Waar erger je je aan? #11

Fool proof uitleg geslaagd :nerd_face: dankje!

Als aanvulling: je kunt ipv een foto maken ook kiezen voor tekst door op Aa (maken) te klikken en dan weer naar de vierkante smiley bovenin gaan, daar staat dan ook weer ‘opnieuw delen’.

1 like

Ik wil heel graag hot cheetos eten maar ben bang dat ik die niet van mn handen af krijg en mn baby er mee pijn ga doen :sob:

13 likes

Heb je eetstokjes in huis?

1 like

Files

3 likes

Het leven kan niet altijd plezierig zijn. Dat kan ze maar beter meteen leren, Karl!

3 likes

Ahhh ben je bevallen? Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat☺️

1 like

Net eten gemaakt en wilde lekker tijdens het eten netflixen, heeft m’n moeder het wachtwoord veranderd :rage:

Gewoon vinyl handschoentje aan ofzo. Als zorgkanjer heb je die vast in huis :tipping_hand_woman:

Laat je voeren. Of met een vork/lepel.

Ik wacht al zoooo lang op mijn eten

https://www.amazon.com/Celestial-Seasonings-Sugar-Cookie-Sleigh/dp/B00NAZEFLM

91vDQOsgJHL.AC_SX425

Iemand uit de US post deze thee en ik wil deze al jaren proeven maar kan het alleen bestellen voor 18eu omg en ugh

9 likes

Ik vind de nieuwe ios update helemaal niet fijn, waarom staat de search bar opeens onderaan :angry:

3 likes

Heeft de sostrene grene m niet? Ik weet bijna zeker dat ik m daar een keer gekocht heb

1 like

Kan je zelf weer aanpassen!

3 likes

Die heb ik weleens bij Sostrene Grene gezien!

Omg thanks, gelijk veranderd!

2 likes

Wie wordt er nou gelukkig van losse pads in BH’s/swimwear. Na 1x in de wasmachine veranderen ze altijd in een soort onuitvouwbaar propje.

30 likes

Heb zo een belangrijk telefoongesprek en de hond van de buren laten ze altijd in de tuin wanneer ze werken zijn en dat stomme beest is continu aan het blaffen. Ben al een paar keer naar buiten gegaan om te roepen dat ze stil moet zijn. Het is ook een kalf van een beest, al ga ik op zolder zitten bellen zo dan alsnog hoor je het. Gvd. Kan hier zo kwaad om worden. Neem geen hond als je hele dagen werken bent…

3 likes

@Snork die heb ik niet in mijn dorp maar ga hem onthouden voor als ik weer een x in utrecht ben! bedankt

1 like