Misschien mag je wel in max en moritz ik had het toen ook als verjaardagscadeau, als ik nergens in was geweest waar mn zus ook niet in mocht kon ik net zo goed naar een speeltuin voor peuters gaan. Maar dan ga je volgend jaar toch gewoon!
Nee ik mag ook niet in max en moritz ! Echt zo matig, willen we eindelijk weer gaan kan ik alleen door het sprookjesbos banjeren.
Met 14 weken kun je in principe overal in brhalve volgens mij echt achtbanrn die hard gaan of over de kop, want het vruchtje is nog zo klein. Dit zetten ze erbij zodat je ze nooit kan aanklagen oid. Dit is natuurlijk ook altijd je eigen keuze wat je fijn vindt of niet, je moet doen waarbij je je prettig bij voelt.
Edit: en dit ligt natuurlijk ook aan je zwangerschap, ga je er makkelijk doorheen of niet
Nog een edit na het bijlezen: ik zie al dat @Jumpsuit hetzelfde zegt hahaha
Ik erger me eraan dat ik er nu achter kom dat deze mevrouw achter mijn lievelings Instagram account zit. En dat ik zo petty ben dat ik ze nu niet meer wil volgen
spoiler voor de mensen die het niet willen weten
Livingproef
Ze is trouwens eerder ergens op het forum besproken omdat ze op Twitter gare privé zaken deelt over haar puber(s?).
Ryanair. Ik heb zes dagen geleden een formulier ingevuld, en niemand in die kutklantenservice kan me blijkbaar vertellen hoe lang ik nog op een antwoord moet wachten. Geef me verdomme mijn geld eikels. Nooit meer vliegen met die tyfusmaatschappij.
De apotheek. Bestel 1 keer per half jaar de pil en schijnbaar veranderen ze ook ieder half jaar de manier waarop dat moet. Vul ik weer hetzelfde online formulier in, mag dat niet meer voor anticonceptie en insuline en moet ik weer mailen zoals die keer daarvoor maar m’n emailadres is niet meer geverifieerd dus kan niet meer
Van die mensen die heel ernstig proberen te knikken/ja schudden tijdens een vergadering. Ik weetniet of ik het goed uitleg maar echt zo van, ja ik zit zoooo op 1 lijn met je i feel you!!!
@Ferngully ja heel herkenbaar. Ik moet nu via een app mn herhaalrecept (niet de pil maar überhaupt voor alle medicatie) bestellen en dat moet via digid maar vervolgens ontvang ik de mail niet zodat ik me kan registeren etc. godsamme.
Ja voor Insuline kan ik nook niet zomaar bestellen, dan moet ik eerst helemaal de huisarts bellen. Dat ik denk: ik gebruik dit nu al 10 jaar, hoezo moet dit
Ik neem aan dat de meeste mensen met een hond gewoon werk hebben? Als die hond gelukkig is bij die zus is er niks aan de hand toch? Beter dan dat hij alleen is
Dat ik een bh kwijt ben (natuurlijk de duurste en mooiste die ik heb) en ik snap gewoon ECHT niet waar dat ding kan zijn. Het is niet alsof ik te pas en te onpas mijn bh uittrek en hem overal heb kunnen laten liggen. Furieus word ik ervan
Oh ja dat gebeurd mij ook.zo vaak, dat ik dingen kwijt ben en écht niet kan plaatsen waar het is. Mijn huis is echt een fucking Bermuda driehoek soms
Ik ben ruim een jaar een bh kwijt geweest en verdacht eerst mijn ex ervan die mee te hebben genomen (waarom ook?) maar uiteindelijk bleek die op de bovenste plank van de kast helemaal achterin het hoekje te liggen, dus heb je daar al gekeken?
Huh insuline kan je gewoon de apotheek inlopen en het zo afhalen(waar ik werk tenminste wel)
Ik heb ruzie met een excel sheet, maar te lui om uit te zoeken hoe dit handig kan.
Dit herken ik wel van mezelf als ik totaal niet zit op letten en maar op de gok wat zit te knikken af en toe
Heb je wat om de prikkels te verminderen, bijvoorbeeld oordopjes?
Ik haat naar de mondhygiënist gaan. Ze heeft m’n mond weer mishandeld, het leek wel een bloedbad en nu doet m’n tandvlees al een paar uur pijn.
Aan de vrouw die net ging voordringen bij kassa en toen ik er wat van zei bijdehand ging lopen doen.
Misschien achter de wasmand? Daar lag pas ook iets wat ik kwijt was.
Bij ons ook, maar we hebben niet een hele grote voorraad, dus we moeten het vaak bestellen voor patiënten. Zijn ze ook niet altijd even blij mee, maar ik kan het ook niet spontaan tevoorschijn toveren