Waar erger je je aan? #11

Ahh dit is echt heel vervelend! Sorry misschien zit je hier niet op te wachten en wil je het gewoon ff kwijt maar kun je niet nog eens contact opnemen met je HA of de assistent? Bij mij is het zo als ze niks zien of het is twijfelachtig dat ze soms aangezien de klachtrn ab voorschrijven

Ah ja lief maar ik wil eigenlijk ook niet onnodig ab gebruiken haha. Ga maar gewoon even goed mijn spiegel pcm opbouwen en duimen dat het maandag weg is want dan ga ik een dagje weg met mijn vriend :sweat_smile:

Ik vind dit niet onschuldig, maar gewoon vals. Als mensen dit bij mij zouden doen hoef ik ze niet als vrienden hoor, ook niet als ze in de put zitten. Laat dr lekker ergens anders haar chagrijn afreageren

7 likes

Sowieso de term ‘pre-owned fashion’ :nauseated_face: we hebben de term vintage toch al voor hippe tweedehands kleding, wat voegt dit echt toe.

1 like

Nou ik kan me voorstellen dat je je hieraan ergert. Misschien doe ik er te dramatisch over maar het klinkt echt een beetje gaslighterig dat ze dan ook gaat zeggen dat je niet zo serieus moet doen en losser moet zijn als je je grens aangeeft (door te zeggen dat je dit geen fijn gedrag vindt van haar). En ze leidt daarmee dus direct de aandacht van haar rare gedrag af door de bal terug te kaatsen, ik zou hier heel snel klaar mee zijn. Hoe lief is het van jou om zo veel tijd en energie te steken in bellen met haar en haar steunen omdat ze het moeilijk heeft, en dit is wat je terugkrijgt?
Je staat prima in je recht om dit bij haar aan te geven hoor. Volgende keer misschien precies benoemen wat zij doet en wat voor gevoel dat jou geeft, en daar ook gewoon mee doorgaan als ze weer zo raar reageert (‘nu draai je het om en begin je over mij, maar ik wil het hebben over wat jij doet en dat ik dat niet fijn vind’). En als ze je te serieus en niet los genoeg vindt zoekt ze toch een andere vriendin die zoveel tijd en energie in haar wil steken? Je verdient beter!

12 likes

Ik heb zo’n vriendin gehad en wat bij mij hielp was dan afstand nemen. Na een tijdje ging ze dan weer normaler doen (tot ze weer die kutopmerkingen maakte)

1 like

Dat ik al een week verkouden ben :pleading_face: en dat ik dan steeds in de avond zoveel moet hoesten, alsof het gewoon eindeloos door gaat :sob:

Mark Wahlberg. Hij probeert zich in elke film als een stoere held te presenteren met zn chagrijnige zogenaamde geile blik ofzo maar hij komt gewoon altijd over als een kleine etterbak in de brugklas. Volgens mij is hij daardoor een beetje geswitcht naar comedy. Ik denk ook dat ik in real life direct ruzie met zou krijgen. Bij heeft Tom Cruise vibes die wil ook altijd de held uithangen maar is eigenlijk compleet het tegenovergestelde.

11 likes

:clap:

Beste advies ever!!

1 like

Gesponsord door de maaltijdboxen van Hello Fresh

5 likes

Huis is best gehorig. Mijn pa komt thuis, ik lig te slapen. Hij gaat hard bellen met een vriend, lichten aandoen, dingen laten vallen. Hij wist dat ik sliep. Zo irritant dit, is t echt nodig om om half 12 te gaan bellen en lachen?

40 min later en belt nog steeds pff

Dat blauwe plekken bij mij altijd zo lang blijven zitten. Twee weken geleden ‘aangevallen’ geweest door een bok en mijn benen zien nog steeds bont en blauw :roll_eyes:

Ging naar de Lidl voor Yankee Candles
 Waren ze niet meer leverbaar. Nou, dan weet je dat ze nooit geleverd zijn. Leuk lokkertje

Eeuwige opruim cyclus thuis. Altijd wel troep. Of net netjes en na een uur weer rommelig. En ik heb niet eens hoge standaard.

4 likes

Is geen lokactie geweest. Engeland had het wel, het is door de fabrikant terug getrokken. Staat denk al de hele week in de online folder.

6 likes

:expressionless::sob:

2 likes

Ik was op zoek naar accommodatie voor een weekend weg met m’n vriend en had echt het perfecte appartementje gevonden, maar hij wilde steeds niet ff checken of het akkoord was :unamused: Maar ik mocht ook niet boeken zonder dat hij had gekeken
 Nou keek ie gisteren en was prima, nou je raadt het al, weg voor die data :rage:

De börek van de Lidl. Werd helemaal enthousiast toen ik het zag want ik at dat vroeger toen ik in de Markthal werkte vaak en had het al lang niet op. Maar er zit echt geen lekkere kaas in :sob:

1 like

Mijn bloed kookt gewoon, en ik weet dat het overdreven is maar een vriend belt altijd in de meest lawaaierige ruimtes, of waar vaak mega veel verkeer is. Of hij gaat dan gewoon gesprekken voeren met anderen terwijl HIJ zelf belt. Hoe moeilijk is het zeg om ff een rustig plekje op te zoeken. Nu was het weer zo, ja hij ging dan speciaal naar de wc bij de gym want daar was geen geluid. Zelfs daar hoorde ik van alles rot op. Ik kan er niet meer tegen heb gewoon bam opgehangen. Omg en ik heb het al zooo zooovaak gezegd bel niet als je in weer 1 of andere mega luidruchtige omgeving bent. Hoevaak ik wel niet moet zeggen dat ik hem niet versta. Om te janken. Hij moet echt op een belcursus.

3 likes