Waar erger je je aan? #11

@Geranium Nou precies, ik doe dit al 5 jaar en heb het 1x geprobeerd zonder verdovingscreme en dat doe ik never nooit meer want dat was echt janken en kronkelen op de behandelbank. Ik denk dat ze het ook zei om mij gewoon even weg te zetten als aansteller of iets dergelijks. Ik vind het wel rude, zo’n behandeling kost €700 dus ze mogen wel wat vriendelijker zijn :unamused:

4 likes

Het klinkt ook alsof ze jou de schuld probeert te geven van iets wat zij vergeten is, lekker professioneel - zeker omdat ze je dan ook nog het gevoel geeft een aansteller te zijn. Bah.

2 likes

Mijn neus zit dicht door allergieën en nu kan ik niet meer gnuivend door mn neus lachen en moet ik ongemakkelijk hardop lachen steeds :sob:

Ik ben zo kwaad, mijn ex van 5 Jr die zonodig met iemand anders moest neuken bericht nu ineens al mijn vriendinnen?? Rot op man? Wie denkt hij wel niet wie hij is?

1 like

Aan een vriendin die het zo druk heeft dat het waarschijnlijk een halfjaar duurt voordat zij weer tijd heeft om af te spreken. Ik heb er wel begrip voor dat het druk is, maar ik vind het eigenlijk wel behoorlijk storend dat ook appen of af en toe bellen ook nogal wat moeite kost.

1 like

Organisaties, in dit geval mijn gemeente, die op een dag als vandaag (coming out day) goede sier willen maken met het uithangen van de regenboog vlag en dit breed uit te meten zonder ook maar enige constructieve bijdrage te leveren aan het welzijn van de LHBTI+ gemeenschap

19 likes

Dat ik plakken kaas heb gehaald ipv een blok, ik vind dat zoveel minder lekker.

3 likes

Een vriendin die altijd heel hard roept tegen andere mensen dat ze nooit stil kan zitten/niks doen op de bank is mij voor haar en altijd zo druk is met huishouden en andere dingen, (een beetje beoordelend naar anderen die aangeven dat ze bijv een lamme dag hebben op zondag) terwijl zij werkeloos is en wel heel videoland heeft uitgespeeld.

Een paar dingen aan de buitenkant van mijn gebouw worden geschilderd en echt, hoe lang kan het duren en hoe veel lawaai kan zoiets maken :exploding_head: Het gaaaaat maar door. Nu al meer dan een maand en om de haverklap bellen ze weer aan omdat ze dan weer ons huis in moeten om een randje te schuren of schilderen of weet ik veel waar ze van buitenaf niet bij kunnen. Ik moet zo teringnodig plassen maar ze zijn al weet ik veel hoe lang mijn badkamerraamkozijn aan het schilderen. Hou opppp :weary: En het wordt nog een lelijke kleur ook.

1 like

Oh jeetje :pensive: Waarvoor appt hij ze dan? Probeert hij aan te pappen ofzo of is het gewoon ‘joe bedankt voor de gezelligheid en wie weet zien we elkaar nog eens’ bij wijze van afscheid?

5 jaar later? :tired_face: hahha.

Wel benieuwd wat hij ze dan stuurt indd.
Ik verwacht: hee! Lang geleden! Hoe is het met jou?
Appt hij ook alleen je single vriendinnen?

1 like

Oh ik interpreteerde ‘mijn ex van 5 jaar’ als ‘mijn ex waar ik 5 jaar mee samen was’ en ik weet niet waarom maar ik ging er vanuit dat de relatie net uit is (maar dat is nergens op gebaseerd want ik ben erg slecht in onthouden welke forummer in welke situatie zit). Sorry @Barbamama als ik niet kloppende aannames doe.

1 like

Een klant van mij waar ik naast fotografie ook het drukwerk voor opmaak heeft sinds een jaar een nieuwe verkoper in dienst. Die denkt dat hij alles zelf moet doen en kan. Wat hij dus niet kan. Een foto vrijstaand maken met een app op je mobiel kan er misschien mee door voor je website (nee eigenlijk ook niet want rotkwaliteit), maar daar wordt een drukkerij echt niet blij van. Het wordt met de maand echt gekker en heb echt het gevoel dat hij denkt dat ik (onnodig) werk naar me toe trek. Nu moeten in een bestaande advertentie 2 productfoto’s worden vervangen en hij weigert mij de goede foto’s te sturen (ik heb die niet gemaakt). Want “in de tijd dat ik die foto’s heb opgezocht heb ik ze er ook zelf al ingezet”. Waarom ik zo moeilijk doe en niet gewoon de template toe stuur? Zucht. Veel plezier met het indesignbestand gast :+1:t3: (Dat laatste heb ik niet gestuurd natuurlijk, maar wel gedacht voor ik netjes uitlegde hoe en wat).

1 like

Oohhh dat kan ook indd!

iemand comment op een artikel met

Nu met deze (v)echtgenoot al 31 jaar gelukkig getrouwd en een prima (gr)huwelijk.

whyyyyyy waarom zou je dat over jezelf zeggen

4 likes

Koffiekopjes met een achterlijk klein oortje zodat mijn vinger er niet doorheen past

12 likes

Zo’n eentje dat denkt dat hij grafische ontwerper is, omdat hij weleens een fotoboek bij de Hema heeft ontworpen.

Vermoeiend volk met xenos smaak

8 likes

En vergeet het appje niet op zijn mobiel waarmee hij binnen 2 seconden een foto vrijstaand maakt. Hoezo moet dat langer dan 10 seconden duren en hoezo heb je een EPS of bestand met uitknippad nodig?

Ik heb al besloten dat als ik de nieuwe PDF aanlever ik het Indesignbestand meestuur (“zoals gevraagd hierbij ook het werkbestand”). Zonder alle bijbehorende bestanden, hij wilde toch alleen de template? Succes met open krijgen en als dat al lukt me alle errors voor missende koppelingen.

5 likes

En hoezo moet de dpi minstens 330 zijn. Op mijn telefoon is het scherp genoeg

Wie niet horen wil moet maar voelen. Kun je ergens je beklag doen over deze baal hooi?

1 like

Die discussie heb ik vorig jaar dus serieus moeten voeren he :sob: ja hoezo zijn deze foto’s die ik met mn telefoon heb gemaakt en met die app vrijstaand niet goed genoeg om op de 4 meter hoge achterwand van de beursstand te laten drukken? Hoezo moet jij zo nodig langskomen om nieuwe foto’s te maken van die producten? Gast, zelfs als je dit bij HEMA upload en op 10x15 wilt laten afdrukken krijg je een rood kruis te zien.

(Uiteindelijk ging de beurs natuurlijk niet door, maar voorzie deze discussie alweer voor komend voorjaar)

3 likes