Waar erger je je aan? #11

Hij is idd niet zo lekker als die van ah :sob:

1 like

Oh ja ik snap je! Mijn ex waar ik goed contact mee hebt belt vaak hands free met zijn iPhone. Maar het is op de een of andere manier gewoon niét te verstaan. En ik zeg steeds dat hij me normaal moet bellen maar hij weigert.

Aaaargh ja, als je met iemand belt en diegene zegt keer op keer, sorry ik versta je niet dan moet er toch een belletje gaan rinkelen? Gisteren belde hij ook, toen ging hij eten ophalen en vervolgens een gesprek voeren met die gast dat hij van sportschool was overgestapt dit en dat. Ik zat echt zo :expressionless: terwijl ik mijn serie stop had gezet. En dan krijg ik weer oja haha sorry! Als appje. vanavond hebben we afgesproken en soms zijn dingen gewoon veel beter kort te sluiten snel aan de telefoon maar met deze clown dus niet. :upside_down_face: volgende keer moet je misschien gewoon ophangen bij je ex totdat hij je normaal belt lol.

Aan de lui voor me in de trein. Ik dacht dat ik overprikkeld raakte omdat ik zo lang niet ver met de trein geweest was maar ze zijn gewoon irritant. Van die vijftigers die keihard zitten te praten over hun leven, waarvan eentje met het mondkapje onder de neus. Het was een goede keuze om mijn koptelefoon mee te nemen :sunglasses:

2 likes

Aan de nieuwe buren die aan het boren zijn. Het zijn vast hele leuke mensen, maar ik heb een emotional breakdown en wil gewoon even rust :weary:

Godverdmm waarom zit er room in mijn chocoladebroodje :weary:

Oh ja ik zou ook ophangen inderdaad als jij terwijl hij jou belt met een ander gaat praten, zo irritant!

Ik hang ook heel vaak op bij m’n ex maar het kwartje valt nog niet :sob:

1 like

De rookgeur van de beneden buurvrouw die telkens bij mij naar binnenglipt bleeeh! Zelf al een jaar gestopt, gelukkig!

Smerig is dat he.

2 likes

Ik zou gewoon ophangen hoor. “Ik versta je niet, probeer het later nog een keer, doei!”

1 like

Staat ook in mn post dat ik dat heb gedaan. Maar bij hem werkt dingen face to face zeggen sowieso wat beter dus ik schreeuw het vanavond wel recht in zn gezicht. Kein probleim.

2 likes

Ik selecteer op indeed dat ik alleen fulltime vacatures wil zien

Klik dingen aan en het is allemaal 10 uur per week :roll_eyes:

1 like

Ik heb echt zo’n hoofdpijn dat ik mijn oog eruit wil lepelen. Zou dat helpen?!?!

1 like

Mensen met een jaren 30 huis die continue moeten vermelden dat ze een jaren 30 huis hebben. Het lijkt soms wel een persoonlijke eigenschap.

24 likes

Haha ja!!! Konstant foto’s op Instagram met alleen een stukje tv-meubel en daarbij #jaren30woning #huisjaren30 #kamerensuit

1 like

Ben wel heel benieuwd naar je werk! Heb je een linkje?

Mijn laptop is stuk aan het gaan, de onderste helft zit al los maar is nog mee te werken maar nu trekt die zichzelf leeg ookal had ik 'm wel opgeladen, dus hij is niet echt meer zonder oplader te gebruiken. Ook is mijn koptelefoon vorige week stuk gegaan doordat ik er in de regen mee fietste (hier hoop ik nog garantie op te krijgen), en mijn ereaders accu gaat na 5 jaar ook echt flink achteruit.
Als ik dit allemaal daadwerkelijk vervang ben ik ruim 1200 euro kwijt bij elkaar :sob: , wil ik uiteraard niet betalen maar ik gebruik al die gare toestellen dagelijks dus ze moeten eigenlijk wel goed werken.

1 like

Ik voel dit echt helemaal.

1 like

Ik hoop dat je het red tot black friday. En dat het ook echt scheelt.

2 likes

Mijn vriend is op een verjaardag en ik slaap nooit goed tot hij dan weer thuis is. Mijn probleem maar wel iritant.

1 like