Puberjongens die voor het eerst naar de sportschool gaan. Nee, je kunt niet gelijk 45 kilo tillen
Tof toch juist dat het zoveel aandacht krijgt? Leuk dat (de bekendheid van) series en films steeds diverser worden en daar draagt dit ook weer aan bij.
Ik heb een boete gekregen omdat ik zogezegd voor een garagepoort geparkeerd sta, maar ik vind niet dat ik ervoor sta. Ik heb de wetgeving opgezocht en je moet geen afstand naast de poort laten. Ook de straat/plaats waar ik stond was reglementair, het ging puur over zogezegd een paar cm voor de poort te staan.
De agent was heel arrogant, hij genoot er duidelijk van om een jonge vrouw even op haar plaats te zetten. Het was bijna seksistisch. Ik ben er echt even niet goed van
Hier heb je eigenlijk die perseelopmeter van rijdende Rechter Frans voor nodig, het is wel echt op de centimeter.
Ik ken dit niet (als Belg) maar klinkt wel als iets dat hier van toepassing is.
Het flauwe is ook dat ik net aanstalten maakte om weg te rijden en hij net aan kwam en me nog snel opschreef, dus ik heb ook geen hinder veroorzaakt of zo.
Wat kut, kan je niet de boete aanvechten en deze foto erbij sturen?
Ja zal ik doen. Het voelt gewoon zo zuur. Ook de denigrerende toon van de agent maakt me helemaal boos en opgefoktā¦
Ja echt doen hoor! Wat een onzin, je staat er heelmaal niet voor. Echt een eikel die agent.
Nouja kan me voorstellen dat als dat je garage is, het behoorlijk kut is om je auto eruit te krijgen.
Ik vraag me vooral af hoe het met de draaicirkel zit, of het je lukt de weg op te draaien als je eenmaal uit de garage bent of dat je dan de bumper van de geparkeerde auto meeneemt
Staat er aan de andere kant van de garage misschien ook een doorgetrokken gele streep?
Nee die staat er niet. De agent zei zelf dat het een legitieme parkeerplaats was maar dat het over die ene cm ging⦠Draaicirkel e.d. geen probleemā¦
Aan onze kat die ipv naar buiten of op de kattenbak ging, recht voor mij in de wasbak ging piesen⦠hoe goor
Misschien blaasontsteking?
Oh! Daar heb ik geen moment aan gedacht! Dat zou wel mega sneu zijn⦠ik ga er op letten, dank je!
Vind dat nog knap in de wasbak! Ah katje.
Even nagezocht en gelukkig wijst er verder niks op blaasontsteking!
Dat ik een afspraak heb gemaakt voor botox injecties in mijn oksels (denk al de 10e keer), en dat ze wƩƩr vergeten zijn om verdovingscreme recept te faxen naar mijn apotheek en dat ik iedere fucking keer er weer achteraan moet bellen om het te regelen. Krijg ik een snauw van de telefoniste āJa maar niemand gebruikt dat ook dus het is geen normale aanvraagā. Is niet eens waar maar dan nog, doe gewoon wat je moet doen
Nou ja zeg, wat een kutreactie ook!
Huh wat een rare reactie. En het is niet eens waar, wij krijgen echt regelmatig recepten in de apotheek voor die creme voor volwassenen