Haha ja gelukkig ligt er wel een groot kleed in de huiskamer ja.
Ik durf het ook echt niet te zeggen tegen mijn vriend.
In de verpakking zag het er mooi uit maar nu het ligt vind ik het zo geel en dat vind ik dus echt niet mooi.
Haha ja gelukkig ligt er wel een groot kleed in de huiskamer ja.
Ik durf het ook echt niet te zeggen tegen mijn vriend.
In de verpakking zag het er mooi uit maar nu het ligt vind ik het zo geel en dat vind ik dus echt niet mooi.
Oooh balen! Ik zou dat ook hebben hoor, vreselijke twijfelaar en dan uiteindelijk spijt hebben. Ik ken het gevoel heel goed.
Ja ik baal er echt van. Een vriendin zegt nee het s echt heel mooi je moet gewoon wennen.
Maar ik vibe er gewoon niet mee haha echt kut.
Heb er echt kutgevoel over maarja. En haat aan mijzelf dat als miss twijfelaar ondanks mijn getwijfel nog steeds niet blij ben.
0, 2 maakt excel afronden 0 van
Maar als je lengte achter de komma verandert dan laat ie het staan.
Is het knopje in de balk bovenaan bij getal met pijltje en 0-len.
Ik heb dat ook gehad, dat voelt zo kut omdat het ook veel geld kost en je dan zo lang twijfelt en je niemand anders de schuld kan geven dan jezelf haha. Heb je het al ingericht?
Want ik vond toen de vloer er lag zonder meubels of kleden ofzo het nogal aanwezig/druk/de kleur niet perfect etc, en nu alles ingericht is blend het veel mooier in het geheel. Soms moet je er ook even aan wennen.
En anders is het helaas niet echt anders dan accepteren ben ik bang.
Hele weekend druk gemaakt over werk, zitten stressen, allerlei andere carrière opties bedacht, ontslagbrief al bijna geschreven, was er helemaal klaar mee.
Sta ik vanochtend op en bedenk ik meteen een oplossing voor mijn probleem en nu ga ik op kantoor superlekker en heb ik de helft van mijn onmogelijke to do list al afgewerkt. Zo irritant, echt zonde van van mijn weekend was dit.
Ja je hebt ook helemaal gelijk! Is denk ik ook gewoon wennen. Want er lag eerst grijs laminaat en nu heel licht natuurlijke houtkleur. En soms denk ik ja ‘‘ik vind het mooi’’ als de zon op een bepaalde manier er op schijnt en soms denk ik ‘‘ik vind het veel te warm’’.
En het is nu ook zo grauw buiten dus hopelijk als het mooie weer komt ik helemaal ben gewend en blij ben. Maar voor nu heb ik er mixed feelings over.
Misschien ook omdat ik ongesteld moet worden het allemaal veel erger lijkt.
Er woont in de buurt een Ali b aanhanger ofzo. Rondje met de hond en al 4x graffiti met Ali en hartje en I love etc erbij.
Gadverdamme, zat er eerst nog niet.
Ben in staat ook een bus te halen en erover heen te kladderen, maar zal je zien dat ik betrapt word en boete krijg.
Staat er ook echt een B bij dan?
Ja! En ook sinds vrijdag.
Daarvoor stond er nog niks.
Aan de ongelofelijk onbeschofte medewerker van de klantenservice van de internetmaatschappij met de oranje Z. En juist dan sturen ze natuurlijk geen enquête achteraf.
Ik heb dus precies hetzelfde op het moment. Ik vind bijna alle laminaat sowieso lelijk, maar we hebben er om praktische redenen toch maar voor gekozen (why? ) Nu had ik laatst bedacht dat we het misschien met zo’n was/wax kunnen insmeren of misschien beitsen ofzo. Maar heb verder nog niet onderzocht of dit mogelijk is.
Wat ongelofelijk jammer dat het niet is uitgedraaid zoals je gehoopt had
Maar we zijn vandaag pas maandag dus ik geloof echt wel dat je er misschien nog aan moet wennen. Zeker als het om een grote verandering gaat…
Voor anderen die met ditzelfde probleem zitten qua keuzes maken of eeuwig twijfelen. Bij zo’n aankopen/verbouwingen altijd een groot staal aanvragen en meenemen naar huis. In een winkel is het licht vaak zo anders dan in het daglicht van je huis. Heeft mij echt al bepaalde foute keuzes helpen vermijden.
Ik voel en deel je pijn. Gedeelde smart is halve smart haha. Maar ik denk niet dat je kan waxen of beitsen met laminaat
Ja ik moet echrt wennen denk ik. Het begint nu al wat meer te groeien. Ligt ook net pas een dag natuurlijk!
En ik heb ook een staaltje mee naar huis genomen. Sterker nog hij heeft hier 2 weken op de grond gelegen zodat ik kon kijken of het wat was. Ik heb hem in elke kamer neergelegd. Maarja dat was wel in de zomer… En nu ligt hij pas en is het grauw en donker buiten en denk ik mmmhhhh ja…
Oh dan heb je inderdaad alles gedaan wat je kon doen om een goede keuze te maken.
Fijn dat het inmiddels toch al wat anders aanvoelt. Komt helemaal goed!
Haha ja alles went behalve een vent , en zo niet pech gehad haha.
Aan dat ik al 20 minuten aan het wachten ben op iemand die zelf VANDAAG een afspraak heeft gepland voor nu. Serieus zo’n kleine moeite om te laten weten dat je wat later bent.
Aan mijn ouders die altijd te laat zijn. Als ik met de bus naar hun ga moet ik overstappen; maar ik moet dan 15 minuten op de volgende bus wachten + nog 15 minuten in de bus terwijl met de auto is het 5 minuten.
Ik bel als ik uit Amsterdam weg ga met ik ben zo en zo laat op het busstation.
Mijn ouders vertrekken op zo en zo tijd of later en elke keer weer vragen ze ooh stond je er al lang.
Drie keer raden wie er nu weer op een van ze staat te wachten
Mensen die niet snappen hoe een kiss and go strook werkt. Ik moest net iemand afzetten en ik kon de auto nergens kwijt.