Laat ze maar aankomen met ruk kwaliteit. Op een gegeven moment houdt het op
Ja ben er ook wel behoorlijk klaar mee. Zijn baas is degene die mij de opdracht geeft en aangeeft wat hij wil, maar heeft zelf niet de zin/tijd/expertise om dan de juiste fotoās aan te leveren dus legt dat bij hem neer.
Zn baas heeft inmiddels gezegd we huren haar in voor haar expertise op dit gebied omdat we die niet intern hebben en ook niet de ambitie om het zelf te gaan doen, dus lever haar die fotoās aan. Inmiddels 15u en heb nog niks natuurlijk, maar het moet morgen wel bij de drukker aangeleverd zijn eigenlijk. Duur ding wordt het zo voor ze. In het verleden kon ik zelf inloggen op hun server en overal bij, maar omdat ik eigenlijk bijna al hun materiaal schoot was dat zelden nodig en werd dat een relatief dure kostenpost voor ze. Nou zo wordt het nog duurder.
@Junebug85
Single vriendinnen alleen, met een vaag bericht van hoe is het. Bij deze vriendin ineens ājij woonde toch in stad X? Ik rij er toevallig door heen en moest aan je denkenā
Doe gewoon even niet, ten eerste dat hij hun nummers na 5 Jr bewaard heeft vindt ik gek. Ten tweede begrijp ik niet waar hij het lef vandaan haalt. Ten derde snap ik ook niet met welke beweegredenen hij dit doet en tot slot: denkt hij nu echt dat mijn vriendinnen dit niet aan mij vertellen (??).
Voor de duidelijkheid het is al 5 jaar uit met deze kerel haha.
Volwassenen die happy meals bestellenš
Dit is ergerlijk omdat�
Misschien hebben ze gewoon niet zoveel zin in een groot menuā¦
Dit roept een andere ergernis bij me op; dat je bij Thuisbezorgd of ubereats geen losse hamburgers of cheeseburgers kunt bestellen
Ja, dit! Dit is echt super irritant inderdaad.
Jezus ja wat een bizarre actie dan. Kan me heel goed voorstellen dat dat je pissig maakt!
Goed dat jij dit vraagt McDonaldās!
Haha ik was mān username zelfs vergeten toen ik dit vroeg, echt verbaasd dat iemand het erg vindt als een volwassene en happy meal bestelt.
Ik vind dat daadwerkelijk een beetje om te huilen, want het eerste dat ik dan denk is dat die persoon misschien geen geld heeft voor een groter menu.
Maar misschien heeft die persoon inderdaad gewoon geen trek in meer.
Iemand die ik ken probeert op insta geld te verdienen met afval producten en dan een poll aan maakt. Krijg je twee keer de zelfde keuze, nee ik hoef geen informatie hoe ik met die rommel kan afvallen, gelijk kan blijven of kan aankomen En hoe je dan een smoothie moet maken, elke ochtend weer en het is altijd het zelfde.
Ik heb een paar dingen gratis op mp gezet en iemand komt alles ophalen, vraagt ze of ik het anders alvast even bij de deur beneden wil zetten zodat ze niet hoeft te tillen. Ja lol ik woon 4 hoog (staat ook in de advertentie), je krijgt het gratis mee dan kom je t maar even ophalen ook
Dat er nog steeds muggen rond mijn hoofd vliegen!
En daarnaast heb ik zoān last van mān rug dat ik amper kan bewegen en dus ook niet in staat ben ze te frituren met mān elektrische vliegenmepper
Dit is echt afzien op de bank momenteel
Ik bestel altijd happy meals⦠om mensen zoals jou te ergeren.
Ga je dan ook met het speeltje spelen?
- Zonde van de overdreven verpakking
- Zonde van 't plastic speeltje
- Weinig friet
- Vieze klein hamburgertje
Haha ik erger me niet aan die mensen maar snap ook niet waarom je dat zou bestellen. Zelfs als ik kleine trek heb dan bestel ik gewoon een kleine friet + 1 burger ofzo.
Qua duurzaamheid ben ik het helemaal eens met de eerste 2 punten, maar erger je dan aan het concept happy meal idd. Je kunt er andere dingen in bestellen dan de standaard hamburger, helaas zijn de vega nuggets er nu niet meer, maar die kon je ook gewoon bestellen. En aangezien ik idd niet zoān grote eter ben, bestel ik wel eens een happy meal
Ik ook als ik gewoon trek heb in de whole shabang
Zeg dan wel; laat het speeltje maar zitten