Waar erger je je aan? #11

ah ik zie het al:

“Vanaf 1 augustus 2021 heeft de Palazzo Group het Bakkerscafé overgenomen. De formule van het Bakkerscafé blijft ongewijzigd, met een vleugje Palazzo!”, laat het bedrijf weten op Facebook.

Vond de menukaart al zo matig. Die cheesecake was echt fantastisch inderdaad. Zonde!

1 like

Dat de rubberen ringen in m’n drinkflessen vies worden. Nu moet ik weer dat bedrijf mailen of ik nieuwe mag en dat was de vorige keer een heel gedoe.

1 like

Verkade doet ook ff een tony’tje
Had deze gekocht, is het puur verdommeeeee

En die roze is dus melk :fu:

6 likes

Ik erger mij aan een vriendin van me en voel me er schuldig over dat ik mij eraan erger. Ze zit niet lekker in haar vel en ik bel veel met haar. Vaak gaat het dus over haar en dat spreken we serieus, maar af en toe maakt ze grapjes over mij wat mij nu een beetje gaat irriteren. Dan zegt ze middenin een serieus verhaal dat ik klink alsof ik verkouden ben en nooit te verstaan ben. Ook zegt ze af en toe dat ik een saaie stem heb of ik wat opgewekter wil doen. Allemaal onschuldig maar het is zo hinderlijk dat je in een meelevende vibe zit en als er dan grapjes worden gemaakt het gaat over hoe saai/introvert ik eigenlijk ben. Ik heb er ooit subtiel iets van proberen te zeggen en dan is het weer op een grappig toontje: niet zo serieus, wees eens wat losser. Ik heb nu helemaal geen zin om met haar te praten maar vind wel dat het moet aangezien ze een vriendin is en niet lekker in haar vel zit.

Schriftelijk ben ik inderdaad de slechtste om advies aan te vragen of te krijgen :sob:.

Maar met betrekking tot zinsopbouw of dat voor een woord de, het of een gezet moet worden weet ik wel haha!

1 like

Ik wilde iets opsturen en ik heb het per ongeluk in het verkeerde postcodevak met mn stomme kop gegooid. Komt het dan wel aan? Of weet iemand hoe dat gaat? Echt hoe moeilijk kan het zijn. Toen ik het erin had gegooid dacht ik neeeee

Dat de kledingtrends van oversized naar 90’s ieniemienie is gegaan. Is kleding met een goede pasvorm nou teveel gevraagd :sob:

1 like

Ja hoor, duurt misschien alleen net een dagje langer ivm sorterenen naar juiste distributiecentrum sturen

1 like

Dat zijn toch geen grapjes? En ook al zit iemand niet lekker in zijn vel, dan nog mag diegene zich gewoon gedragen hoor. Het is geen vrijbrief om onbeleefd te zijn. Zeker als jij zo lief bent om naar haar verhalen te luisteren steeds. Ik zou er zeker wat van zeggen!

19 likes

Ik was hier altijd doodsbang voor als kind haha, altijd honderd keer checken, maar komt gewoon aan gelukkig.

1 like

Heb vorige weken een aantal boeken gereserveerd bij de bibliotheek en er is nog niet eentje klaargezet terwijl ik in het zonnetje op m’n balkon wil lezen :rage: (ja luxeprobleem)

1 like

Ik vergeet soms dat je bij sommige webshops zelf de retourkosten moet betalen :confounded: vind dat zo NIET klantvriendelijk. Gelijk spijt dat ik daar heb besteld, want 't past niet helaas

7 likes

Als je de gehele bestelling retour stuurt moeten zij volgens mij de kosten op zich nemen.

Hoe bedoel je? Staat gewoon in hun voorwaarden op de website

Maar die had ik niet gelezen haha :thumbsdown:

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/internetaankopen-terugsturen

Hier staat het uitgelegd wat ik bedoel!

Maar dat gaat over de bezorgkosten, niet de retourkosten:

“ De (retour)kosten voor het terugsturen betaal je wel zelf, tenzij de verkoper dit gratis aanbiedt.”

3 likes

Ooh oeps! Ik keek idd niet goed.

Oh nee helaas, maar dit ga ik onthouden!

De reclame van zalando pre-owned.

2 likes

Ugh ja. Ik app een vriendin laatst hoe het gaat met verhuizen, praten we daar ff over en weer over. Zegt ze: “en hoe is het met jou?” Dus ik doe mijn verhaal, heeft ze nooit meer op gereageerd. Lekker oprechte interesse dan.