch mooie , hele nieuwe (ja ouwe gebouwe zijn leuk maar niet om in te wonen,) appartement. Hij is de enige die nog rookt, hij doet dat dan zelf in zn eigen huis dus je kan er niks van zeggen. Heeft ie een gigantisch balkon waar je omheen kan lopen. Ik heb mn jas al buiten gelegd. Zoiets vind ik gewoon jammer. Zo’n heel dik nieuw appartement een beetje in rook zien opgaan. Echt doe het niet aaaaaaaahfhdhsjeishahah. Nee rook niet in je nieuwe appartement. Rook überhaupt niet maar vooral dat eerste.

18 likes

Een collega van mij haar naam eindigt op dezelfde letter als mijn naam. Toch kan ze na tig jaar mijn naam niet goed schrijven en dan specifiek de letter die hetzelfde is :crazy_face:. Dus als ik antwoord schrijf ik heel triest haar naam ook altijd verkeerd en eindig ik het bericht altijd met mijn naam (goed geschreven, uiteraard)

14 likes

Mijn gevoel.

4 likes

Same.

1 like

Tiktokhack! Even de fohn erop en dan trek je ze er zo af. Heb het zelf pas 1 keer geprobeerd maar toen werkte het iig wel haha

8 likes

Ik twijfelde gister om een broek te bestellen bij de Zalando met 55% korting en 20% extra. Vandaag was de korting er weer af en stond hij weer voor de normale prijs te koop.

3 likes

Naar mijn idee fluctueren de prijzen bij Zalando echt heel erg (soms dagelijks inderdaad) :sob:

5 likes

Sorry ik moest hier heel hard om lachen

2 likes

Ik ben mijn verzendbewijs van een retourzending kwijt :sob::sob: doei 110 euro

1 like

Ik zie nu voor me hoe ik racistische stickers of hart voor vrijheid stickers in de stad weg zit te halen door iedere x m’n föhn uit m’n binnenzak te pakken :’).

8 likes

Als andere bewoners water gebruiken hoor ik echt zo zoemgeluid 🥲 dus dit is weer mijn grote vriend:

3 likes

Excel. Wat een afgrijselijk programma is dat zeg. Ik voer een getal in dat eindigt op 2 en excel verandert dat steeds in een 0. Echt rot op, ik typ toch een 2

Als iemand weet hoe ik dit in godsnaam fix, let me know!

4 likes

Is het achter de komma? Anders kan je de lengte achter komma aanpassen en rond ie het niet af

2 likes

De celeigenschappen aanpassen met je rechtermuisknop? Ik haat ook excel.

@Lichtknopje kijk wat jij nu zegt snap ik al niet :sweat_smile:

3 likes

Ik heb vanochtend mijn haar-vetheid echt compleet verkeerd ingeschat :sweat_smile:. Ik dacht dat mijn haar nog prima een dag mee kon, dus ik heb alleen mijn lichaam onder de douche gewassen. Nu zit ik aan mijn ontbijt en blijkt mijn haar toch ontzettend vettig :sob:. Ik moet echt minder lui zijn tijdens mijn ochtend douche

12 likes

Telefoonlijnen waarbij je om de 20 a 30 seconden weer hoort hoeveelste wachtende je bent. 1x is voldoende hoor. Geef maar gewoon een muziekje en dan wacht ik wel, met eventueel een aankondiging als je een plekje bent opgeschoven maar 3x per minuut horen dat je nog steeds de derde wachtende bent is niet echt motiverend

13 likes

@Lichtknopje snap het ook niet haha. Heb er maar een random spatie in gezet en dan werkt het wel :sweat_smile:

2 likes

Door zwangerschap (misselijk, diarree en naar) heb ik het huishouden wat laten versloffen. Nu was de keukenkraan stuk en belde de loodgieter of er iemand thuis was, dan was ie er over een kwartier. M’n huis was hier niet op voorbereid.

4 likes

Ik heb echt een enorme ergernis aan mijzelf :cry:.

We hebben van het weekend nieuw laminaat gelegd, ik heb echt maanden getwijfeld over de kleur en uiteindelijk een keuze gemaakt.
Maar nu ligt het en vind ik het toch niet zo mooi. Voel me er echt wel een beetje kut over, sowieso omdat ik dus maanden heb getwijfeld over die kleur. Zelfs hier nog een poll gemaakt omdat ik niet kon kiezen.

Dus dikke ergernis aan mijzelf dat ik altijd blijf twijfelen over alles en nu weer over mijn keuze twijfel terwijl het al ligt.

9 likes

Overal kleden neerleggen dan maar

1 like