Waar erger je je aan? #11

Ik zat in een overleg van in totaal 7 uur (digitale heisessie) en een collega zei een aantal keer: ‘ik moet een plasje doen’ en ‘mag ik een plasje plegen?’. Gast, je bent 50 en ga gewoon.

15 likes

oh wat goor ik word er echt onpasselijk van om dit te lezen hahahh

2 likes

De 2 drukke schijtkinderen die voor me zitten in de trein. Het is te druk om te verkassen maar jeeeetje wat een geluid produceren die 2. Oma heeft ze ook niet onder controle, arme vrouw.

1 like

Aan mijn vriend die fifa speelt.

2 likes

Ik heb koorts :face_with_thermometer:

Dat ik last minute een test moet maken en een gesprek moet voorbereiden. Zou natuurlijk gewoon blessed moeten zijn dat ik deze kans krijg maar heb de afgelopen dagen al ietsiepietsie te veel stress. :pensive:

Digitale heisessie?!

5 likes

Zoals op de hei - brainstormen over het werk, teambuilding, cases bespreken - maar dan online.

Bruidsjonker

3 likes

Bedankt! Ik vind het woord niet zo spectaculair als ik had gehoopt dat het zou zijn :(.

1 like

Waar had je opgehoopt? Bruidsheer klinkt ook niet spetterend

Ja nee, geen idee eigenlijk haha!

Ik heb al een aantal weken pijn en ik word er zo moe van dat ik steeds moet wachten totdat ik ergens terecht kan. En nu kan ik niet naar de huisarts, omdat die met vakantie is en ik in hun ogen geen spoedgeval ben :sob:

Is de huisartsenpost geen mogelijkheid?

Ik denk het niet. Het gaat om de interpretatie van o.a foto’s die ik heb laten maken in het ziekenhuis.

Mijn gezichtshuid als ik er 1 avond geen serum op smeer, na maanden perfecte skincare: “TIJD VOOR EEN PUIST!”

De huid op mijn flipping voeten als ik er 1 keer creme op smeer, na weken verwaarlozing:

4 likes

Mijn huisgenoot heeft de verwarming aangezet terwijl ze niet eens thuis is vandaag. En het is niet eens koud in ons huis. Trek gewoon een extra trui aan.
Ze komt uit Polen dus je zou toch denken dat een Nederlandse oktobermaand niet zo’n probleem voor haar zou moeten zijn.

1 like

Heb koude voeten en zo eigenlijk best graag willen douchen maar m’n badkamer is momenteel een bouwput.

Ik hoop dat jullie gaan begrijpen wat ik bedoel want misschien is het heel specifiek. Maar van die ouders die in de supermarkt via hun kind contact met omstanders proberen te leggen. Die dan heel jolig dingen gaan uitleggen, heel hard praten zodat jij het ook hoort en dan met een soort verwachting dat jij ook iets leuks terugzegt tegen dat kind.

65 likes

Ik zou niet willen betalen voor mensen die ik niet ken, of mensen op mijn huwelijk hebben die ik nog nooit heb gezien. Als bruidspaar denk je toch ook aan de indeling en dan zet je jonge mensen ofzo bij elkaar. Ik snap nooit dat mensen nooit ergens alleen naar toe kunnen gaan. Ik heb ook vaak gehad dat als je een relatie hebt je ook geen +1 mee kan nemen.

4 likes