Ja idd, tijdje terug kreeg je pokemonkaarten, die wilde ik wel
Waarom is Google maps ineens zo kut??
Ik wil meteen kunnen kiezen of ik ga lopen of fietsen of wat dan ook en nee ik wil niet met de tuktuk.
En het hele ding loopt gewoon voor de tweede keer vast
Ooh ik vond dit altijd al heeel lastig bij Google Maps. Zo raakte ik ooit HELEMAAL verdwaald ergens omdat ik wandelde maar GM leidde me via een auto weg en de weg werd steeds langer en langer.
Ik vind het ook kut dat je Flitsmeister niet zomaar kan afsluiten. Tenminste op mijn iPhone niet. Als ik de route stop en de app sluit krijg ik na een paar minuten alsnog de melding dat Flitsmeister heeft gedetecteerd dat ik al een tijdje niet meer rijd en de app vanzelf afsluit. Ik vind dat irrationeel irritant
Ik zie nu dat het gewoon aan mij ligt en ze de opties hebben verplaatst naar onderin het scherm in plaats van bovenin, maar toch haat ik het
Ik bestel ook af en toe een happy meal en dan geef ik dat speelgoedding aan het eerste ‘t beste kind dat ik niet irritant vind.
Hoeveel speeltjes heb je dan thuis al laten verstoffen ?
Don’t shame mijn Hello Kitty x Batgirl horloge! Heb best leuke verzameldingetjes zo gekregen. Nou ja, ik kaapte ze van mn bestie die ze anders aan een kind wilde geven.
En alle happy meals uit mijn jeugd zijn iconisch. Barbie’s, Snoopy… No hate!
Al zou ik tegenwoordig een boek kiezen en aan mijn nichtje geven.
Ik heb nog steeds die mini barbies en smurfen
Jaloerss! Heb je ook nog Betty Spaghetti? Die waren geweldig!
Toen ging ik niet meer naar de McDonald’s. Ik word nu de volgende dag ziek wanneer ik fastfood eet.
Heb even de smurfen gezocht. Die zitten in een rommellaadje
Omg deze smurfen!! Ik had ze duizend jaar geleden in blik bewaard, zieke flashback dit
Ik ben een halve hoarder als het om mijn kinderspeelgoed gaat. Gelukkig hebben mijn ouders ruimte. Heb ook nog ergens scala (een soort Lego poppenhuis) en pollypocket in de krochten van mijn ouders zolder
Hele tijd keiharde regen, ik ga dus met een paraplu de deur uit. En nu is het droog. Loop ik weer de hele dag met een paraplu te sjouwen en op te letten dat ik hem niet ergens laat staan.
Heb zaterdag mn onderrug mega verrekt door veel te zware dozen te tillen op werk (kan mezelf echt voor mn kop slaan). De dag erna heb ik uren staan beuken op een feestje en vandaag is de pijn echt bijna niet uit te houden
Update; foto’s kwamen gisteren eind van de werkdag binnen. Open ik ze vanochtend, zijn het ook nog de verkeerde foto’s. Namelijk van oude versies van de producten
Wat een zak stront. Wordt wel een duur geintje zo
Ik slaap slecht en nu dus weer vreselijk moe en moet werken. En allemaal meetings.
Ik voel me een debiel, maar ik snap dit niet.
Als ik op het plusje klik en dan kies voor verhaal, dan kan ik niet swipen naar boven voor stickers. Maar ik kan een foto maken of links kiezen voor Boomerang en lay out ed.
Zou je me er misschien doorheen kunnen leiden? Of iemand anders Wat moet ik precies doen als ik een post van een ander account in mijn story wil krijgen?
- Eerst de desbetreffende foto opslaan. Rechts onder de foto zit zo’n vlaggetje, als je die indrukt wordt ‘ie ook ingekleurd.
- Daarna op het plusje klikken inderdaad om een story te maken. Onderaan op verhaal klikken. Dan maak ik altijd een foto van iets en maak ik de achtergrond een effen kleur.
- Dan bovenaan op het het sticker-icon klikken naast ‘aA’. Als je daar op hebt geklikt staat daartussen ergens ‘opnieuw delen’ en dan zie je o.a. al je opgeslagen berichten staan. Klik op het bericht wat je wil delen.
- Daarna kun je de story nog verder vormgeven als je wil.
Heb een bestelling gedaan bij een webshop die goede reviews kreeg. Mijn bestelling zou volgens de site binnen 4/5 werkdagen komen. Inmiddels al bijna 10 dagen verder en niks. De klantenservice is ook een contactformulier en geen telefoonnummer. Grrr.