Wat een zak stront. Wordt wel een duur geintje zo
Ik slaap slecht en nu dus weer vreselijk moe en moet werken. En allemaal meetings.
Ik voel me een debiel, maar ik snap dit niet.
Als ik op het plusje klik en dan kies voor verhaal, dan kan ik niet swipen naar boven voor stickers. Maar ik kan een foto maken of links kiezen voor Boomerang en lay out ed.
Zou je me er misschien doorheen kunnen leiden? Of iemand anders
Wat moet ik precies doen als ik een post van een ander account in mijn story wil krijgen?
- Eerst de desbetreffende foto opslaan. Rechts onder de foto zit zoân vlaggetje, als je die indrukt wordt âie ook ingekleurd.
- Daarna op het plusje klikken inderdaad om een story te maken. Onderaan op verhaal klikken. Dan maak ik altijd een foto van iets en maak ik de achtergrond een effen kleur.
- Dan bovenaan op het het sticker-icon klikken naast âaAâ. Als je daar op hebt geklikt staat daartussen ergens âopnieuw delenâ en dan zie je o.a. al je opgeslagen berichten staan. Klik op het bericht wat je wil delen.
- Daarna kun je de story nog verder vormgeven als je wil.
Heb een bestelling gedaan bij een webshop die goede reviews kreeg. Mijn bestelling zou volgens de site binnen 4/5 werkdagen komen. Inmiddels al bijna 10 dagen verder en niks. De klantenservice is ook een contactformulier en geen telefoonnummer. Grrr.
Fool proof uitleg geslaagd
dankje!
Als aanvulling: je kunt ipv een foto maken ook kiezen voor tekst door op Aa (maken) te klikken en dan weer naar de vierkante smiley bovenin gaan, daar staat dan ook weer âopnieuw delenâ.
Ik wil heel graag hot cheetos eten maar ben bang dat ik die niet van mn handen af krijg en mn baby er mee pijn ga doen 
Heb je eetstokjes in huis?
Files
Ahhh ben je bevallen? Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaatâșïž
Net eten gemaakt en wilde lekker tijdens het eten netflixen, heeft mân moeder het wachtwoord veranderd 
Gewoon vinyl handschoentje aan ofzo. Als zorgkanjer heb je die vast in huis 
Laat je voeren. Of met een vork/lepel.
Ik wacht al zoooo lang op mijn eten
https://www.amazon.com/Celestial-Seasonings-Sugar-Cookie-Sleigh/dp/B00NAZEFLM

Iemand uit de US post deze thee en ik wil deze al jaren proeven maar kan het alleen bestellen voor 18eu omg en ugh
Ik vind de nieuwe ios update helemaal niet fijn, waarom staat de search bar opeens onderaan 
Heeft de sostrene grene m niet? Ik weet bijna zeker dat ik m daar een keer gekocht heb
Kan je zelf weer aanpassen!
Die heb ik weleens bij Sostrene Grene gezien!