Waar erger je je aan? #11

Ook echt altijd met een flinke leeftijdsverschil.

2 likes

Ja die AITA post zijn zo irritant. Vooral als het overduidelijk is wie de asshole is.

Echt zo “My sister burned my house down and killed my cat because I forgot to pay her back $0,50, AITA?” Wat denk je zelf? :unamused:

4 likes

YTA

Je had haar gewoon direct het bedrag terug moeten betalen nu kan ze geen kauwgombal uit de automaat halen. Je boft dat ze niet ook nog je hele familie heeft gevoerd aan een school piranhas.

Vind het echt nog steeds zo doodzonde dat ik naar een paar echt goede werkfeestjes geen vriendin heb meegenomen (en zij omgekeerd bij mij!) Heel goed je je werk gevraagd hebt!

1 like

Ik lees dit met een Avengers shirt aan :cry:

5 likes

Ik kreeg een half uur geleden een bericht dat ze mijn pakket vandaag zouden leveren tussen 09:00 en 11:30 :+1:t2:

1 like

Die berichten krijg ik ook constant, ook met mijn internetbundel. Ga ik vervolgens kijken bij Mijn Kpn, staat er totaal wat anders. Volgens mij is dat hele systeem van de leg af.

1 like

Die gore verkoudheidsboeren die ik constant aan het laten ben :nauseated_face:

Verkoudheidsboeren? Ik ben geĂŻntrigeerd

6 likes

Dat ik nu al totaaaaaal overprikkeld ben door de stortvloed aan vragen van mensen die te beroerd zijn zelf even iets uit te zoeken.

3 likes

Zulke droge boeren die jij helemaal in je darmen naar je mond voelt. Soms met een bubbel slijm erachteraan

Edit: blijkbaar is dit een zeldzaamheid

1 like

Zo zielig inderdaad dat je vanaf een bepaalde leeftijd niks meer mag

2 likes

Dit is echt absoluut mijn favoriete subreddit. De debiele dingen die ik daar lees
Net als die vrouw wiens doktervrienden langs kwamen en toen moest ze in de keuken VERSTOPPEN en zei hij: ja ga maar koken ofzo

5 likes

Lekker hatereading en al die trouw- en feestdagendrama’s. :joy:

2 likes

Ik ben bijna verslaafd aan die aita verhalen. Ik kwam het tegen op Instagram en ik wil ze echt allemaal lezen. Vooral als er ook een echte update is.

3 likes

Ja dit is ook echt nog het enige wat ik op Reddit doe, hahah. Op de wc en voor ik ga slapen, I love it

@anon91169173 ja heel veel belachelijke weddingstories. Maar ik ben ook superverbaasd elke keer als mensen het hebben over hun “weddingparty” met 20 bruidsmeisjes en 23 groomsmen (wat is het Nederlandse woord hiervoor?). Dan denk ik: ik ken niet eens 43 mensen om uberhaupt uit te nodigen

7 likes

Ik vind AITA posts ook echt verslavend hahaha echt heerlijk, alleen irritant als ze zo nep overkomen.

Deze vind ik echt geweldig

5 likes

Update. Nu kwamen ze ineens mijn voordeur schilderen en die moet daarom per sĂ© open blijven. Hoe lang? “Ja een uurtje of 3 ofzo, tot het droog is”. Inmiddels is het bijna 8 uur later, die verf is nog steeds niet droog, mijn voordeur staat de hele fucking dag open en ik moet straks weg maar hoe doe ik dat zonder dat alles inclusief ikzelf onder de verf komt te zitten? Die schilders zijn ook doodleuk weggegaan zonder iets te zeggen :man_shrugging:

Mijn pakket is volgens de t&t bezorgd. Ik heb geen pakket en geen gemist briefje. :angry:

De reclame van Kruidvat over aambeienzalf. Hij is gebaseerd op schaamte over hun product. Hoe kan dat een goede reclame strategie zijn en waarom zijn aambeien nog een taboe in 2021. Je bent juist heel ambitieus en doet teveel je best op de wc.

7 likes