Waar erger je je aan? #11

Miss vanwege dit?

Ik ga binnenkort samen met mijn broer mijn andere broer opzoeken die in het buitenland studeert. Ik wil niet meer vliegen vanwege het milieu dus was van plan om met de trein daarheen te gaan. Nu blijkt dat 6x duurder te zijn en 8x langer te duren dan de vlucht die mijn broer wil nemen. :sob: Ben dan gewoon 2 volle dagen aan het reizen voor een bezoek van 3 dagen.

2 likes

Irritant zeg, in welk land zit ie?

Nee de eerste 3 zijn bijna niet in beeld juist.

In Hongarije! Net pech dat de treinverbinding slecht is en het is ook te ver om met de auto te gaan voor een paar dagen.

Ik ben tegen gadgets zoals een Alexa of ring deurbel. Nou moet iedereen zelf weten wat ze in huis willen maar ik vind het zo irritant dat mijn buren nu een ring deurbel hebben en mijn privacy dus toch nog geschonden word.

En het slaat echt nergens op want ons appartement ligt achter een gesloten hek. Niemand van de straat kan er bij komen, niemand heeft ooit mijn deurbel gebruikt?? Sorry maar waar de fuck heb je die camera voor nodig dan :woozy_face:

Ik vergeet het ook elke keer dus ze zullen wel veel footage hebben van mij in mijn pyjama shirt die mijn post ophaalt bij het hek :+1:t2:

12 likes

Snap eigenlijk niet dat die dingen Ć¼berhaupt mogen. Je mag ze schijnbaar niet eens op de weg richten (ivm privacy) maar 9 van de 10 deuren zijn gericht op de weg, dus eigenlijk kan al bijna niemand er eentje ophangen?

15 likes

Ik was ook echt boos toen ik donderdag folders bezorgde en erachter kwam dat al die ring deurbellen dus continu filmen wie er aan de deur komt!! Zou hier als postbode ook echt een principe kwestie van maken (ik folder normaal niet dus ga enkel geĆÆrriteerd doen naar mā€™n baas).

4 likes

En mijn appartement zit onder 1 kap met de buren en die ring filmt heel wijd ook nog. Dus ze kunnen altijd zien wanneer ik weg ga of thuis kom. Ik vind dat echt niet chill. En bovendien in deze situatie ook nog heel erg nutteloos want alleen de 4 mensen die hier wonen kunnen bij je deur komen. Dus ze vertrouwd de buren niet ofzo :upside_down_face:

Er staat ook een tafeltje met stoelen waar je buiten kan chillen maar die staat precies in de visie van die ring, ik ga daar dan echt niet chillen wetende dat ik de hele tijd gefilmd word. Laat maar dan.

1 like

Kun je misschien ergens aankaarten dat het niet mag? Het moet op eigen terrein gericht zijn, maar weet niet wat eigen terrein in dit geval zou inhoudenā€¦

Ik denk helaas dat het niet tegen de wet is, alleen vervelend. De regels zijn hier heel losjes en er mag eigenlijk alleen niet gefilmd worden in je huis maar dat is hier niet van toepassing.

Is dit weer iets nieuws? Van een soort wappie mensen, of is dit wel echt iets? Heeft iemand meer info?
Wordt een beetje gek van Facebook merk ik wat betreft dit soort dingen. Weet van niks meer wat waar is, en iedereen moet overal wat van vinden.

2 likes

Dat ik de sleutel van kantoor kwijt ben, zo stom. Ik weet nog dat ik hem per ongeluk mee heb genomen op vakantie en toen dacht: ā€œhmm, dit is geen handige opbergplekā€ en nu dus niet weet waar het ding gebleven is

1 like

Koude voeten in bed. :cold_face: ga morgen maar eens mijn sloffen weer tevoorschijn toveren.

Ik ben op vakantie met mijn vriend en de host van ons appartement loopt met hem te flirten via WhatsApp met kusemojiā€™s en stuurt nu selfies incl sideboob naar hem?:grimacing: dit maakt me zo boos echt back off bitch. Hoe onprofessioneel ben je ook. Vriend gaat er niet in mee en vind het ook ongemakkelijk gelukkig.

3 likes

Hahaha wtf, hoe denkt zij dat de ontvangende partij hier ook maar enigszins op zit te wachten?

3 likes

ā€œThe backlash was instant and uninformedā€

kun je meestal wel van uitgaan bij zulke posts. Een extra indicatie is het aantal gebruikte caps en uitroeptekens.

1 like

Ik ben 2 maanden aan het reizen met een vriendin en ik erger me zo erg dat ik nooit iets met iemand anders mag doen. Als ik er alleen op uit ga is het goed maar zodra ik een leuke gast heb ontmoet of iemand wat met mij wil drinken moet ze altijd mee want ā€˜ik wil niet alleen in het hotel/hostel blijvenā€™.

Like als we 1 week weg zijn oke, maar we zien elkaar 2 maanden ELKE dag en nu wil er een hete amerikaan met mij op date, gun mij :mad:

23 likes

Ga gewoon! :stuck_out_tongue:

9 likes

Pff 2 maanden samen reizen en elkaar continu zien. Als ik je vriendin was had ik dates voor jou geregeld om even wat tijd voor mezelf te hebben :rofl:

16 likes