Waar erger je je aan? #11

Kun je het nummer zien? Ik word ook al een week lang ofzo gebeld, volgens Google ook een callcenter of KPN oid. Gisteren zelfs nog om kwart over 9 s avonds, wtf.

1 like

Ik ook gisteren! Nog door een 06 nummer ook, dus ik had opgenomen voor ik kon bedenken dat het spam was

2 likes

Ja precies dit! Dus denk dan ook dat ik ze op moet nemen omdat het vast een bekende is. Not.

@Takkie ja maar is echt spam. Komt dan een Engels bandje en iets over m’n ‘identity’ en BSN. Ja daaag

4 likes

Bij mij vragen ze wel om press 1, wat ik uiteraard niet ga doen, dus denk (hoop) dat het opnemen zelf nog niet zo erg is. Nam vaak onbekende NLse nummers niet op, maar heb een nieuwe baan dus denk steeds misschien is het iemand van de organisatie. Al 2x niet dus ga het toch maar weer invoeren denk ik

2 likes

En die zijn niet eens altijd nep, want mijn nummer wordt daar nu blijkbaar voor gebruikt :cry: :cry:
Ik wordt al twee dagen platgebeld door mensen die zijn gespamd en zogenaamd een gemiste oproep van mij hebben. Er belde zelfs een mevrouw helemaal kwaad op en begon me uiteindelijk uit te schelden :cry: Neem nu niks meer op maar m’n voicemail wordt wel vaak ingesproken.
Ik ben hartstikke leuk en ben je bsn nergens tegengekomen :cry:

6 likes

Dat je voor overleg op woensdag van 9.30 - 11.30 kunt bellen. Woensdag is m’n vrije dag maar soit dan bel ik wel even want wil het even goed uitzoeken.

Bel ik om 9.40, is persoon in kwestie nog z’n computer aan het opstarten maar ik word direct teruggebeld. Inmiddels is het 10.20 en zit hij in overleg en heeft hij z’n telefoon uitgezet :+1:

1 like

Hahaha :shushing_face:

Ik heb gister de provider gebeld en zij hebben gezegd dat het met een paar dagen zou moeten ophouden. Er wordt voor zover zij kunnen zien ook niet op mijn kosten gebeld. Moet wel de telefoonrekening even in de gaten houden voor de zekerheid. Heb niet zo’n zin in het gedoe van nummer veranderen dus ga het uit proberen te zitten

Edit: KPN zei trouwens dat ze het niet voor mij kunnen oplossen omdat mijn nummer waarschijnlijk alleen te zien is, maar er niet daadwerkelijk wordt gebeld met mijn nummer. Iets blokkeren gaat dus niet

3 likes

Ik ook! @grace
Ook door internationale nummers dat ik ergens op een lijst sta van Amerika ?!? Dat ze opzoek zijn naar mij. Ja ik weet ben hartstikke leuk. Maar vind het ontiegelijk irritant. Zodra ik opneem en niemand zegt wat hang ik direct op. Gebeurt al paar weken op en af. Rekening blijft gewoon goed. Ik blokkeer steeds de nummers en merk dat het wel minder wordt.

Aargh nu kreeg ik net ook ineens zo’n telefoontje! En er stonden een aantal namen bij (voorletters plus achternaam, Nederlands) dus ik nam op en toen kreeg ik zo’n bandje. Wat bizar dat zoveel mensen dit ineens hebben

1 like

Ja dat met voornaam en achternaam had ik ook. Dan is het extra verleidelijk om op te nemen hè.

2 likes

Ja ik verwachtte ook nog een telefoontje namelijk dus dan al helemaal! Gelukkig belde diegene daarna echt dus kan ik vanaf nu alles weer gewoon negeren. Maar bloedirritant zeg.

2 likes

Ah joh, even 1000 euro overmaken en dan stopt Interpol weer met z’n zoektocht naar je

2 likes

Je hebt in Vlaanderen patat gezegd?

6 likes

Ik ben zo dom :rage::rage:
Heb twee jassen besteld; worden morgen bezorgd. Dacht ik slim te zijn door ze bij de hema aan te laten komen want heb ze echt morgen nodig. Vergeet ik even dat ik de hele dag weg ben en ze niet na 13:00 kan ophalen :cry::cry::cry::cry: en ook niet voor 17:00

Heb je hem niet per ongeluk op negeren gezet?

2 likes

Ik heb dit ook gehad en werd er echt gek van. Na een aantal weken hield het vanzelf op en heb ik het nooit meer meegemaakt gelukkig :blush:

3 likes

Ik heb een dagopname in het ziekenhuis en niemand had me verteld dat ik plat moest blijven liggen. Dus ik slurp vrolijk wat koffie en water weg en toen ik moest plassen moest dat blijkbaar op de po. Wat een ellende.

Ik heb net een hele grote mok koffie op en nu moet ik poepen maar dat gaat niet want mijn huisgenoot is aan het videobellen in de ruimte naast de wc en ik heb poepschaamte. En ik moet over een half uur een presentatie geven dus ik hoop zo dat ze voor die tijd daar weggaat anders zit ik die hele presentatie met samengeknepen billen.

Thuiswerken :confounded:

We moeten om 11:00 ergens zijn voor een pcr test en het is nu 10:57 en ik sta in de auto te wachten op mijn vriend en hij komt gewoon niet naar buiten. Love hem

2 likes

Dat ik iets heb besteld bij scotch & soda en dat het een week later 50 euro goedkoper is, maar zij willen de factuur niet aanpassen dus ik heb het opnieuw moeten bestellen en hetzelfde weer terugsturen, wat een fucking waste :angry::angry:

4 likes