Staat 1 of andere popie jopie met zijn volkswagen golf lekker te tieren op de parkeerplaats hier verderop in de straat. Echt kerel, hou je smoel. Ben nu op het punt beland om in mijn pyjama naar buiten te gaan of om de politie te bellen.
Er komen 3 boomers bij me in zoân zeszits stiltecoupĂ© zitten, gaan ze even uitgebreid bijpraten.
Mijn bankdekentje moest in de was, maar nu is het koud in mijn woonkamer en heb ik geen dekentje.
Oh en mân grote mokken zitten allemaal in de afwasmachine. Dus ik kan ook geen gigantische mok warme thee drinken.
Precies om deze reden heb ik drie bankdekentjes (en een stapel back up dekentjes op zolder). Het zal me nooit meer gebeuren dat ik in de kou moet zitten.
âbakvormenâ die bij het pakje zitten. Je krijgt ze nooit fatsoenlijk in een rondje en ik moet gewoon zelf een degelijke bakvorm kopen.
Aan mezelf, dat ik soms van die domme boomergrapjes/banter maak met mensen die mij moeten helpen. Gisteren kwam ik in de vloerenzaak en de verkoper vroeg âwaar kan ik jullie mee helpenâ en ik zei âwe zoeken een vloerâ.
Hi-ha-ho.
Ik cringe ook van mezelf.
Haha, ik maak zoân grapjes ook, maar vind mezelf dan ook nog erg grappig eigenlijk.
Ik kwam een oude buurjongen tegen op straat en al pratende kon mân vriend hem vanwege zijn werk misschien helpen, dus ik zei dat ie hem anders eens moest bellen, vroeg die: âheb je misschien zijn nummer?â en ik (natuurlijk): âneeâ.
Vond het zelf een leuk grapje, zijn vriendin moest ook lachen, hij niet.
Pak je dekbed!!
@Chesirecat Ja ik denk dat ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragenâŠ
@Spaarlamp Next level bankdekentje!
Of een slaapzak!
Ik wil nog een dezelfde broek kopen. Alleen heb ik het boekwerk aan kaartje eruit geknipt dus nu weet ik niet wat ik heb gekocht.
Op de site staan 2 soortgelijke broeken. Maar ik weet dus niet welke ik moet hebben.
Dit had ik kunnen zijn. En dat terwijl ik het zĂł irritant vind als ik mân moeder vraag âWat zullen we doen met avondeten?â En dat zij dan zegt âOpetenâ
Ik zou een dagje efteling cadeau krijgen voor mân verjaardag maar echt alle leuke attracties zijn niet geschikt voor mensen die zwanger zijn. Zelfde met het tikibad.
Echt wat is dit nou weer voor stoms, alsof ik spontaan weeĂ«n krijg als ik een achtbaan in stapđ€
Het is wel een leuk bevallingsverhaal
Haha ja maar ik wilde eigk gaan als ik 14 weken zwanger ben :p, dus heb dan nog niet zoân zin om te bevallen.
Ik vind dus dat ze enkel bedoelen dat je er niet in mag als je heeeel zwanger bent, maar volgens mijn man zijn er geen gradaties in zwanger zijn.
Nouja dan maar volgend jaar voor mân verjaardag naar de efteling en een dagje oppas voor de baby regelen tzt.
Ik erger me een beetje aan een vriend en een vriendin die een hond hebben. Die vriend heeft echt een superlieve hond waar hij ook echt heel gek mee is, maar hij moet heel vaak voor zn werk reizen. En dan elke keer is die arme hond dus weer bij zn zus ofzo. Ik wil er niet wat van zeggen maar nu dat reizen weer aan de gang is denk ik echt arme hond. En een vriendin van mij die een hondje heeft die om de haverklap op vakantie gaat en die hond maar naar de buurman moet. Meh
Pff ik ga 2 dagen wat actiefs doen en nu heb ik gewoon 5 blaren lol
Mja als je in een samenleving zit is het handig om in enige mate een solidariteitsprincipe te hanteren.
Oh ja wij gingen naar de efteling toen mn zus zwanger was, maar echtniet hoogzwanger, dus we hadden ook niet verwacht dat zoveel attracties werden geweigerd. Ook bijv die piranha? Mocht niet. En ja een achtbaan waar je compleet door elkaar wordt geschud oke.
Nou prexies en de vogelrok mag ook niet, terwijl das echt een baby achtbaan. Maarja nu moet ik een nieuw verjaardagscadeau bedenkenđ